طراحی آینه و کنسول در پذیرایی

آینه و کنسول در پذیراییآینه و کنسول در پذیرایی

در این مقاله قصد داریم به بررسی موضوع طراحی کنسول در پذیرایی و انواع آن بپردازیم.
کنسول نوعی میز تزئینی، شیک و اشرافی می باشد که کارایی بسیار زیادی دارد و شما می توانید کنسول های نوینی که در بازار وجود دارند، را برای زیبای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید، علاوه بر این برای نگهداری وسایل کاربرد زیادی دارند، اندازه و میزان کنسول بسیار گوناگون است و مشتری با توجه به سلیقه خود می تواند نوع آن را انتخاب کند، اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره این میز مجلل به دست آورید، این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

آیا اطلاعاتی درباره میز کنسول دارید؟

همان طور که گفته شد، میز‌کنسول انواع زیادی دارد و برای چیدمان داخل منزل در محیط های گوناگون دارای کاربرد بیشماری است، بدون شک هر منزلی که بزرگ یا کوچک باشد، با استفاده از میز کنسول بسیار زیبایی، طراحی داخلی منزل را به انجام می رساند، کنسول تقریباً شباهتی با میز توالت یا دراور دارد که به صورت لوکس تر و مجلل تر تهیه و عرضه می شود، به همین دلیل شما به آسانی می توانید از طریق تهیه یک میز کنسول جذاب و زیبا کار دکوراسیون منزل خود را تکمیل کنید.
 در سال‌های اخیر از میزهای کنسول برای قرار دادن لوازم شخصی یا اسناد ارزشمند استفاده می کردند، به همین دلیل این میز علاوه بر اینکه به منزل زیبایی زیادی می دهد، بلکه مانند یک گاوصندوق است.
برای مثال بسیاری از افراد سند ملک خود یا شناسنامه و مدارک گرانبها را درون کشوی این میز قرار می‌دهند و آن را قفل می‌کنند. در حال حاضر میز کنسول برای استفاده های زیادی به کار می‌رود، برای قرار دادن ظروف در اتاق پذیرایی، قرار دادن عکس های قدیمی روی آن و گاهی از میز کنسول فقط برای یک وسیله دکوری استفاده می‌شود.
شما بر مبنای فضایی که تمایل به طراحی آن دارید، می توانید میز کنسول های گوناگونی که در بازار وجود دارند، را تهیه و به کار ببرید
این شیوه از میزها در حال حاضر به شکل‌های مختلفی تولید می شوند، طوری که برخی از آنها هیچ گونه کشویی ندارند و فقط با یک آینه بسیار زیبا برای دکوری راهروی منازل استفاده می شوند.

در اتاق پذیرایی از میز کنسول چه استفاده ای میشود؟

 در صورتی که اتاق پذیرایی شما ابعاد بزرگی دارد، بدون شک میز کنسول جلب توجه زیادی برای نمای داخلی منزل شما به وجود می آورد، از میز کنسول برای نقطه وسط طراحی مبلمان خود به کار ببرید،طوری که یک میز کنسول همراه با آینه را در وسط قرار داده و اطراف آن را مبل بچینید‌، همچنین می توانید از میز کنسول بدون آینه برای تزئین جدیدتر مورد استفاده قرار بدهید، شمعدان و آینه رومیزی مدل خوبی برای تزئین کردن میزهای کنسول هستند.
 اتاق پذیرایی باید از تمام قسمتهای منزل زیباتر باشد، چرا که رفت و آمد در آن نسبت به قسمت‌های دیگر بیشتر است، به همین دلیل باید چشم نواز به نظر برسد. در صورتی که از میز کنسول در اتاق پذیرایی استفاده می کنید، باید آن را مورد توجه عموم قرار بدهید، با قرار دادن عکس های یادگاری خود روی آن فضایی خاطره انگیز به منزل خود ببخشید و مهمان ها را در محیط خانه شگفت زده کنید.
یا اینکه می توانید سندهای مهم و مدارک با ارزش را در کشوی آن محافظت کنید تا مدام در معرض دید شما باشند و به آنها آسیبی نرسد، از کشوهای قرار داده شده در این میز برای نگهداری بازی های جذاب بهره بگیرید و مهمان ها را با استفاده از آنها هیجان زده کنید.

 میز کنسول در طراحی اتاق پذیرایی چه نقشی دارد؟

 کنسول یکی از بهترین و مهمترین وسایل تزئینی اتاق پذیرایی می باشد، شما می توانید با استفاده از میز کنسول و قراردادن عکسهای خاطره انگیز روی آن یک میز نوستالژی را به فضای اتاق پذیرایی القاء کنید، اگر علاقه داشته باشید، می توانید در کنار میز پذیرایی از این میز دکوری استفاده کنید تا کاربرد آن بیشتر نمایان شود، برای مثال با چیدمان ظروف پذیرایی، شمعدان، سرویس های قاشق چنگال، سفره پارچه‌ای، زیربشقابی و غیره از آن به عنوان میز پذیرایی استفاده کنید تا کار رفت و آمد خود را راحت تر کنید.
این روزها میزهای کنسول علاوه بر این که نوعی میز پذیرایی هستند، بلکه زیبایی بسیار زیادی دارند، این میز به آسانی نقش میز چرخدار، یک بوفه و دراور یا میز تزئینی برای دکوراسیون منزل را ایفا می کند، در صورتی که قصد دارید، ویژه تر از گذشته برای دکوراسیون بخش پذیرایی خود وقت بگذارید، بدون شک کمک گرفتن از یک میز کنسول این قابلیت را برای شما به همراه دارد.

آیا میدانید از میز کنسول در اتاق خواب چه استفاده ای میشود؟

از میز کنسول برای اتاق خواب میتوان استفاده کرد، باید بدانید که میز کنسول به دلیل مدل و طراحی جذاب و بی نظیری که دارد، برای همه قسمتهای منزل قابل استفاده می باشد، برای مثال شما می توانید به جای اینکه از میز توالت استفاده کنید، از میز کنسول که مدل های گوناگون و زیبایی دارد، بهره بگیرید.
از میز کنسول برای میز مطالعه لوکس استفاده می شود، کشوهایی که در آن قرار دارد، باعث افزایش کاربرد این میز می شوند، چرا که با استفاده از آنها می‌توان وسایل زیادی را جای گذاری کرد، این وسایل همه چیز می‌توانند باشند
زیرا کشوها به اندازه کافی بزرگ هستند. استفاده از میز کنسول طبق علاقه و سلیقه مشتری متفاوت است، هر فردی می تواند با توجه به شرایط و محیط منزلی که دارد، میز کنسول گوناگونی را انتخاب کند، بعضی از افراد علاقه دارند که زیباترین میز را برای یک تزئین لوکس و برخی دیگر از آن به عنوان یک میز بزرگ چند کشویی برای نگهداری وسایل خود استفاده می کنند‌.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *