اتاق خوابی سرزنده اما آرام

اتاق خوابی سرزنده اما آرام

اتاق خوابی سرزنده اما آرام  - بخش اول

اتاق خوابی سرزنده اما آرام

تا به حال به اتاق خواب خود دقت کرده اید؟ به نظر شما کسل کننده و بی روح نیست؟ چه راه حلی برای شاداب تر کردن اتاق خوابتان مناسب است؟ اگر رنگ ها یکی از گزینه های شما می باشند، پس با این مطلب از التاش همراه شوید تا با هم به اتاق خواب شما روحیه دهیم!

درست است که انتخاب رنگ های آرامش بخش برای اتاق خواب شما بسیار مناسب است اما این موضوع دلیل بر این نمی شود که اتاق خوابتان حالت یکنواخت وکسل کننده پیدا کند، ترکیب رنگ های خاص مثل آبی و زرد خردلی با یک عنصر بنفش به خوبی می تواند فضای اتاق شما را منحصر به فرد کند.

رنگ های گرم را فراموش نکنید! این رنگ ها در ترکیب با یک نورپردازی خاص می توانند فضای شما را متفاوت کنند، رنگ های مثل سبز صدری در ترکیب با کرم و قهوه ای ظاهری خاص به فضای اتاق شما می دهند، و فضای اتاق شما را گرم می کنند، این رنگ ها را می توانید در غالب رو تختی، فرش و قالیچه و یا پرده ی خود در اتاق خوابتان به کار بگیرید.

رنگ بنفش کم رنگ یا یاسی همان رنگی است که علاوه بر ایجاد فضایی آرامش بخش برای فضای اتاق شما روح بخش نیز هست. ترکیب آن با طلایی ظاهری لوکس به فضای شما می بخشد، اگر به اتاق خواب لوکس علاقه دارید پس این ترکیب رنگی را فراموش نکنید.

شاید اگر به کسی بگویید می خواهم دیوار اتاق خوابم را زرد کنم! طور خاصی به شما نگاه کند بله درست است که رنگ زرد چشم را آزار می دهد، اما تا به حال فکر کرده اید که کدام تناژ از این رنگ این خاصیت را دارد! رنگ زرد اگر با سفید ترکیب شود و حالت ملایم ی پیدا کند و به آن ته رنگ سبزی اضافه شود رنگ بسیار ملایم جالبی برای اتاق خواب شما می شود و برای متعادل کردن آن نیز می توانید ازرنگ های صورتی و آبی کمک بگیرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *