اصول صحیح چیدمان مبلمان

اصول صحیح چیدمان مبلمان

اصول صحیح چیدمان مبلمان

چیدمان مبلمان از اهمیت خاصی جهت طراحی دکوراسیون منازل و یا حتی ادارات برخوردار می‌باشد. بنابراین لازم است جهت انجام آن از مهم‌ترین اصول چیدمان مبلمان پیروی شود. فراموش نکنید که متناسب بودن نحوه چیدمان مبلمان و اندازه مبل‌ها در زیبا به نظر رسیدن فضای شما به بسیار مهم می‌باشد.

آشنایی با اصول صحیح چیدمان مبلمان در هر فضا

فراموش نکنید که ابتدا لازم است شما سلیقه و خلاقیت خود را در نظر داشته باشید. اما آشنایی با اصول چیدمان مبلمان و رعایت آن‌ها در دکور کردن منزل می‌تواند تاثیر بسیار چشمگیری در دکوراسیون فضای شما داشته باشد. از این رو در ادامه به ذکر نکاتی خواهیم پرداخت که می‌توانند به شما در این راه کمک بسیاری کنند.

 بهتر است در ابتدا این نکته را به خاطر داشته باشید که اصول صحیح چیدمان مبلمان می‌تواند در فضاهای مختلف به گونه‌ای متفاوت باشد. به عنوان مثال چیدمان مبلمان در فضای نشیمن بزرگ با فضای نشیمنی راهرو مانند و باریک بسیار تفاوت خواهد داشت. پس با ما همراه باشید تا با این نکات آشنا شوید.

فضای نشیمن طولانی و باریک

برای قرار دادن مبلمان در فضاهای طولانی و باریک لازم است در ابتدا به یاد داشته باشید که نگه داشتن مقداری فضای خالی میان چیدمان مبلمان از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین شما می‌توانید برای حفظ تعادل بصری با قرار دادن یکی از مبلمان در میان فضای طولانی و باریک، سالن خود را بدون نیم تقسیم کنید و نیمه دیگر را با قرار دادن کنسول آینه و یا سرویس مبلمان دیگری دکور کنید.

این نکته را به خاطر بسپارید که یکی از رازهای جذاب به نظر رسیدن دکوراسیون می‌تواند در برقراری توازن و تعادل میان چیدمان وسایل موجود در سالن باشد. از این رو رعایت این نکته را حتما را در اولویت خود قرار دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *