افسانه فنگ شو چیست؟ چند نکته درمورد افسانه فنگ شو

افسانه فنگ شو چیست؟ چند نکته درمورد افسانه فنگ شو

افسانه فنگ شو چیست؟ چند نکته درمورد افسانه فنگ شو

افسانه فنگ شو

فنگ شویی یک سری قوانینی است که برای طراحی خانه ها به صورتی که جریان انرژی مثبت در آن برقرار باشد استفاده می کنند. این قوانین فنگ شویی شامل کیف پول هم می شود که مثل هر فضایی از زندگی شما به انرژی شما بستگی دارد پس باید به آن دقت داشته باشید و همیشه کیف پول خود را تمیز و مرتب نگه دارید.

نکاتی بی نظیر برای فنگ شویی کیف پول

مقدمه

داشتن کیف پر از پول آرزوی هر فردی است. کدهای کیهانی ثروت برای افرادی نوشته می شود که به جز تلاش و کوشش دائمی برای دریافت رزق و روزی، نکاتی را در زندگی رعایت کنند. یکی از آنها فنگ شویی کیف پول است. کیف پول نماد جذب ثروت در فنگ شویی است. برخی اعتقاد دارند که برای برکت کیف پول نمک، دارچین و یا میخک و چیزهای دیگری استفاده کنیم. در این مقاله درمورد این موارد کامل توضیح خواهیم داد.

نکته مورد توجه در این مطلب، انباشتگی در کیف پول است. انباشتگی کیف پول یعنی هنگامی که بخواهید چیزی از داخل آن پیدا کنید، شما را در پیدا کردن وسایل مورد احتیاج دچار مشکل می کند! این به این معنی است که شما از نظر مالی و کاری دچار مشکل هستید و انرژی را برای خود راکد کرده اید. برای برطرف کردن این مسئله نکات مهمی را در نظر گرفته ایم تا در این مقاله برای شما عزیزان ارائه دهیم.

نکات مهم فنگ شویی کیف پول

پول های پاره و مچاله نگهداری نکنید

درست است که امروزه همه کارها با کارت های بانکی و اینترنت بانک انجام می گیرد، ولی هنوز نگهداری پول در کیف پول کاری لازم و ضروری است. بنابراین باید بدانید که پول های کهنه و پاره و مچاله، بی هدفی در کارهای مالی را به دنبال دارد و جذب ثروت را کم خواهد کرد.

از رنگ قرمز استفاده کنید

رنگ قرمز پوشش مناسبی برای کارت بانک است و چرخش مالی و جذب ثروت را بیشتر می کند. استفاده از رنگ قرمز در کیف پول به علت گرم بودن ، دقت شما را به موارد مالی جذب می کند از جمله اینکه گفته شده نخستین رنگ تشکیل شده پس از بیگ بنگ در هستی رنگ قرمز است . به همین علت است که کیف پول قرمز در فنگ شویی پیشنهاد می گردد.

نگهداری نمادی از ثروت در کیف پول

نماد های ثروت در فنگ شویی وجود دارد که هر کدام از آنها اثرات ویژه خود را دارند. ولی در اینجا به نمادی از ثروت در کیف پول اشاره می شود که برکت مالی می آورد و فنگ شویی ثروت را زیاد می کند. این نماد پول در در فنگ شویی، سکه ی ای چینگ است که دارای خرد می باشد به فرکانس های انرژی های زمین و آسمان وابسته است.

اهداف مالی در کیف پول خود داشته باشید

نوشته ای نشان دهنده اهداف مالیتان می تواند شما را در تجربه و جذب پول راهنمایی کند. هنگامی که شما این کار را انجام می دهید می تواند کیف پول شما جادویی عمل کند. چرا که همه انرژی های درخواستی شما در جلوی شماست و مرتب تکرار، مرور و تقویت می گردد. مطابق فنگ شویی بهتر است اهداف مالیتان را در کاغذی قرمز با خودکار مشکی به ثبت کنید! این اهداف را در کیف پول خود بگذارید.

رنگ و شکل مناسب برای کیف پول خود انتخاب کنید

بعضی وقتها ما انتخاب های غلطی درباره رنگ ها و جنس و شکل کیف پول داریم. یکی از رنگ های کیف پول برای جذب ثروت در فنگ شویی در بالا اشاره شد. ولی راه حل بهتر این است که این رنگ را با توجه به عدد کوا شخصی سازی کنید. به همین دلیل است که ما باور داریم عدد کوا در ثروت نقش زیادی دارد. بنابراین می توان گفت انتخاب رنگ و سایز و شکل هندسی مناسب، رهاوردهای مالی را فعال می کند.

ارتباط ذهنی داشته باشید

پس از اینکه اهداف خود را نوشتید باید بر روی آنها تمرکز داشته باشید. داشتن تمرکز بر روی هر چیزی می تواند آن مسئله را تقویت کند. شما برای این که بتوانید رشد مالی بیشتری را در فنگ شویی کیف پول داشته باشید بهتر است ارتباط ذهنی با کیف پول تان را حفظ کنید. آن تمرکز را تبدیل به همراهی همیشگی و مشاوری برای برطرف کردن مشکلات مالی تان قرار دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *