انواع “تختخواب دونفره”

انواع “تختخواب دونفره” جدید 1400 

انواع “تختخواب دونفره” جدید 1400 | قیمت تختخواب دونفره - وبسایت مبلمان رابو

اگر تصمیم به خرید تختخواب دونفره جدید داشته باشید، باید پیش از هر چیزی سبک و تیپ مورد نظر خود را انتخاب کنید. در میان مدل ‌های جدید تختخواب‌ های دو نفره 1400، با سبک ‌های مختلفی از تختخواب ‌های لوکس و لاکچری، تختخواب‌ های اسپرت، گران ‌قیمت و ارزان ‌قیمت روبرو هستیم. برخی از مدل ‌ها از طراحی خاص و منحصر به فردی برخوردار بوده و برخی دیگر، تابع الگو های قدیمی و تکراری هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم برای خرید یک سرویس تختخواب چه گزینه‌ هایی پیش رو داریم.

تختخواب دونفره شیک

برای آن که موفق به انتخاب و خرید یک تختخواب دونفره مدرن و شیک گردید، باید میان مدل ‌هایی جستجو کنید که از طراحی خاصی برخوردار هستند. مدتی است که عصر تختخواب‌ های منحصرا ساده و دارای همان ترکیب قدیمی گذشته و با مدل ‌های جدید چون تختخواب‌های هوشمند، تختخواب ‌های چستر و لمسه‌ دوزی شده، تختخواب‌ های ملامینه و روبرو هستیم.

آینه‌ کاری در تختخواب‌ ها هنوز جایگاه خود را دارد و می ‌توان مدل ‌های پارچه ‌ای را نیز با طرح ‌های خاص و خلاقانه ‌ای پیدا کرد. تخت خواب ‌های دایره ‌ای، نیم دایره، مستطیلی و با طرح‌ های هندسی نامنظم، هر یک زیبایی و جلوه خاص خود را دارند. برای انتخاب این مدل‌ ها، باید پیشتر نسبت به هماهنگی و سازگاری آن‌ ها با ساختار اتاق خواب خود، اطمینان خاطر داشته باشید. به طور مثال شما نمی ‌توانید یک تختخواب دایره‌ای را در اتاق خوابی که مساحت محدود دارد قرار دهید. در چنین فضایی استفاده از تختخواب ساده مستطیلی ترجیحا باکس و بدون لبه اضافی، بهترین انتخاب خواهد بود.

انواع “تختخواب دونفره” جدید 1400 | قیمت تختخواب دونفره - وبسایت مبلمان رابو

قیمت تختخواب دو نفره شیک

قیمت تختخواب دونفره شیک و مدرن، با توجه به جنس به کار رفته در ساخت تختخواب تعیین می ‌شود. همین طور مدل و طراحی خاص تختخواب و نوع کاری که روی آن انجام شده است، در نرخ نهایی به طور مستقیم تاثیر گذار خواهد بود. در صورتی که می‌ خواهید تختخواب انتخابی شما در رده نرخ‌ های ارزان قرار بگیرد، باید به سراغ تختخواب‌ هایی با جنس چوب ارزان ‌تر و طراحی ساده ‌تر بروید. بدیهی است که اگر تختخواب انتخابی شما منبت‎ کاری نداشته و لمسه‌ دوزی شده یا آینه ‌کاری نباشد، قیمت ارزان ‌تری خواهد داشت.

تختخواب دو نفره چوب

از پرطرفدارترین تختخواب ‌هایی که هرگز از مد نیفتاده و همیشه حجم بزرگی از بازار مشتریان را به خود اختصاص می ‌دهند، تختخواب دو نفره چوب است. این تختخواب ‌ها می‌ توانند از جنس چوب ‌های گرانقیمت و با دوام بالا ساخته شده یا با چوب ‌های معمولی‌تر، نرخی ارزان ‌تر داشته باشند.
خوشبختانه تنوع محصول فعلی، به شما اجازه می ‌دهد تا بهترین مدل تختخواب دونفره چوب را از میان مدل ‌های امروزی و شیک انتخاب کنید. این تختخواب ‌ها، با داشتن پاتختی، میز آرایش، پاف و … تکمیل شده و در صورت تمایل امکان خرید یک ست کامل را خواهید داشت.

انواع “تختخواب دونفره” جدید 1400 | قیمت تختخواب دونفره - وبسایت مبلمان رابو

قیمت تختخواب دونفره جدید

اگر به دنبال یک تختخواب دونفره جدید و کاملا استثنائی هستید، تختخواب‌ های هوشمند با امکانات خاصی که دارند، گزینه ‌ای عالی و البته گرانقیمت برای شما خواهند بود. لازم به ذکر است که این محصولات ممتاز را نباید تنها یک تختخواب دونفره معمولی بدانیم، بلکه تختخواب‌ های هوشمند ترکیبی از ماساژور، میز کار، یخچال و گرمکن، کتابخانه، گاو صندوق، سیستم صوتی، چراغ مطالعه، پاف و … هستند. به نظر می ‌رسد که این تختخواب ‌های جدید و مدرن در حقیقت یک خانه و سوئیت کوچک بوده و تمامی نیازهای زوج ‌ها را به شکلی متمرکز برآورده می ‌سازند.

رنگ ‌بندی در تختخواب دونفره مدرن

چیزی که در تختخواب ‌های مدرن می‌بینیم، به جز مدل‌ های به روز شده و متنوع، استفاده از ترکیب رنگ ‌های خاص و متمایز است. شاید پیش از این تنها رنگ ‌های سفید، سیاه، قهوه ‌ای و مانند آن‌ها در سرویس ‌های چوبی اتاق خواب جای داشتند؛ اما طی چند سال اخیر رنگ‌ های جدید و کاملا خاص جایگاه خود را در میان مدل ‌های مدرن تختخواب‌ ها باز کرده‌اند. این چیزی است که با شما امکان می ‌دهد تا دکوراسیون‌ های متفاوتی در اتاق خواب ایجاد کرده و از رنگ‌ بندی ‌های فانتزی بهره ببرید.

انواع “تختخواب دونفره” جدید 1400 | قیمت تختخواب دونفره - وبسایت مبلمان رابو

کلام آخر

برای تکمیل دکوراسیون اتاق خواب، انتخاب و خرید یک تختخواب دو نفره شیک و امروزی، می‌تواند تضمین کننده راحتی، آسایش و حس زیبایی دوستی باشد. برای انتخاب بهترین مدل، توصیه می‌کنیم که جستجوی مناسب و هوشمندانه‌ای، میان مدل‌ های مختلف داشته باشید. شما چه تختخوابی را می ‌پسندید و چه جنسی را ترجیح می ‌دهید؟ چوب، ام‌دی‌اف، ملامینه و …؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

منبع : ویترا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *