چیدمان و تزئین اتاق نشیمن 

ایده هایی برای چیدمان و تزئین اتاق نشیمن (1 – 3)

ایده هایی برای چیدمان و تزئین اتاق نشیمن (1 – 3) - وبسایت رابو

در حالی که تصور می شود قلب خانه آشپزخانه است، آیا این عادلانه نیست که بگوییم اتاق نشیمن جایی است که بیشترین زمان را برای استراحت می گذرانیم؟ بنابراین ایجاد فضایی کاملاً راحت و کاربردی در اندازه مساوی حیاتی است.

چه برای برنامه ریزی یک پروژه تغییر دکوراسیون و چه انجام یک تغییر کوچک با مبلمان، اگر به دنبال ایده های برای چیدمان و تزئین اتاق نشیمن هستید که فضای اتاق شما را متحول کند یا فضای خانوادگی با نقشه اُپن را ارتقا دهد، این مقاله شما را به بهترین وجه یاری خواهد نمود.

یک نقطه شروع خوب این است که به این فکر کنید که چند نفر را به طور منظم در اتاق نشیمن خود جا می دهید. این به شما کمک می کند که مبلمان اتاق نشیمن را به درستی انتخاب کنید.

1-   چه چیزی را باید در اتاق نشیمن خود بگذارید؟

یک خانواده پرجمعیت حداقل به یک مبل بزرگ و قابل توجه و چند صندلی راحتی احتیاج دارند تا اطمینان حاصل کنند که همه افراد جایی راحت برای نشستن دارند. اگر فضا تنگ باشد، صندلی های کیسه ای و پاف ها یک روش هوشمندانه برای تعبیه صندلی های اضافی است و می توان آنها را به راحتی در مواقعی که تعداد افراد کمتری در خانه وجود دارد کنار گذاشت.

 اگر دوست دارید در اتاق نشیمن خود سرگرم باشید، بهتر است چند صندلی کناری سبک داشته باشید که در صورت مراجعه مهمانان بیشتری به خانه شما، قابلیت جابجایی در چیدمان های اجتماعی تر را داشته باشند. میزهای عسلی کوچک یا میزهای تودرتو یکی دیگر از وسایل جانبی مفیدی است که به مهمانان فضایی را برای قرار دادن نوشیدنی های خود روی آن اختصاص می دهد.

2-   ایده های برای ذخیره سازی اتاق نشیمن

ایده هایی برای چیدمان و تزئین اتاق نشیمن (1 – 3) - وبسایت رابو

ذخیره سازی مناسب اتاق نشیمن تقریباً به اندازه چیدمان مناسب اتاق نشیمن مهم است. درهم و برهمی می تواند به سرعت در فضایی ساخته شود که همه خانه همه روزه از آن استفاده می کند، بنابراین مهم است که همه چیز جای مناسب خود را داشته باشد.

یک میز قهوه با کشو یا یک قفسه پنهان مناسب برای نگهداری ریموت کنترل ها در دسترس اما دور از چشم شما است. زیرپایی هایی که به منظور آشکار کردن محفظه مخفی نگهداری باز می شوند، یکی دیگر از شگردهای مرتب و منظم به ویژه در اتاق های کوچک نشیمن است. قفسه های اُپن برای کتاب ها و زیور آلات عالی هستند، اما داشتن یک نوع دراور یا کمد در اتاق نشیمن خود نیز مفید است، جایی که می توانید چیزهایی مانند لپ تاپ ها و سایر مواردی را که نمی خواهید به نمایش در بیاوریدرا درون آن بگذارید. به یاد داشته باشید که فضای کافی برای باز شدن درها یا کمدهای وسایل در اتاق باقی بگذارید.

3-   رنگ های جدید برای اتاق نشیمن

بهترین رنگ های پایه برای اتاق نشیمن رنگ های سبز، آبی، خاکستری، بژ و قهوه ای است و در کنار آن ها از رنگ های زرد، صورتی، قرمز استفاده کنید. سعی کنید از رنگ بندی های شاد در انتخاب وسایل بهره ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *