ایده های تزیین

ایده های تزیین پیشخوان آشپزخانه

ایده های تزیین پیشخوان آشپزخانه - وبسایت رابو

برای ایجاد تغییر در ظاهر و دکوراسیون آشپزخانه ، می توانید در مدت زمان کوتاه و با کمترین مهارت و با استفاده از مواد و رنگ های مختلف پیشخوان آشپزخانه تان را عوض کنید و کل ظاهر آشپزخانه را تغییر دهید به زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه و حتی کل خانه کمک کنید.

تزیین پیشخوان آشپزخانه

در این بخش از دنیای مد ما ایده هایی را برای تغییر دکوراسیون پیشخوان آشپزخانه به شما معرفی می کنیم ، از این ایده ها استفاده کنید و با توجه به دکوراسیون خانه ، تغییراتی در پیشخوان آشپزخانه ایجاد نمایید.

روش های تزیین پیشخوان آشپزخانه

از گل های طبیعی استفاده نمایید

گل های طبیعی همیشه زیبا هستند و جلوه زیبایی به خانه می بخشند . شما می توانید برای زیباتر شدن آشپزخانه خود دسته گل های تازه و رنگارنگ را روی پیشخوان آشپزخانه قرار دهید.

گل های طبیعی معمولا طی یک هفته پژ مرده می شوند پس هر هفته گل های متنوعی بخرید و آنها را روی پیشخوان قرار دهید تا جلوه زنده و زیبا به آشپزخانه ببخشند.

ایده های تزیین پیشخوان آشپزخانه - وبسایت رابو

با آثار هنری به پیشخوان زیبایی بخشید

چندین نقاشی در ابعاد یکسان تهیه کنید و آنها را به سادگی به دیوار تکیه دهید تا آشپزخانه شما رنگ و جلوه بهتری بیابد.

از قوطی های یک شکل استفاده کنید

برای بخشیدن جلوه ای زیبا و جذاب به پیشخوان ، درون قوطی های یک شکل مواد غذایی مانند شکر و آرد بریزید و آنها را روی پیشخوان قرار دهید تا هم پیشخوان شما تغییر نماید و هم دسترسی شما به این مواد آسان تر باشد . در انتخاب قوطی های مواد غذایی سلیقه به خرج دهید و رنگ و طرح زیبایی انتخاب نمایید که با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ باشد.

ایده های تزیین پیشخوان آشپزخانه - وبسایت رابو

برای زیباتر شدن پیشخوان میوه های تازه روی آن بگذارید

برای زیباتر شدن پیشخوان و تغییر دکوراسیون آشپزخانه در ظرفی زیبا مقداری میوه بگذارید . اگر دیوارهای آشپزخانه تان مرمری است ، روی پیشخوان میوه هایی مانند لیمو و پرتقال قرار دهید تا ترکیب رنگ آنها آشپزخانه شما را جذاب نماید.

برای ایجاد تغییر در آشپزخانه و پیشخوان از کتاب کمک بگیرید

می توانید برای ایجاد تغییر در آشپزخانه و پیشخوان ، کتاب های آشپزی و یا کتاب هایی که جلد و شیرازه ضخیم و محکمی دارند را روی پیشخوان آشپزخانه قرار دهید.

ایده های تزیین پیشخوان آشپزخانه - وبسایت رابو

از روکش برای پیشخوان استفاده نمایید

میتوانید از روکش هایی با طرح ها و نقش ها و رنگ های زیبا برای پیشخوان استفاده نمایید و آن را با سایر وسایل آشپزخانه هماهنگ نمایید . این روکش ها باید نسبت به گرما و انواع لکه ها مقاوم باشد.

از تخته برای ایجاد تغییر در پیشخوان استفاده نمایید

برای ایجاد تغییر در پیشخوان می توانید از تخته هایی مانند تخته های چوبی یا مرمری با اندازه های مختلف استفاده کنید و آنها را کنار دیوار بر روی پیشخوان قرار دهید.

ایده های تزیین پیشخوان آشپزخانه - وبسایت رابو

سرویس قهوه یا چایخوری خود را روی پیشخوان بگذارید

روی پیشخوان آشپزخانه سرویس قهوه خوری یا چای خوری زیبایی قرار دهید . فنجان های قهوه، سینی قهوه و قهوه ساز یا سرویس چای و قاشق های چایخوری زیبا ی خود را روی پیشخوان بگذارید تا پیشخوان و آشپزخانه شما زیبا شود.

عکس های خانوادگی خود را روی پیشخوان بگذارید

برای زیبایی بیشتر پیشخوان ، از عکس های خانوادگی استفاده نمایید و همه عکس ها را در یک منطقه قرار دهید.

برای زیبایی پیشخوان از گلدان و گیاهان استفاده نمایید

برای زیبایی پیشخوان آشپزخانه از یک یا چند گلدان با گلهای زیبا استفاده کنید و یا سبزیجات تازه در گلدان بکارید.

ایده های تزیین پیشخوان آشپزخانه - وبسایت رابو

از لوازم برقی استفاده نمایید

می توانید وسایل آشپزخانه خود را که ظاهر خوبی دارند روی پیشخوان قرار دهید مثلا مخلوط کن خوشرنگ یا توستر خود را روی پیشخوان بگذارید تا آشپزخانه شما تغییر نماید. این کار برای افرادی که آشپزخانه کوچک دارند و نمی توانند وسایل برقی خود را در کجا قرار دهند ، مناسب است.

مایع ظرفشویی را روی پیشخوان قرار دهید

اگر کنار سینک خود مایع ظرفشویی نگه می دارید ، برای زیباتر شدن آشپزخانه این مایع را در بطری های زیبا و شیشه ای بریزید و روی پیشخوان قرار دهید. 

وقتی پیشخوان آشپزخانه شلوغ نباشد، ظاهر پذیراتری دارد، اما فقدان هر گونه تزئین و تمیزی کامل آن نیز می تواند ظاهری سرد داشته باشد، در حالی که می توان با قرار دادن اشیاء تزئینی، رنگ، سبک و تم دکور آن را کامل تر کرد و به آن شخصیت بخشید، بدون آنکه بر کارآیی آن تاثیر گذاشت.

منبع : نمناک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *