ایده پردازی خانه های آپارتمانی با مبلمان ال

مبل ال یکی از مهم ترین عناصر دکوری است که برای خانه های آپارتمانی و ویلایی به راحتی قابلیت استفاده را برای شما فراهم می کند. شما می توانید برای فضاهای بزرگ از مبل های ال بزرگ و برای محیط های کوچک از مبل های ال کوچک و صندوق دار در راستای ایده پردازی منزل خود استفاده کنید. این مهم برای خانه های آپارتمانی بهتر است با پارامترهای کمکی دنبال شود تا کار شما زیبا تر و کارآمد تر جلوه کند. در همین راستا ما پیشنهاد های برای چیدمان مبل ال برای شما عزیزان داریم. شما به سادگی می توانید تاثیر گذار ترین دکوراسیون های را با مبل های ال به نمایش بگذارید. البته اگر صفر تا صد نکات چیدمان و تم های رنگی و سایر پارامترهای دیگری که برای این محصول باید در نظر گرفته شود را مد نظر قرار دهید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا به ایده پردازی های خانه های نقلی آپارتمانی با استفاده از مبلمان ال شما عزیزان را بیشتر از قبل آشنا کنم. اگر فضا به اندازه کافی برای جایگذاری مبل های کلاسیک در اختیار شما نیست و یا اگر مساحت اتاق های نشیمن و پذیرایی شما قابلیت استفاده از مبل های سلطنتی را به شما نمی دهد. ما به شما توصیه می کنیم با بهره گرفتن از مبل های ال و آشنایی بیشتر با سبک و سیاق چیدمان این محصول از این پس خود شبیه دکوراتورهای حرفه ای دست به کار شوید. با ما همراه شوید تا دوستان شما از این حسن سلیقه به وجد آیند.

ایده پردازی خانه های آپارتمانی با مبلمان ال

 مبل ال برای چه خانه های مناسب تر است؟

دنیای مدرن امروز سبب شده است تا برای دکوراسیون داخلی منزل از کارآمد ترین وسایل و در عین حال جمع وجور ترین آن ها به منظور جریان بهتر انرژی بهره بگیریم. یکی از این محصولات که به سادگی در سه کنج منزل شما جای می گیرد و فضای کافی برای پذیرایی و دیزاین را در اختیار شما قرار می دهد مبل های ال است. شما با استفاده از مبل ال و سایر پارامترهای کمکی مثل پاف های کوچک فانتزی نه تنها می توانید از مهمان های بیشتری پذیرایی کنید که می توانید به دیزاین کردن متمایز منزل خود نیز دست بزنید. از همین رو به شما توصیه می کنیم در گوشه ای ترین بخش از منزل خود با جابجا کردن وسایل دیگر فضا را برای قرار دادن مبل های ال باز کنید. هر چقدر این محیط گوشه تر باشد جا برای چیدمان سایر وسایل دیگر برای شما باز تر می شود. به عنوان مثال شما می توانید با خرید میزهای پذیرایی پارچه ای هم راستا با مبلمان ال خود آسیب دیدگی را کمتر کنید و زیبایی را بیشتر به نمایش بگذارید. یا اینکه در گوشه انتهای مبل ال خود می توانید از گل های زینتی برای زینت دادن به محیط بهره بگیرید. پس این را به یاد داشته باشید که دکوراسیون های نقلی شما برای استفاده از مبل های ال هیچ محدودیتی را برای شما حاصل نمی کنند اگر آن ها را در سه کنج منزل جای دهید.

جایگذاری مبل در مرکز خانه

اگر قدری اتاق نشیمن شما بزرگ است به شما توصیه می کنیم در مرکز منزل مبل ال خود را قرار دهید. البته حد فاصل آن ها را با میز تلویزیون رعایت کنید. استفاده از یک فرش مربعی شکل به عنوان کانون مرکزی تعریف شده سبب می شود شما نظم به خصوصی را در محیط به تصویر بکشید. از چیدمان خطی سنتی نیز دور بمانید. این امر بسته به مساحت اتاق نشیمن شما دنبال می شود. سپس در نزدیکی دیوار می توانید از یک پارتیشن دیواری چوبی و گلدان های زینتی برای جلوه دادن بیشتر به محیط استفاده کنید. این امر بدون تردید سبب دلباز تر شدن دکوراسیون داخلی شما می شود. ما به شما توصیه می کنیم ازمبل های یو شکل یا یک بخش اضافه تر که تقریبا شباهت زیادی به مبل های ال دارد برای مرکز اتاق نشیمن خود ا ستفاده کنید تا فضای بیشتری برای پذیرایی از مهمان های شما فراهم شود. در غیر این صورت کارآمدی مبل های کاناپه ای شکلی که از پشتی و دسته ای بهره نگرفت است و شبیه پاف های جلو مبلی است برای این بخش بسیار به کمک شما می آید. البته بهتر است این چیدمان با فاصله دنبال شود تا این تفاوت در بین دو محصول به راحتی قابل دیدن باشد. در نهایت می توانید از میزهای عسلی و اکسسوری های دکوری در راستای دیزاین کردن مبل های ال خود استفاده کنید تا محیط خاص تر به نمایش گذاشته شود. جایگذاری مبل های ال در مرکز اتاق نشیمن فضای رفت آمد از پشت و جلو مبل را برای شما فراهم می کند البته اگر اتاق نشیمن شما قدری بزرگ باشد.

چیدمان مبل ال در پشت اپن آشپزخانه

اگر می خواهید از چیدمان خطی در راستای دکوراسیون کردن منزل خود بهره بگیرید. به شما توصیه می کنیم در پشت فضای اپن آشپزخانه خود مبل های ال خود را قرار دهید. برای این مهم دانستن چند نکته لازم و ضروری است. در قدم اول ما به شما توصیه می کنیم به ارتفاع اپن و ارتفاع پشتی صندلی های مبل های ال خود توجه داشته باشید. به هیچ عنوان نباید ارتفاع پشتی مبل شما از ارتفاع اپن شما تجاوز کند زیرا فضا بسیار آشفته و بهم ریخته جلوه می کند. در قدم بعد به شما توصیه می کنیم از میزهای پذیرایی متصل به مبل ال بهره بگیرید. این امر مانع از بسته شدن جریان انرژی در محیط می شود؛ یعنی میز درست در مرکز مبل ال در قسمت میانی قرار داشته باشد و در سه کنج قرار بگیرید. این امر سبب می شود جریان انرژی به خوبی در محیط حاکم شود و فضای زیادی از شما اشغال نشود. به راحتی باز بودن مرکز مبل به شما اجازه رفت و آمد می دهد و محیط بزرگتر نیز به تصویر کشیده می شود.

 خرید مبل ال باکس دار

یکی دیگر از انتخاب های که برای خرید مبل ال در پیش روی شما قرار دارد. خرید مبل های الی است که از یک باکس مخفی در زمان طراحی شدن بهره گرفته باشد. به شما توصیه می کنیم برای خانه های نقلی آپارتمانی خود این محصولات را مد نظر قرار دهید. این باکس ها به گونه ای در نظر گرفته شده اند که در بسیار از مواقع شبیه یک پاف مبلی هستند و از هیچ دسته و پشتی برای ایده پردازی بخش مبل آن استفاده نشده است. درست در قسمت انتهای مبل شبیه یک تخت خواب یک نفره طراحی آن دنبال شده است. تا شما با یک تیر دونشان را به هدف بزنید. در قدم اول می توانید از تخت خواب آن برای استراحت های روزانه استفاده کنید و با پهن کردن رختخواب نظم خانه را از بین نبرید. در قدم بعد شما می توانیداز باکس تعبیه شده در آن برای قرار دادن شال تخت و یا وسایل اضافه دیگر شبیه پتو و بالشت که قرار است همیشه در دسترس شما باشد نهایت استفاده را ببرید. این امر برای شما شکل بهتری را به خود می گیرد اگر با دو تم رنگی متمایز این دو بخش از مبل شما دیزاین شده باشد. به عنوان مثال قسمت خطی مبل با رنگ قهوه ای روشن و قسمت ال مانند آن از رنگ نارنجی الهام گرفته باشد تا شما بتوانید سبک و سیاق متفاوتی را حتی در فضاهای کوچک به نمایش بگذارید.

کلام آخر پیرامون مبل ال برای خانه های آپارتمانی

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید مبل های ال یکی از محصولات مدرنی هستند که در راستای دیزاین کردن خانه های نقلی آپارتمانی بسیار کاربرد دارند. شما با استفاده از نوع چیدمان این محصول به راحتی می توانید به یک دکوراسیون متمایز در فضاهای کوچک دست پیدا کنید. در قدم اول به شما توصیه می کنیم چیدمان خطی را مد نظر قرار دهید و در گوشه ای ترین فضای منزل مبل های ال خود را قرار دهید تا جریان انرژی مسیر رفت و آمد بازی داشته باشد. در قدم بعد شما می توانید در نقطه مرکزی اتاق نشیمن خود مبل ال را قرار دهید البته اگر فضا به اندازه رفت و آمد از پشت و جلوی مبل ال برای شما با قرار دادن در مرکز وجود داشته باشد و حد فاصل شما با میز تلویزیون نیز رعایت شده باشد. امر دیگری که برای چیدمان مبل های ال در اتاق های کوچک خانه های آپارتمانی قرار دارد. این است که شمادر پشت سر اپن آشپزخانه خود مبل های ال را قرار دهید. البته برای این منظور دو شرط اساسی را باید مد نظر قرار دهید. در ابتدا به ارتفاع اپن و مبل دقت کنید که سایز مبل از اپن شما بزرگتر نباشد. دوم اینکه میز پذیرایی وسط را حذف کنید و به جای آن میز پذیرایی را در قسمت میانی مبل در کنج قرار دهید. با رعایت کردن این پارامترها نه تنها جریان انرژی مسیر بهتری را در منزل شما پیدا می کند که فضا نیز بزرگتر و باز تر جلوه می کند.

منبع :مبل ومیز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *