ایده های جذاب برای اتاق بازی کودک

با این ایده های جذاب برای اتاق بازی کودک آشنا شوید

با این ایده های جذاب برای اتاق بازی کودک آشنا شوید - وبسایت رابو

این لیست به شما کمک می کند با در نظر گرفتن سلایق کودکان خود، یک فضای مناسب برای آن ها بسازید. با استفاده از ایده های زیر، می توانید اتاق بازی کودک خود را به شکلی جالب تزیین کنید تا کودکان شما سرگرم شوند. به عبارت دیگر، با تزیین مناسب اتاق بازی، کودکان ترجیح خواهند داد وقت خود را در اتاق خود سپری کنند.

لامپ های رشته ای برای اتاق بازی در خانه

مهم نیست کودک شما پسر است یا دختر، آن ها حتما عاشق این لامپ های رشته ای خواهند شد! بهتر است لامپی تهیه کنید که رنگ نور آن قابل تغییر باشد. لامپ های رشته ای در رنگ های مختلفی در بازار موجود است و شما می توانید آن ها را هر جا که دوست دارید نصب کنید.
برای مثال، شما می توانید لامپ های رشته ای را زیر پله ها یا سقف اتاق بازی کودک قرار دهید. این لامپ های رشته ای هر اتاقی را روشن تر می کنند و به شما کمک می کنند یک اتاق بازی جادویی بسازید.

قالیچه های جالب برای اتاق بازی در مدرسه

هر قالیچه ای برای اتاق بازی کودک مناسب نیست؛ به ویژه در مدارس موضوع کفپوش و قالیچه برای اتاق بازی کودک اهمیت خود را بیشتر نشان می دهد. با یک قالیچه می توانید حال و هوای اتاق را به آسانی تغییر دهید.
یک قالیچه جالب می تواند کودک را به اتاق بازی دعوت کند. قالیچه اتاق بازی کودک یک مزیت دیگر نیز دارد. اگر سرامیک یا پارکت شما صدمه ای ببیند، هزینه تعویض قالیچه بسیار کمتر از هزینه تعویض آن ها خواهد بود. حتما قالیچه ای بخرید که تمیز کردن آن آسان باشد. زیرا ممکن است کودک شما بر روی آن نقاشی بکشد یا لیوان پری را روی آن خالی کند.

صندلی های کیسه ای پای ثابت اتاق بازی کودکان ثروتمند

حالا که در جستجوی ایده های اتاق بازی کودک هستید حتما اتاق های بازی لوکس را دیده اید. در این اتاق ها صندلی هایی خاص مانند بین بگ ها همیشه به چشم می خورند. کودکان می توانند به آسانی از صندلی های کیسه ای بالا بروند و یا آن را به اتاق دیگری منتقل کنند. کودکان عاشق بازی کردن با چنین صندلی هایی هستند!

تخته سیاه

اگر کودکان شما عاشق نقاشی کردن روی در و دیوار خانه هستند، یک تخته سیاه در اتاق بازی کودک می تواند معجزه کند! تخته سیاه می تواند مکان مناسبی برای نقاشی کردن کودکان شما باشد. همچنین شما می توانید یکی از دیوارهای اتاق بازی را به طور کامل مثل تخته سیاه کنید. کافی است آن را با رنگ مخصوص رنگ آمیزی کنید. کودکان شما عاشق آن می شوند و خیلی بامزه دیده خواهد شد. شما نیز از پاک کردن نقاشی های دیوارهای خانه نجات پیدا می کنید.

دکور دیوار اتاق بازی کودک دخترانه

اگر اتاق بازی کودک رنگ هایی چشمگیر نداشته باشد برای کودکان جذاب نخواهد بود. شما می توانید دیوار اتاق بازی کودک را با پرچم های کوچک و رنگارنگ تزیین کنید تا رنگ را به این فضا بیاورید.
برچسب ها نیز می توانند گزینه مناسبی باشند. با بزرگ شدن و تغییر علایق کودکان می توانید برچسب ها را به آسانی از جای خود بکنید و برچسب دیگری را بچسبانید. شما می توانید این برچسب ها را در اتاق خواب کودک نیز استفاده کنید.

تاب

یک تاب کوچک بخرید و از سقف آویزان کنید، کودکان از تاب بازی کردن خسته نمی شوند و یک تاب می تواند جای خالی خیلی چیزهای دیگر را پر کند. حتما مکان تاب را با قالیچه ای نرم ایمن کنید تا در صورت افتادن کودک از تاب، صدمه ای نبیند.

رنگ های روشن

گر چه رنگ های برجسته برای اتاق کودک ضروری هستند اما نباید از رنگ های به اصطلاح جیغ به صورت افراطی استفاده کرد. رنگ اتاق بازی کودک را باید با رنگ های روشن به تعادل رساند. مثل حضور ستاره ها در شب تار؛ سقف اتاق کودک شما هم می توانید با برچسب های ستاره ای به رنگ های روشن تماشایی تر شود.

تخت سقفی

اگر اتاق بازی کودک کوچک است، می توانید تخت را از سقف آویزان کنید. یک تخت آویزان شده از سقف منظره جالبی به اتاق می دهد. شما می توانید نمونه های بسیاری در اینترنت ببینید و از آن ها الهام بگیرید. البته پیش از این کار از استحکام کافی سقف و ساختار بنا مطمئن شوید.

یک خانه کوچک

اگر پسر یا دختر شما عاشق دزدان دریایی است می توانید یک خانه شبیه خانه های دزدان دریایی درست کنید. این خانه می تواند یک صندوق پست نیز داشته باشد. زیرا دزدان دریایی هم نامه دریافت می کنند! علاوه بر خانه دزدان دریایی، شما می توانید خانه ای با تم ها و سبک های دیگر نیز بسازید.

میز و صندلی بچه ها

بچه ها عاشق میزها و صندلی هایی با اندازه های کوچک هستند. دو یا چهار صندلی کوچک فلزی یا چوبی می تواند یک گزینه عالی باشد. بهتر است میزی بخرید که قابل تمیز کردن باشد. زیرا بچه ها عاشق نقاشی کردن روی میزها هستند.

 سبدهای دیواری

سبدهای دیوای برای گذاشتن کتاب ها، عروسک ها، مجسمه ها و سایر وسایل مناسب هستنند و می تواند اتاق بازی کودک را به راحتی سامان دهند. اکثر والدین برای مرتب کردن اتاق بازی کودک به یک راه حل سریع نیاز دارند. کودکان شما به آسانی و به شکل یک بازی می توانند اسباب بازی های خود را درون سبدها بیاندازند و اتاق را مرتب کنند. بهتر است سبدها را در اندازه های متفاوت بخرید. سبدهای کوچک برای کتاب ها و اسباب بازی های کوچک مناسب هستند.

چادر بازی کودک

آیا شما هم وقتی کوچک بودید عاشق ساختن خانه با چادرها و میزها بودید؟ چادر بازی کودک می تواند یک گزینه عالی برای بچه ها باشد. کودکان می توانند برای خواندن، بازی کردن و بازی های وانمودی از چادرهای بازی استفاده کنند.

قفسه

قفسه های فانتزی با شکل های متنوع می توانند مکان مناسبی برای مجسمه ها، قاب عکس ها، اسباب بازی ها و غیره باشند. قفسه ها یک راه عالی برای تزیین کردن اتاق بازی کودک هستند.

نقاشی

می توانید با نقاشی های کودک خود یک دیوار مناسب و جالب بسازید. به عبارت دیگر به جای آن که نقاشی های کودک خود را دور بیندازید با شاهکارهای آن ها یک نمایشگاه کوچک بسازید. همچنین شما می توانید یک نخ یا سیم را روی دیوار نصب کنید و با گیره، نقاشی ها را به آن بچسبانید. با این ایده به آسانی می توانید نقاشی های جدید کودک خود را با نقاشی های قدیمی تعویض کنید.
شما اتاق های زیادی دارید که تابلوها و تزیینات آن طبق سلیقه شما چیده شده اند. پس بهتر است بگذارید اتاق بازی کودک طبق سلیقه خود کودک تزیین شود.

سخن آخر

امیدواریم ایده های خلاقانه این لیست توانسته باشد شما را در ساخت یک اتاق بازی کودک یاری کند. همچنین فراموش نکنید وسایل موجود در اتاق بازی کودک می تواند شخصیت کودکان را شکل دهد.
آرزوهای همه والدین این است که کودکان سر وقت به تختخواب بروند و با اسباب بازی های خود فقط در اتاق بازی خود بازی کنند. با این ایده ها، اگر خوش شانس باشید به آرزوی خود خواهید رسید.
تزیین کردن اتاق بازی کودک برای والدین نیز بسیار سرگرم کننده است. گزینه های بسیاری برای این کار در دسترس است. از این گزینه ها می توان طبق سلیقه کودکان استفاده کرد و محیطی عالی برای آن ها درست کرد.

منبع : خوگر نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *