بهترین رنگ برای دیوار پذیرایی – بخش دوم

بهترین رنگ برای دیوار پذیرایی – بخش دوم

بهترین رنگ برای دیوار پذیرایی - بخش دوم

رنگ کرم و قهوه ای برای دیوار پذیرایی

در این ایده رنگ اتاق پذیرایی می توانیم به این نکته اشاره کنیم که رنگ دوم را می توان با انتخاب متریال متفاوت به دیوارها اضافه کرد. مانند این فضا که با انتخاب آجر و چوب، رنگ های گرم و طیف قهوه ای به دیوارهای کرم رنگ اضافه شده اند.

رنگ زرشکی برای دیوار پذیرایی

به طور کلی رنگ های تیره برای اتاق پذیرایی جلوه بصری فوق العاده بالایی ایجاد می کنند ولی به همان اندازه که رنگ تیره می تواند جلوه فضا را زیاد کند، در صورت انتخاب نادرست طیف و ترکیب رنگی با مبلمان و سایر وسایل در اتاق پذیرایی، می تواند فضایی خفه و دلگیر به وجود آورد.

رنگ سبز برای دیوار پذیرایی

رنگ سبز نماد هماهنگی و تجدید است و از آنجا که بازتابی از رنگ های طبیعت است، یکی از بهترین گزینه ها برای رنگ دیوار اتاق پذیرایی است. اگر فضا یا شرایط لازم برای نگهداری گل و گیاه خانگی را ندارید، دیوارهای سبز می توانند زندگی را وارد فضا کنند. رنگ سبز برای اتاق پذیرایی، گزینه مناسب برای کسانی است که رنگ های خنثی را خیلی کسل کننده می دانند.

رنگ نوک مدادی برای دیوار پذیرایی (طوسی تیره)

رنگ طوسی تیره بارزترین رنگ برای اتاق نشیمن نیست، اما یک انتخاب بسیار عالی باشد. یک اتاق پذیرایی با دیوارهای سیاه یا نوک مدادی، غیر منتظره و چشمگیر است. جزئیات معماری و اکسسوری ها در اتاق بیشتر جلب توجه می کنند. مبلمان شما در پس زمینه تاریک ظاهر می شود. اگر اتاق پذیرایی شما آفتابگیر باشد، دیوارهای سیاه می توانند تابش نور طبیعی را تعدیل کنند.

رنگ یاسی برای دیوار پذیرایی

اتاق پذیرایی با دیوارهایی به رنگ یاسی، یک اثر آرام بخش بر روی کل خانه شما خواهد داشت. رنگ یاسی با رنگ های گرم مانند قهوه ای و کرم به خوبی هماهنگ می شود. اگر اتاق پذیرایی شما کف پوش پارکت دارد، رنگ یاسی قطعا یک انتخاب شیک است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *