به جای پاتختی از چه چیزهایی می توان استفاده کرد؟ – بخش آخر

به جای پاتختی از چه چیزهایی می توان استفاده کرد؟

 

به جای پاتختی از چه چیزهایی می توان استفاده کرد؟

درام قدیمی‌ تان می‌ تواند یک پاتختی فوق‌العاده باشد

چنانچه از هواداران موسیقی هستید استفاده از طبل، درام و یا تنبک به جای پا‌تختی راه مناسبی برای خلق یک اتاق زیبا و متفاوت است. شما می‌ توانید از درام قدیمی خود برای این کار استفاده کنید و یا سری به بازار‌های فروش اقلام دست دوم بزنید و با قیمت مناسبی آن را تهیه کنید. همچنین می توان با اضافه کردن آباژور، کاسه های زیبا و یک قاب عکس کوچک روی درام قدیمیتان پا‌تختی خود را زیباتر نشان داد.

بشکه‌ های زیبا به عنوان پاتختی

بشکه‌ ها در عین سادگی که دارند به دلیل فرم جذاب خود زیبایی خاصی به فضا می‌ دهند. تنها کافیست ترکیب مناسبی برای استفاده از بشکه پیدا کنید و آن را کنار تخت خود به عنوان پاتختی قرار دهید. به این منظور شما می‌ توانید هم از بشکه‌ های چوبی و هم بشکه‌ های فلزی کوچک و سالم بهره ببرید.

یک نردبان کوچک به عنوان پاتختی

نردبان یکی از وسایل پر کاربرد هر خانه است که به دلیل ظاهر آن جایی بهتر انباری برای آن سراغ نداریم. اما بد نیست کمی خلاق باشید و به جای آنکه نردبان کوچکتان را از دید همه پنهان کنید آن را به اتاق خواب ببرید و از آن به عنوان یک پاتختی مناسب برای قرار دادن وسایلتان استفاده کنید. می‌ توانید این پاتختی زیبا را با گذاشتن یک گلدان کوچک روی آن زیباتر کنید.

بتن‌ های ساختمانی به جای پاتختی

در دکوراسیون داخلی هیچ چیز بعید به نظر نمی رسد. به عنوان مثال بتن‌ های ساختمانی با اینکه ظاهر سخت و خشنی دارند می توانند به عنوان پاتختی استفاده شوند و در کنار یک گلدان زیبا ترکیبی چشم نواز را به وجود ‌آورند. ویژگی این طرح وجود فضای زیاد در میانه بتن ها برای قرار دادن وسایل مختلف است.

جعبه‌ های چوبی میوه

جعبه‌ های چوبی میوه‌ ها به هیچ عنوان دور ریختنی نیستند. این جعبه‌ ها را می‌ توان به عنوان قفسه‌ کتاب، جایی برای قرار دادن حوله و جاکفشی استفاده کرد. تنها کافی است با کمی روغن جلا و یا استفاده از رنگ‌ های متنوع جعبه‌ های چوبی را به شکل بهتری تغییر دهید و با توجه به میزان نیاز و فضایی که در اختیار دارید یک تا چند جعبه را با چیدمان‌ متفاوت در اتاق خود به عنوان پا‌تختی یا قفسه استفاده کنید.

حتما بخوانید:  رنگ ها را چگونه در اتاق خواب به کار ببریم؟

همانگونه که مشاهده می کنید جایگزین‌ های زیادی برای پاتختی می‌ توانید پیدا کنید. صندوق‌، چهارپایه، دراور کوچک و یا یک جاکفشی قدیمی همگی موارد مناسبی برای پاتختی به شمار می‌ روند. تنها کافیست کمی ذوق و سلیقه به خرج دهید تا از پرداخت هزینه‌ های زیاد راحت شوید. بنابراین همین امروز دست به کار شوید و از نتیجه کار خود شگفت‌ زده شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *