ترندهای رنگ سال ۲۰۲۱ در دکوراسیون داخلی

ترندهای رنگ سال ۲۰۲۱ترندهای رنگ سال ۲۰۲۱

ترندهای رنگ سال ۲۰۲۱

شروین ویلیامز به تازگی پیش بینی رنگ خود را برای سال 2021 اعلام کرده است ، و Brynna اطلاعات بیشتری در مورد این رنگ ها و چگونگی ترکیب روندهای رنگی 2021 در دکوراسیون خانه، همراه با برخی از روندهای اصلی طراحی داخلی برای سال 2021 برای تماشا ارائه می دهد. در اینجا به بررسی آنها میپردازیم. شروین ویلیامز به تازگی پیش بینی رنگ خود را برای سال 2021 اعلام کرده است ، و Brynna اطلاعات بیشتری در مورد این رنگ ها و چگونگی ترکیب روندهای رنگی 2021 در دکوراسیون خانه، همراه با برخی از روندهای اصلی طراحی دکوراسیون داخلی برای سال 2021 برای تماشا ارائه می دهد. در اینجا به بررسی آنها میپردازیم.

پیش بینی رنگ 2021

می گوید: اخیراً من در این اوضاع ناخوشایند پالت های رنگی مختلفی را آزمایش کردم تا خانه خود را روشن کنم. مثل اکثر مردم ، من در زمان کوید19 نیز درگیر بودم و شش هفته در خانه نشسته بودم و بارها و بارها به دیوارهای خانه خیره می شدم. احساس کردم که در خانه همه چیز تقریبا یک رنگ است ، رنگهای روشن از دست رفته ام. در همان زمان بود که ایده های جالب بکاربردن رنگ ها در دکوراسیون داخلی منزل یکی یکی به ذهنم می رسیدند. امروز قصد دارم به شما در دکوراسیون منزل خود با استفاده از پیش بینی پالت رنگ توسط ویلیام شروین2021 به عنوان راهنمای ما کمک کنم. آنها چهل رنگ نقاشی را که به چهار گرایش تقسیم شده است انتخاب کرده اند: فضای نشیمن خصوصی، فضای پذیرای، فضای انتظار، مبلمان

ترند رنگ 2021: فضای نشیمن خصوصی

در دکوراسیون فضای نشیمن خصوصی اغلب از طبیعت الهام میگیریم. با استفاده از پالت های آرام بژ یا رنگ خاکستری با تناژهای گرم. نکته دیگری که به ذهن می رسد راحتی و آرامش است. بسته به سبک زندگی شما که می تواند در خانه یا فضای باز باشد. مهم این است که فضایی برای خلوت خود ایجاد کنید. Nate Berkus و Jeremiah Brent مجموعه ای برای Living Spaces ایجاد کرده اند که آرامش را در هر خانه ای به ارمغان می آورد. تمام تمرکز این کالکشن بر روی استفاده از رنگ های خنثی پارچه های رو مبلی است. آنها سبک متمایز خود را با سبک کلاسیک امروزی ترکیب کردند. مبل ماتئو در تصویر زیر تصویر کشیده شده ، مکان مناسبی برای چرت زدن ، مطالعه کتاب یا استراحت است. با رنگ های خنثی، بهترین گزینه برای استفاده در هر فضا است. یکی دیگر از روش های ایجاد فضای نشیمن خصوصی در فضای باز است.بسیاری از مردن به ایجاد یک فضای نشیمن تک رنگ در فضای باز و انتقال این فضا به حیاط یا پاسیو و تراس فکر نمی کنند.

ترند رنگ 2021: فضای پذیرایی

اکثر سبک ها بعد ار گذشت چند سال دوباره مد می شوند.دقیقا مانند اشیاء قدیمی که امروزه به عنوان دکوری در خانه ها می بینیم.با افزودن رنگ تازه به آنها می توان آنها را دوباره وارد عرصه ی مد دکوراسیون داخلی کرد. مبل وسلی نقطه کانونی اتاق نشیمن زیر است. این یک بازوی سبک مدرن با پایه های فلزی با الهام از دهه 50 را نشان می دهد. تمام دکورهای اتاق کاملاً مطابق با روند رنگی فضای پذیرایی 2021 دنبال می شود. با استفاده از قانون 60-30-10 در طراحی دکوراسیون داخلی مکان از رنگ ها استفاده شده است. 60٪ از فضا یک رنگ غالب است که اتفاقاً سفید است. 30٪ رنگ دوم ، مبل طلایی است. در آخر رنگ های برجسته ای که 10٪ از طراحی دکور این فضا را تشکیل می دهند.

ترند رنگ 2021: فضای انتظار

فضای انتظار مفهوم زندگی با فناوری و استفاده از آن برای الهام بخشیدن به طراحی خانه شماست. وقتی صحبت از فناوری می شود اغلب به رنگهای خاکستری و مدرن فکر می کنیم. با این وجود با افزودن رنگ می توانید به جریان و حرکت در خانه کمک کنید. یکی از مواردی که معمولا هم فراموش میشوند، مبلمان تختشو هستند.این مبلها چند منظوره بوده و میتوانند در بیشتر فضاهای اداری و منزل استفاده شوند. برای مثال مبلی که در تصویر پایین میبینید ظاهری مدرن دارد و می تواند بین فضای غذاخوری و نشیمن قرار گیرد بدون اینکه در رفت و آمد اختلالی ایجاد کند. در قرن 21 تکنولوژِی در همه جای اطراف ما وجود دارد و نمیتوان از آن دوری کرد. با استفاده از مبلمان تختشو شما هم فناوری هم راحتی و هم عملکرد را همزمان باهم خواهید داشت. این یک ترکیب عالی از سبک قرن های گذشته و سبک مدرن با رنگ خاکستری است. یکی از قابلیت هایی که این مبلها دارد این است که درگاه های کابل شارژ تلفن همراه وجود داشته که میتوان همزمان تلفن خود را شارژ کرد.

ترند رنگ 2021: مبلمان

در نهایت برای کسانی که از به کار بردن انواع رنگ ها در دکوراسیون داخلی منزل خود نمیترسند پرده ها و پارچه های نقشو نگار دار و یا ملیله دوزی شده را پیشنهاد می کنیم. چرا که اینها قطعا به روشنایی بیشتر خانه شما و ورود سرزندگی به فضا را بیشتر می کنند. رنگ صورتی در هر خانه ای معمول نیست ، با این حال یک نقطه کانونی پر جنب و جوش را به هر خانه ای اضافه می کند. مبل آدلین دارای یک قاب زیبا، نشیمن عمیق، و کوسن های زیبا است و برای داشتن یک سبک مرسوم بسیار جایز است. در زمان طراحی دکوراسیون داخلی نمی توانید به فرش ها توجه بسیاری می شود. چراکه فرش ها با نقش و نگار و رنگ های زیبایی که دارند، فضا را در هم می آمیزد و در عین حال به تقسیم بندی فضا ها مثلا جداسازی فضای غذاخوری از اتاق نشیمن می پردازند. یک فرش می تواند نکته ی الهام فضا باشد.

مواد مات

در نهایت امیدواریم 2021 روشنایی و راحتی را در زندگی شما ایجاد کند! تا آن زمان بر روی فضاهای خود تمرکز کنید و از رنگ هایی استفاده کنید که به شما الهام می دهند تا خانه خود را همانطور که می خواهید تزئین کنید.

منبع: نماسبز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *