مبلمان منزل

دانستنی های مفید در مورد مبلمان منزل

دانستنی های مفید در مورد مبلمان منزل

یکی از اجزای اصلی دکوراسیون خانه های ما، مبلمان است و همه ما بدنبال خرید بهترین و مناسب ترین مبلمان هستیم.

یکی از مهمترین مواردی که قبل از خرید منزل باید به آن توجه نمایید بررسی دقیق و صحیح فضای منزل است تا بتوانید اندازه و ابعاد مبلمان منزل را به خوبی در ذهن تصور کنید. زیرا در صورت اشتباه این ابعاد نامناسب میتواند دست و پا گیر بوده و آرامش شما را بر هم خواهد زد.
با توجه به افزایش آپارتمان نشینی بهتر است به دنبال مبل استیل یا مبل سلطنتی نباشید، زیرا مبلمان سلطنتی عمدتا فضای زیادی را اشغال کرده و مناسب فضاهای کوچک و اقشار متوسط نمیباشد. مبل سلطنتی نیازمند فضاهای بزرگ هستند تا بتوانند زیبایی و شکوه خود را به نمایش بگذارند. بنابراین اگر به دنبال مبل های مناسب برای استفاده در فضای کوچک آپارتمان های خود هستید به سراغ مبل ال یا مبل راحتی بروید. زیرا مبل ال و مبل راحتی میتواند بهترین انتخاب برای منازل کوچک شما باشد.
نکاتی که در این مرحله باید به آن توجه داشته باشید نه تنها ابعاد مبلمان برای منزل بلکه حتی ابعاد آن هنگام جابجایی و حمل به داخل منزل برای مثال راه پله، ابعاد درب ورودی و …. را نیز بررسی کنید.
یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل مبلمان منزل است که می تواند مکمل آرامش و راحتی خانواده باشید بنابراین به خوبی به رنگ، نوع و ابعاد دیگر لوازم و دکوراسیون منزل خودتان یا محل قرار گیری این مبلمان را به درستی بررسی کنید تا بتوانید استفاده طولانی مدتی از وسیله خود داشته باشید.
مبل منزل به دو گروه مبل راحتی و مجلسی تقسیم ​بندی شده که مبل ال و مبل راحتی از انواع مبلمان راحتی و مبل سلطنتی ، مبل استیل و مبل کلاسیک از انواع مبلمان مجلسی میباشد.مبل راحتی همان طور که از نامشان پیداست بیشتر برای اتاق​نشیمن یا استفاده​های معمول خانواده استفاده می​شود. مبل مجلسی صرفا برای مهمانی طراحی شده است. فارغ از تعریف دقیق و استاندارد برای این دو گروه لازم است بدانیم با توجه به شرایط زندگی فعلی باید مدل​هایی را انتخاب کنیم که دارای دو کاربرد همزمان باشند یعنی هم بتوان از امکانات مجلسی بودن آنها استفاده کرد و هم از کاربرد روزمره​شان لذت برد. پس بجاست که هنگام انتخاب به این موضوع توجه دقیق و ویژه​ای داشته باشید تا مبادا دوباره مجبور به تغییر و تعویض مبلمان خود بشوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *