دکوراسیون بهاری

دکوراسیون بهاری به سبک تیک تاک

دکوراسیون بهاری به سبک تیک تاک - وبسایت رابو

اینستاگرام و تیک تاک، بر تولید محتوا با «تصویر» استوارند. این دو شبکه اجتماعی تعریف تازه ای از زیبایی شناسی و آموزش را ارائه داده اند و پلتفرم خوبی برای حرفه ای های دکوراسیون داخلی و علاقمندان به این حوزه محسوب می شوند. افراد می توانند با به اشتراک گذاری عکس هایی از اتاق های بی عیب و نقص و آموزش های جزئی، ترندهای بزرگ دکوراسیون داخلی را تعریف کنند و ترویج بدهند. این دنیای مجازی تصویری، پر شده از قوس های رنگی در معماری خانه، کاغذ دیواری های دست ساز با چسب های راحت و دکوراسیون مدرن میانه قرن بیستم که جای خودش را به وسایل آرت دکو داده است. این تصاویر، وقتی در ویدیوهایی با موسیقی های جذاب در بک گراند ترکیب می شوند دیدنی تر هم هستند. در این مطلب ده ترند بهاری دکوراسیون را در سال ۲۰۲۱ با استفاده از تصاویر تیک تاک برسی می کنیم تا بتوانید از آن ها برای دیزاین خانه شیک ایده بگیرید.

دکوراسیون بهاری به سبک تیک تاک - وبسایت رابو

قوس های رنگی

دوست دارید با روشی جسورانه رنگ را به فضای اتاق هایتان و دیزاین خانه شیک بیاورید؟ یک قوس رنگی روی دیوار بسازید. این قوس ها، ساده ترین راه برای عمق بخشیدن به اتاق و قاب کردن اجزای مورد علاقه تان در دکوراسیون خانه هستند: درها، میزها، قفسه ها، جالباسی ها و تخت ها. با استفاده از چسب نقاشی و کمی خلاقیت، می توانید حتی یک توهم بصیری روی دیوار ایجاد کنید. یا این که مسیری مینیمال در پیش بگیرید و رنگ هایی مثل خاکستری، خاکی، سبز روشن و یا رنگ های پاستلی را روی قوس بزنید.

دکوراسیون بهاری به سبک تیک تاک - وبسایت رابو

اتاق های مونوکروماتیک

اگر یک چیز در دنیا وجود داشته باشد که طراحان اینستاگرامی برای دیزاین خانه شیک از آن نمی ترسند، انفجار رنگ است. با رنگ آمیزی یکی از دیوارهای مکمل –یا همه دیوارها- انرژی تازه ای به اتاق بیاورید. برای داشتن هماهنگی کامل بدون از دست دادن عمق فضا، می توانید به روش مونوکروماتیک یا تک رنگ عمل کنید و طیف های مختلفی از یک رنگ را به کار ببرید. مثلا صورتی های شاد، زردهای روشن و آبی های آرامش بخش.

دکوراسیون بهاری به سبک تیک تاک - وبسایت رابو

مکمل های چوبی و برنجی

با آویزان کردن آویزهای دیواری خیزرانی، کاسه ها و سازه های کوچک و مکمل های برنجی (مثلا پایه صندلی، دستگیره جا لباسی یا قاب آینه) خانه تان را به یک فضای جذاب برای استراحت و خوشگذرانی تبدیل کنید.

دکوراسیون بهاری به سبک تیک تاک - وبسایت رابو

مبلمان مجسمه ای

شبکه های اجتماعی یک موضوع را به خوبی به ما آموخته اند و آن این است که مبلمان ساده برای دیزاین خانه شیک کم کم در حال فراموش شدن است، یا حداقل در مقایسه با شکل ها و برش های جسورانه، فضای کمتری را در خانه ها اشغال می کند. صندلی هایی با طراحی خاص استوانه ای (مثل این یکی که در عکس می توانید ببینید) برای خانه های دنج و کوچک و آپارتمان هایی که نقشه های سنتی و استاندارد ندارند ،عالی هستند. همچنین می توانید با یک مبل قوس دار، به فضا حس حرکت و پویایی ببخشید.

دکوراسیون بهاری به سبک تیک تاک - وبسایت رابو

گلدان های هندسی و آثار هنری گِرد

درست مثل مبل های قدیمی که در حال جایگزین شدن توسط طراحی های جدید و خلاق هستند، آثار هنری سیاه و گرد کم کم جایگزین خطوط تیز و منظم برای دیزاین خانه شیک می شوند. نقاشی ها و عکس های روی دیوار یا روی میز و سطوح مختلف این روزها بیشتر با رنگ های سیاه و سفید و سایه ای (Silhouettes) در طراحی ها دیده می شوند. اگر به دنبال راه جدیدی برای ایجاد تغییر در دفتر کارتان هستید، یک نقاشی U شکل روی دیوار بزنید یا یک گلدان با طراحی هندسی برای روی میزها انتخاب کنید.

دکوراسیون بهاری به سبک تیک تاک - وبسایت رابو

شمع های عمودی و حبابی

حالا که مشغول تغییر اکسسوری های خانه هستید، بد نیست شمع ها را هم وارد فضا کنید. ویدیوهایی با هشتگ شمع حبابی و شمع خمیده (که شبیه به یک مار پیچیده است) روی هم رفته بیست میلیون بازدید در تیک تاک داشتند، هم چون زیبا و بامزه هستند و هم به خاطر این که خیلی ساده می توان آن ها را در خانه ساخت. می توانید شمع های عادی عمودی (بلند) را پانزده دقیقه در آب داغ بگذارید، بعد بیرون بیاورید و به آرامی قسمت میانی آن ها را با یک سکه صاف کنید. بعد هم به هر شکلی که دوست دارید خمشان کنید. بعد از این مراحل، باید شمع را زیر آب سرد بگیرید تا به شکل مورد علاقه تان فیکس شود. به همین سادگی

دکوراسیون بهاری به سبک تیک تاک - وبسایت رابو

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری یکی از اجزای دکوراسیون داخلی است که مشغول تکرار طرح های مدرن خود (در قرن بیستم) و یک بازگشت زیبا و هیجان انگیز به گذشته است. کاربران تیک تاک، عاشق کاغذ دیواری هایی با چسب های آسان هستند که به راحتی می توان روی دیوار نصبشان کرد و خیلی زود هم آن ها را برداشت. یک راه ساده برای افرادی که دوست دارند چند وقت یک بار دیوارهای اتاقشان را تغییر بدهند.

دکوراسیون بهاری به سبک تیک تاک - وبسایت رابو

بازگشت لوسیت

لوسیت، ماده ای معدنی و شفاف است که گزینه اول خیلی از افراد به عنوان اکسسوری محسوب می شود. لوسیت ها با رنگ ها و شکل های مختلفشان، نه تنها با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ می شوند، بلکه به خاطر شفافیتشان می توانند در فضاهای شلوغ و کوچک عالی باشند (مخصوصا اگر روی میزهای عسلی و به عنوان پوشش لامپ به کار بروند).

دکوراسیون بهاری به سبک تیک تاک - وبسایت رابو

موتیف های صدفی

موتیف های الهام گرفته شده از اقیانوس، انگار دوباره از دهه هشتاد برگشته اند و برای بهار و تابستان ۲۰۲۱ ترند شده اند. اکسسوری هایی که می توانید به شکل و یا با طرح صدف داشته باشید عبارت اند از گلدان، بالشتک مخملی و حتی ملحفه.

دکوراسیون بهاری به سبک تیک تاک - وبسایت رابو

کاشی های ویژه

اینستاگرامرها به شدت مشغول طراحی و نصب موزائیک هستند. استفاده از بافت و رنگ، سایز ها و مدل های مختلف دستشان را حسابی در بازی با آن ها باز گذاشته است. کاشی های خیلی بزرگ، رنگ های مدرن (مثلا صورتی) یا طرح های بامزه می توانند حسابی خانه شما را روی ترند نگه دارند!

منبع : خوگر نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *