نحوه چیدمان مبل ال

دکوراسیون منزل با مبل ال

دکوراسیون منزل با مبل ال

برای رسیدن به متفاوت ترین دیزاین باید از وسایل و اشیایی استفاده کرد که در عین سادگی جذاب و مدرن باشند. یکی از ارکان مهم در منازل مبل ها می باشند که توجه به چیدمان مبل ها می تواند از یک سرویس مبل معمولی اثر هنری بسازد.چیدمان مبل برای بسیاری از افراد و بسیاری از خانه ها یک چالش بزرگ است و پیدا کردن بهترین آرایش مبل و البته مکان مناسب برای آن تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. یکی از متداول ترین مدل مبل ها می توان به مبل راحتی ال اشاره کرد که به دلیل زیبایی و مناسب بودن برای هر فضایی طرفداران بیشتری دارد ما در این مقاله سعی داریم به دکوراسیون منزل با مبل ال بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید به بهترین نحو سرویس مبل ال خود را چیده و دیزاین کنید.

برای بخش های مختلف منزل باید دکوراسیون به گونه ای طراحی شود که هماهنگی بین قسمت های آن برقرار گردد. اگر می خواهید برای تم اصلی دکوراسیون خانه خود از یک رنگ مشخص استفاده کنید بهتر است برای تعدادی از وسایل خاص از رنگ های مکمل بهره ببرید. استفاده از یک رنگ بخصوص برای کل خانه موجب ایجاد یکنواختی در مدل دکوراسیون منزل خواهد شد. پس ابتدا رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید سپس اقدام به خرید مبل ال راحتی نمایید. حتما فضای منزل خود را در نظر بگیر تا بتوانید مبل ال مناسب با فضای نزل را خریداری نمایید. می توانید مبل ال را در ی کنج دنج منزل و روبه روی تلویزیون قرار دهید تا بتوانید به راحتی در جمع های خانوادگی بر مبل نشسته و مشغول به تلویزیون دیدن شوید و یا حتی مبل ال را حائل بین آشپزخانه و پذیرایی قرار دهید تا هم این دو فضا را از هم جدا کرده و هم محیط را از یکنواختی در بیاورید. در هر صورت شما تصمیم گیرنده هستید تا بتوانید بهترین دیزاین مبل خود را انتخاب نمایید.

مبل ال چیست؟

مبل اِل به مبلی گفته می‌شود که ساختاری شبیه به حرف اِل انگلیسی (L) دارد، یعنی مبل‌ها به صورتی کنار هم قرار می‌گیرند که با هم زاویه ۹۰ درجه‌ای می‌سازند می توان طول مبل ال را کم و زیاد نمود و همچنین مقدار نشیمن نود درجه را نیز برحسب نیاز می توان اضافه تر کرد اما به این موضوع توجه داشته باشید که یک مبل ال استاندارد نشیمن هفت نفره دارد کوچکتر از این مدل می تواند زیبا باشد اما مبل ال با نشیمن بیتر دست و پا گیر و موجب دردسر می شود.

مبل ال کلاسیک

مبل ال کلاسیک یا همان مبل ال اداری یکی از ساده ترین مبل ال است که معمولا تک رنگ بوده و به صورت ساده در کنار دیوار ها قرار می گیرد و برای استفاده روز مره افراد در ادارات و جاهای پر تردد مورد استفاده قرار می گیرد.مبل ال کلاسیک مدلی است که همه مبلمان راحتی L را به آن می شناسیم. طول یک بخش نشیمن از دیگری بیشتر و دقیقا به حرف ال شبیه است، بدون کم و کاست دیگری. این مدل مبل نیز معمولا طراحی مینیمال و مدرنی دارد و برای دکوراسیون های مدرن مناسب است.

مبل ال مدرن

مبل ال مدرن  با طراحی هایی امروزی تر و در اصطلاح تخصصی شان معاصر که در آن ها از تکنولوژی و مواد روز بهره برده می شود، مبل ال مدرن دارای طرح خاص و جذاب می باشد که اکثر افراد طرفدار این سبک می باشند و به راحتی در کوچکترین منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

مبل ال چستر

مبل چسترفیلد از مبل های کلاسیک و محبوب تاریخ طراحی مبلمان است که راحتی، زیبایی و وقارش مثال زدنی است. طرفداران چسترفیلد پای این طراحی را به مبل های L هم باز کرده اند و در تصاویر بالا نمونه های مبل ال چستر را می بینید. این مبل با وجود زیبایی که دارد اما اغلب برای منازلی با فضای بزرگ مناسب است زیرا این دسته از مبل راحتی دارای ابعاد بزرگ و جاگیری می باشند. پس در انتخاب این مبل راحتی ال دقت بسیار نمایید.

منبع: اچ اس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *