سبک های دکوراسیون خانه با توجه به ماه تولد – بخش اول

سبک های دکوراسیون خانه با توجه به ماه تولد – بخش اول

سبک های دکوراسیون خانه با توجه به ماه تولد - بخش دوم

حتی اگر چندان اهل فال گرفتن نباشید و علاقه ای به دنبال کرد ویژگی های ماه تولدتان نداشته باشید، باز هم صحبت از تاثیر ستارگان و صورت های فلکی بر زندگی روزمره ما، جالب و سرگرم کننده خواهد بود.

از آنجا که گروهی بر این باورند که این ویژگی های مربوط به ماه تولد افراد روی شخصیت و خلق و خوی آنها تاثیر می گذارد، می توان همین مسئله را به سلیقه افراد در نحوه انتخاب دکوراسیون منزل هم بسط داد و مباحث جذابی را پیرامون این موضوع مطرح نمود.

برج حمل

سبک دکوراسیون: پر انرژی و مهیج

شخصیت اصلی متولدین برج حمل آتشین، پر از انرژی و هیجان است. بنابراین سبک دکوراسیون مربوط به این افراد هم باید بازتاب دهنده همین ویژگی باشد. بنابراین سعی کنید فضای اتاق را ساده و باز و بدون پیچیدگی در اجزای دکوراسیون انتخاب کنید. مهم ترین ویژگی که در دکوراسیون مناسب برای متولدین برج حمل باید در نظر گرفته شود، رعایت مینیمالیسم است. اما این سادگی باید همراه با رنگ های روشن، هیجان انگیز و انرژیک باشد. از آنجا که خلق و خوی آتشین از جمله ویژگی های افراد متولد برج حمل است، استفاده از شمع های مختلف و همچنین شومینه در دکوراسیون منزل، انتخاب مناسبی خواهد بود.

برج ثور

سبک دکوراسیون: احساسی و تجملی

اگر متولد برج ثور هستید، باید به دنبال فضاهای احساسی، راحت و کمی سنتی بگردید. کاناپه های بزرگ، مبلمان راحت و تخت خواب های مجلل بایستی حتما برای متولدین این ماه در نظر گرفته شوند. در عین حال فضای داخلی مناسب برای منازل چنین افرادی باید پر از المان های سنتی، و حتی با ظاهری روستایی و قدیمی باشد و بهتر است از وسایلی با طراحی ارگانیک استفاده شود. چنین ظواهری در تمام بخش های داخلی و خارجی ساختمان می تواند منظور گردد.

برج جوزا

سبک دکوراسیون: متنوع و شادی بخش

متولدین جوزا دارای شخصیتی شاد و تنوع طلب هستند، بنابراین محیط زندگی آنها هم باید همین تمایلاتشان را برآورده کند. مهم ترین کلید شخصیتی این افراد، برقراری ارتباط با دیگران و اجتماعی بودنشان است. بنابراین فضای کافی برای سرگرمی آنها باید فراهم باشد. یک اتاق نشیمن جادار همراه با یک میز بزرگ از مهم ترین شاخصه های دکوراسیون منزل برای متولدین برج جوزا است. برج جوزا نشانه دوقلوها است، بنابراین سعی کنید دکوراسیون فضای داخلی خانه بازتاب دهنده تغییرپذیری، خلاقیت و پویایی باشد. این ویژگی ها را با به کارگیری رنگ هایی متنوع و همچنین مبلمان خوش طرح و مدرن می توانید برآورده سازید.

برج سرطان

سبک دکوراسیون: سادگی و راحتی

نشانه برج سرطان برای افراد متولد این ماه بیانگر علاقه آنها به خانه و محیط خانواده و همچنین راحتی و آرامش آنها است. دکوراسیون منزل برای متولیدن ماه سرطان باید روی آسودگی و دنج بودن محیط خانه تاکید داشته باشد و به دور از هر گونه تجملات و تزئینات پیچیده و همچنین ولخرجی بیش از حد باشد. این احساس راحتی و آرامش را می توان با استفاده از رنگ های خنثی در دکوراسیون خانه و همچنین مبلمان بزرگ و راحت فراهم نمود.

برج اسد

سبک دکوراسیون: شاهانه و مجلل

متولدین برج اسد، شخصیتی کاریزماتیک و متکی به نفس دارند، به همین خاطر است که در طراحی داخلی دکوراسیون، به دنبال ولخرجی و تجمل هستند. بدون شک مبلمان و وسایل خوش طرح، کاغذ دیواری های زیبا و چشم نواز، و پرده های با شکوه باید جزئی از دکوراسیون منزل این افراد باشند. همچنین از تخت خواب های اشرافی بزرگ و حتی از نوع طاق دار و مجلل آنها نباید غافل شد. بهترین رنگ هایی که با طالع این افراد سازگار است، رنگ های طلایی و نقره ای و هر نوع رنگ درخشان و اشرافی دیگر هستند.

برج سنبله

سبک دکوراسیون: یکنواخت و معمولی

افراد متولد برج سنبله اغلب تمایل به سادگی و طراحی های عاری از پیچیدگی دارند. این تمایل شاید برگرفته از طبیعت آرام و ساکن آنها است که از ویژگی های شخصیتی متولدین این ماه می باشد. این افراد باید مطمئن شوند که دکوراسیون منزلشان بدون هیچ وسیله اضافی و در کمال سادگی طراحی شده است و فضای اتاق نشیمن آنها به اندازه کافی باز و یکنواخت است. در دکوراسیون مورد علاقه متولدین برج سنبله همه چیز از تقارن خاصی برقرار است و استفاده از وسایل طبیعی و ارگانیک مانند کفپوش های چوبی ارجحیت دارد. همچنین رنگ های خنثی گزینه های مناسبی برای طالع این افراد هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *