ست کردن مبل و فرش ها

ست کردن مبل و فرش ها

ست کردن مبل و فرش ها  ست کردن مبل و فرش ها        گاهی ممکن است برای خرید فرش و مبل دچار تردید در رنگ و طرح آنها بشوید و ساعت ها در مرکز های خرید سرگردان باشید که کدام رنگ و طرح مبل با کدام فرش ست می شود و در خانه ی شما زیباتر به نظر می رسد. ما در این مقاله نکات کوچک و ظریفی را برای خرید و ست کردن این دو وسیله ی اساسی به شما می گوییم تا بتوانید انتخاب های بهتری داشته باشید.  ست کردن دقیقا عین هم  بهترین و راحت ترین روش برای ست کردن فرش و مبلمان اینست که دقیقا از یک رنگ باشند. البته می‌توان از یک رنگ اما با دو طیف کمرنگ تر و یا پر رنگ تر استفاده کرد. این کار باعث ظاهر شیک و ساده به پذیرایی شما می‌شود. البته دقت داشته باشید که در بقیه ی وسایلتان از رنگ های دیگری استفاده شود تا فضای خانه تان بی روح نشود.  دو یا چند رنگ  می توانید از یک فرش با دو یا چند رنگ استفاده کنید که در این حالت دستتان برای انتخاب رنگ مبل باز تر است و راحت تر میتوانید فرش و مبلتان را ست کنید. در واقع فرش های چند رنگ به شما این امکان را می‌دهند تا از هر رنگی که می‌خواهید برای مبل هایتان استفاده کنید و به راحتی رنگ ها را باهم ست کنید.  هم خوانی رنگ ها  فرش و مبلتان حتما نباید یک رنگ باشند شما می‌توانید از رنگ هایی که با هم همخوانی دارند استفاده کنید. رنگ های زیادی هستند که در کنار هم همخوانی دارند اگر از آنها استفاده کنید در این صورت پیشنهادات زیادی پیش روی شما خواهد بود.  کمک گرفتن از کوسن ها  میتوانید رنگ کوسن هایتان را با رنگ فرش ست کنید. اگر فرش و مبلتان باهم ست نیست این گزینه ی خوبی می‌تواند برای شما باشد. شما با تهیه ی چند کوسن همرنگ فرشتان میتوانید دکوری جذاب برای خانه ی خود داشته باشید.  ست کردن با بدنه مبل  برای ست کردن فرش و مبل همیشه لازم نیست فرش با پارچه ی مبل ست باشد گاهی هم می‌توان فرش را با رنگ بدنه و پایه های مبل ست کرد.  ست کردن طرح ها  یکی دیگر از راه های ست کردن فرش و مبل ست کردن طرح هاست، شما می‌توانید با ست کردن طرح روی مبل و فرش همان زیبایی ست کردن رنگ ها را به خانه ی خود بیاورید.  فرش های ایرانی  ما ایرانیان علاقه ی زیادی به فرش های ایرانی و پر نقش و نگار داریم، شما میتوانید به راحتی مبل خود را با فرش های چند رنگ ایرانی ست کنید. مبلمانی با پارچه های ساده تر و کوسن هایی تقریبا با همان نقش و نگار استفاده کنید. اگر از فرش های پر از نقش و نگار استفاده می کنید. بهتر است پارچه ی مبلمانتان ساده باشد و از یک یا دو رنگ در آن استفاده شده باشد.  فروشگاه اینترنتی لتو امیدوار است شما با کمک این چند نکته کوچک بتوانید مبلمان و فرشتان را به راحتی ست انتخاب کنید.

گاهی ممکن است برای خرید فرش و مبل دچار تردید در رنگ و طرح آنها بشوید و ساعت ها در مرکز های خرید سرگردان باشید که کدام رنگ و طرح مبل با کدام فرش ست می شود و در خانه ی شما زیباتر به نظر می رسد. ما در این مقاله نکات کوچک و ظریفی را برای خرید و ست کردن این دو وسیله ی اساسی به شما می گوییم تا بتوانید انتخاب های بهتری داشته باشید.

ست کردن دقیقا عین هم

بهترین و راحت ترین روش برای ست کردن فرش و مبلمان اینست که دقیقا از یک رنگ باشند. البته می‌توان از یک رنگ اما با دو طیف کمرنگ تر و یا پر رنگ تر استفاده کرد. این کار باعث ظاهر شیک و ساده به پذیرایی شما می‌شود. البته دقت داشته باشید که در بقیه ی وسایلتان از رنگ های دیگری استفاده شود تا فضای خانه تان بی روح نشود.

دو یا چند رنگ

می توانید از یک فرش با دو یا چند رنگ استفاده کنید که در این حالت دستتان برای انتخاب رنگ مبل باز تر است و راحت تر میتوانید فرش و مبلتان را ست کنید. در واقع فرش های چند رنگ به شما این امکان را می‌دهند تا از هر رنگی که می‌خواهید برای مبل هایتان استفاده کنید و به راحتی رنگ ها را باهم ست کنید.

هم خوانی رنگ ها

فرش و مبلتان حتما نباید یک رنگ باشند شما می‌توانید از رنگ هایی که با هم همخوانی دارند استفاده کنید. رنگ های زیادی هستند که در کنار هم همخوانی دارند اگر از آنها استفاده کنید در این صورت پیشنهادات زیادی پیش روی شما خواهد بود.

کمک گرفتن از کوسن ها

میتوانید رنگ کوسن هایتان را با رنگ فرش ست کنید. اگر فرش و مبلتان باهم ست نیست این گزینه ی خوبی می‌تواند برای شما باشد. شما با تهیه ی چند کوسن همرنگ فرشتان میتوانید دکوری جذاب برای خانه ی خود داشته باشید.

ست کردن با بدنه مبل

برای ست کردن فرش و مبل همیشه لازم نیست فرش با پارچه ی مبل ست باشد گاهی هم می‌توان فرش را با رنگ بدنه و پایه های مبل ست کرد.

ست کردن طرح ها

یکی دیگر از راه های ست کردن فرش و مبل ست کردن طرح هاست، شما می‌توانید با ست کردن طرح روی مبل و فرش همان زیبایی ست کردن رنگ ها را به خانه ی خود بیاورید.

فرش های ایرانی

ما ایرانیان علاقه ی زیادی به فرش های ایرانی و پر نقش و نگار داریم، شما میتوانید به راحتی مبل خود را با فرش های چند رنگ ایرانی ست کنید. مبلمانی با پارچه های ساده تر و کوسن هایی تقریبا با همان نقش و نگار استفاده کنید. اگر از فرش های پر از نقش و نگار استفاده می کنید. بهتر است پارچه ی مبلمانتان ساده باشد و از یک یا دو رنگ در آن استفاده شده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *