10 نکته برای طراحی بهتر اتاق بچه ها 

10 نکته برای طراحی بهتر اتاق بچه ها (نکته 1 – 4)طراحی بهتر اتاق بچه ها (نکته 1 – 4)

 طراحی بهتر اتاق بچه ها (نکته 1 – 4)

ایجاد فضایی برای کودک کوچک خود به منظور بازی و رشد می تواند و باید یک تجربه سرگرم کننده باشد. این امر می تواند چالش برانگیز باشد. از این گذشته، یک اتاق زیبا و کاربردی که کودک شما هم الان و هم سالهای سال عاشق آن باشد، یک سفارش بسیار طولانی است!

کمی راهنمایی لازم دارید؟ ما به شما نکاتی را ارائه می دهیم. این گردآوری نکات جالب و مفید درباره تزئینات اتاقهای مناسب کودکان به شما کمک می کند که خواسته های فعلی و نیازهای آینده کودک خود را شناسایی نمایید، به شما این امکان را می دهد که تعادل بسیار مهمی را بین رویکرد عملی و کاملاً شایان ستایش ایجاد کنید. خواه از ابتدا شروع کرده باشید و یا امیدوارید که بتوانید فضای موجود را بهبود ببخشید، مطمئناً یک دوز ایده سالم را در اینجا پیدا می کنید.

1.    اتاق را ساده نگهدارید

وقتی صحبت از اتاق بچه ها می شود، معمولاً کمتر معنی بیشتری دارد. با ساده نگه داشتن دکوراسیون و حداقل مبلمان، فضای بیشتری برای بازی ایجاد کنید. این یافته ساده و در عین حال شایان ستایش اینستاگرام فضای باز زیادی را فراهم می کند. یک تختخواب در سطح خانه و چارچوب خانه به عنوان منطقه بازی دو برابر می شود و قفسه های باز این امکان را برای اسباب بازی های دوست داشتنی به عنوان لوازم جانبی جذاب فراهم می کند.

2.    فضایی مناسب بچه ها طراحی کنید.

 آیا می خواهید فضایی مناسب کودکان ایجاد نمایید؟

یک تخت کف دنج و میز و صندلی در اندازه کوچک جایگزینی راحت برای مبلمان سنتی است، در عین حال سطل های زباله کوتاه، قفسه های باز و چوب لباسی هایی با دسترسی آسان، مسئولیت پذیری و بازی مستقل را ترغیب می کنند.

با قرار دادن خود به جای کودکتان، می توانید به راحتی فضایی فراهم نمایید که به همان اندازه زیبا و جذاب باشد.
طراحی بهتر اتاق بچه ها (نکته 1 – 4)

3.    تمرکز روی بازی

برای ایجاد اتاقی که کوچولوی شما عاشق آن باشد، سعی کنید روی کاری که بیشتر دوست دارند انجام دهند تمرکز نمایید: بازی کردن!

آیا می خواهید عنصری از سرگرمی را به طراحی خود اضافه کنید؟ یک دیوار تخته سیاه یا یک گالری هنری که به راحتی قابل به روزرسانی باشد را در نظر بگیرید که در آن کوچولوی  شما بتواند خلاقیت های مورد علاقه خود را به نمایش بگذارد. یک دیوار صخره نوردی ساختگی، سرسره، تخت تختخواب سفری یا توری باری که از سقف آویزان است نیز آپشن های خوبی را ایجاد می کنند، بازی کردن را تشویق می کند و در این حال به سوزاندن تمام انرژی اضافی قبل از خواب کمک می کند.

4.    اتاق را جادویی و محشر بسازید.

بچه ها دنیا را متفاوت از بزرگسالان می بینند و تخیل و جادو را به زندگی روزمره چاشنی می کنند. به آنها چند چراغ پری (ریسه ال ای دی) ارزان قیمت و یک بسته ستاره های سقفی  بدهید و آنها به شما یک قصر پری و یک کهکشان ماجراجویی می دهند. برو جلو! لمس چیزی دلربا! فقط ممکن است با آنچه در ازای آن می گیرید تعجب کنید. اتاقی با چراغ های پر زرق و برق پری، پرچم های رنگارنگ سیرک و نقاشی ستاره ای درخور ستایش، صاحب کوچک خود را به آمدن و بازی دعوت می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *