مبل لاوست

مبل لاوست (صندلی عشق) چیست؟

درباره مبل لاوست یا مبل عشق بیشتر بدانید، چرا به لاوست نامگذاری شده است و تاریخ و فرهنگ جالب مربوط به نحوه ساخت مبل لاوست از کجا آمده است.

مبل لاوست (صندلی عشق) چیست؟ - وبسایت رابو

مبل های لاوست (loveseat) به مدت طولانی و به طور دقیق از قرن 17 وجود داشته اند و طی سالهای گذشته لحظات عاشقانه و به یاد ماندنی ای را برای مردم در سراسر دنیا فراهم کرده است. ویژگی خاص صندلی عشق عمدتا به دلیل اندازه کاملاً مشخصی است که این صندلی دارد و این که معمولاً فقط برای نشستن راحت دو نفر مناسب است. – یک صندلی صمیمی برای نشستن افراد و شخص مهم و دوست داشتنی آنها – در حالی که این اصطلاح می تواند به طیف وسیعی از گزینه ها برای نشستن اشاره داشته باشد، از جمله یک مبل S شکل، که به شما امکان می دهد رو در روی هم روی یک کاناپه بنشینید، یا یک نیمکت چوبی ساده که دارای دو بالشتک است، البته رایج ترین نوع لاوست، مبل دو نفره است. به طور حتمی این نوع مبل لاوست را قبلا در خانه یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود دیده اید و شاید حتی خودتان نیز صاحب یکی از آنها باشید.

صرف نظر از این، اگر دوست دارید با عزیزی کنار هم بنشینید یا به سادگی، مبلی می خواهید که در یک اتاق نشیمن کوچک فضای زیادی را اشغال نکند، لاوست یا صندلی عشق بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای اینکه بفهمیم چرا یک صندلی عشق یک مبل لاوست نامیده می شود، به مطلبی که در ادامه برای شما ارائه می دهیم، نگاهی بیندازید:

لاوست دقیقا چیست؟

مبل لاوست (صندلی عشق) چیست؟ - وبسایت رابو

صندلی عشق در واقع صندلی است که برای دو نفر طراحی شده است اما با ظاهر یک مبل کوچک است. معمولاً شبیه نیمکت کوچکی است. آنها برای فضاهایی که بسیار کوچک هستند و برای یک مبل بزرگ جا ندارند و به صندلی نیاز دارند، لاوست گزینه خوبی است. همچنین می تواند برای تکمیل یک مبل بزرگتر دیگر نیز به کار رود. برخی از افراد برای افزودن صندلی در اتاق خواب خود از لاوست استفاده می کنند.

صندلی های عشق گذشته بسیار متفاوت از امروز به نظر می رسیدند و از طراحی واقعی تری برخوردار بودند. آنها اغلب فقط یک صندلی بزرگ با دو جای نشیمن بودند که معمولاً شبیه “S” بودند. صندلی ها رو به روی هم بودند.

 در تعریف، صندلی عشق می تواند هر نوع صندلی دونفره باشد. این یک تعریف گسترده است اما می تواند از هر ماده یا طرحی ساخته شود. صندلی های عشق همچنین می توانند در هر مکان داخل خانه شما یا حتی در پارک ها یا باغ ها استفاده شوند. صندلی های عشق در زمان کنونی به مبل های کوچکی تبدیل شده اند که اندازه آنها 1 متر الی 1.70 متر است. بزرگتر از 1 متر مبل و کوچکتر از آن، صندلی است. بسیاری از افراد از صندلی های عشق در خانه خود برای افزودن سبک و حس تجملاتی در مقابل صندلی های صرفه جو در فضا استفاده می کنند. صندلی های عشق اغلب با ست های اتاق نشیمن که شامل قطعات دیگر مانند مبل ها هستند به فروش می رسند. آنها برای همنشینی با شریک زندگی شما یا آرامش یافتن با یک کتاب عالی هستند.

می توان از آنها برای افزودن صندلی یا راحتی در اتاق خواب ها، ورودی ها یا هرجای دیگری که افراد در خانه آنجا جمع می شوند، استفاده کرد. صندلی های عشق به طور معمول شبیه یک مبل کوچک هستند، صندلی هایی که برای دو نفر ساخته می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *