مزایای استفاده از آینه های رنگی

مزایای استفاده از آینه های رنگی در دکوراسیون

مزایای استفاده از آینه های رنگی در دکوراسیون - وبسایت رابو

دنیای دکوراسیون و طراحی داخلی به همان اندازه که گسترده است، عمیق هم است؛ به طوری که همیشه روش های جدید و جذابی برای بیشتر بهره بردن از فضای اطرافتان وجود دارد؛ چه در خانه باشید و چه در محل کار.

آینه های رنگی یکی از مدرن ترین انتخاب ها در صنعت دکوراسیون و طراحی داخلی محسوب می شوند؛ این آینه های زیبا و متنوع می توانند سطح طراحی فضای داخلی شما را چندین مرحله بالاتر ببرند. امروزه این آینه های رنگی در انواع و اقسام شکل ها و رنگ ها تولید شده و توسط بسیاری از طراحان حرفه ایدر سرتاسر دنیا، مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه به چند مورد از مزایای این آینه های رنگی می پردازیم.

1.اضافه کردن عمق به فضا

به طور کلی آینه ها به محض قرار گرفتن در فضای اتاق به آن عمق اضافه می کنند. هر چه آینه مورد استفاده شما بزرگ تر باشد، توهم ایجاد شده اتاق را بزرگ تر جلوه می دهد. بازتاب ایجاد شده در فضای اتاق و رنگ آن، بخشی از چگونگی جو آن را تعیین می کند. اگر یک خانه کوچک دارید، نصب یک آینه رنگی و بزرگ می تواند به بزرگ تر نشان دادن فضای داخلی منزلتان کمک شایانی بکند؛ تصور کنید که یک آینه رنگی و بزرگ زیبا، چقدر می تواند به زیبایی فضای شما کمک کند.

2.بهره وری از انرژی طبیعی

با نصب کردن و قرار دادن یک آینه رو به روی پنجره خود، می توانید نور خورشید وارد شده به داخل فضا را دو برابر کنید؛ البته این موضوع تنها بخش جذاب این قضیه نیست. آینه های رنگی، نورهای بازتاب شدهرا به رنگ خود در می آورند و همین امر، یک فضای بسیار زیبا را ایجاد می کند.

این آینه ها علاوه بر روشنایی مضاعفی که به وجود می آورند، به یک منبع حرارت خوب هم تبدیل می شوند و به گرم تر شدن هوای داخل کمک می کنند.یکی از بهترین آینه های رنگی که شما می توانید برای روشن تر کردن محیط خانه خود از آن بهره ببرید، آینه شامپاینی است که با نام های مسی و رزگلد هم شناخته می شود. علت مناسب بودن این رنگ از آینه، درخشان بودن آن است.

3.جلوگیری از صدماتی که نور خورشید وارد می کند

همان طور که در بالا ذکر شد، آینه های رنگی می توانند نور و گرمای طبیعی را به راحتی در فضا پخش کنند؛درست است که این آینه ها تمام انرژی های خورشیدرا منتقل می کنند اما بهتر است بدانید که نور خورشید می تواندضرر و زیان هایزیادی به مبلمان و اسباب اثاثیه شما وارد کند.

به دلیل این که نور خورشید حاوی اشعه های UVاست، می تواند به مبلمان ها و لوازم چوبی خانه شما آسیب برساند؛ اما اشعه نورهای بازتاب شده در آینه های رنگی به دلیل غیر مستقیم بودن تابش، تا 99 درصد کاهش می یابد؛ به همین دلیل نورهای بازتاب شده نمی توانند هیچ گونه آسیبیبه شما برسانند.

مزایای استفاده از آینه های رنگی در دکوراسیون - وبسایت رابو

4.ایجاد یک ظاهر حرفه ای

مطمئنا شما محوطه های زیادی را دیده اید که به صورت حرفه ای و توسط یک طراح متبحرطراحی شده اند.اگر به دکوراسیون ساختمان های تجاری حرفه ای و مجتمع های مسکونی گران قیمت دقت کرده باشید، می دانید که یکی از المان های مشترک در دکوراسیون آن ها، وجود آینه کاری های زیبا است. آینه های رنگی ای که رنگشان با دقت و با توجه به رنگ های اصلی دکوراسیون انتخاب شده و با دقت و سلیقه زیاد کادربندیو نصب شده اند، می توانند سطح طراحی و جلوه فضا را به شدت بالاتر ببرند.البته داشتن تناسب میان رنگ و طرح آینه ها با دیگر المان های فضا، شرطی است که باید رعایت شود. برای مثال شما می توانید برای به کار بردن آینه رنگی در یک دکوراسیون سیاه و سفید، از آینه دودیو یا آینه سیاه استفاده کنید.

5.ایجاد فضای دلخواه

احتمالا می دانید که آینه ها یکی از چشم گیر ترین المان های دکوراتیو یک فضا به حساب می آیند. یکی از فرصت هایی که آینه های رنگی در اختیار شما می گذارند، این است به شما این امکان را می دهند تا میان آینه ها و رنگ های دکوراسیون خود، ارتباط برقرار کنید.تفاوتی ندارد که نوع دکوراسیون شما چه باشد.برای هر نوع دکوراسیونییک آینه رنگی مناسب وجود دارد؛مثلابهترین آینه رنگی برای دکوراسیون های سنتی، آینه برنزی است.

6.وجود طرح ها و شکل های متنوع

شاید یکی از جذاب ترین ایده هایی که در صنعت ساخت آینهبه کار رفته است، ساخت آینه های رنگی با قاب های هندسی باشد. یکی از ویژگی های دکوراسیون مدرن، استفاده از عناصر تزئینی با شکل های مخلتف هندسی است. اگرنمی دانید دیوارتان را چگونه تزئین کنید، می توانید با استفاده از آینه های برش خورده با رنگ های متفاوت اما همخوان، یک بخش از دیوارتان را کاملا وقف آینه کاری رنگیکنید؛ با این کار یک طرح مدرن و هنری به منزلتان خواهید داد.

شرکت تتراگلس

شرکت تتراگلس، یکی از معتبرترین و مجرب ترین شرکت های ایرانی در زمینه واردات محصولات شیشه ای است. این شرکت با استفاده از پیشرفته ترین و دقیق ترین ابزارآلات تراش،دیاموند و …موفق شده است تا پروژه های بزرگ بسیاری را، به بهترین نحو به انجام برساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *