موارد استفاده و دیزاین دیوارهای کوچک در خانه

موارد استفاده و دیزاین دیوارهای کوچک در خانه

موارد استفاده و دیزاین دیوارهای کوچک در خانه

آیا از دیوار های کوچک در منزلتان استفاده کرده اید ؟ معمولا این دیوارها بین دو اتاق و فضایی مجزا در خانه قرار گرفته اند که دیزاین و تزیین آن اکثر اوقات نادیده گرفته می شود در حالیکه همین فضای کوچک می تواند صفحه ای برای نمایش خلاقیت و ذوق شما در دکوراسیون داخلی باشد ،استفاده از این دیوار های کوچک بسیار خلاقانه و برای فضا سازی مفید است نمونه هایی از این سبک خلاقیت ها را در این بخش مشاهده یم کنید.

دیزاین دیوارهای کوچک

6 پیشنهاد ساده برای دیزاین دیوارهای کوچک در دکوراسیون داخلی منزل

1- ایجاد جایی برای پیام و دستورهای لازم :ایستادن بالا سر کودکان برای انجام تکالیف و کارهای روزمره شان کار بسیار دشوار و زمان بری است به همین دلیل با ایجاد چنین فضایی کار خود را آسانتر کنید و تابلو یی برای نوشتن تاریخ ، پیام ، ایمیل ها و … نصب کنید.

2- استفاده به عنوان تختع یادداشت :می توانید از این تخته ها برای نوشتن غذا ، دارو ، سایر یاددداشت ها برای همسر و فرزندانتان استفاده کنید در واقع این دیوار کوچک به عنوان یک تخته هم قابل استفاده است.

3- ایجاد فضای ذخیره :با وجود کمبود قفسه و طاقچه می توانید از این دیوار ها استفاده کنید و فضا سازی جدیدی برای نگه داری وسایل و … در نقاط مختلف منزل داشته باشید.

4- رنگ کردن :دیوار های کوچک را با رنگ های روشن رنگ کنید و زیبایی به منزل دهید . رنگ کردن این دیوار ها نه رنگ زیادی بر می دارد و نه وقت زیادی اما به منزلتان تمیزی نیز می بخشد.

5- ایجاد فضا برای نقاشی :از بین دیوار ها می توانید برای آویزان کردن عکس ها و نقاشی استفاده کنید.

6- ایجاد فضایی برای انجام فعالت کودکان :کودکان همیشه از مدرسه کاردستی یا نقاشی می آورند که در منزل درست کنند و پیدا کردن فضا برای این فعالیت ها دشوار است به همین سبب از دیوار های کوچک برای فضا سازی منزل استفاده کنید تا منزل کمتر بهم ریخته بنظر بیاید.

7-ایجاد فضایی برای نشیمن :بیشتر منازل فضاهایی را برای نگه داری کفش ، استراحت و … دارند و می توانید از صندلی های کوچک و یا مبلمان به عنوان اتاق نشیمن استفاده کنید و فضای نشیمن را از سایر فضا های منزل جدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *