انتخاب یک میز غذاخوری ایده ال

میز غذاخوری ایده المیز غذاخوری ایده ال

میز غذاخوری ایده ال

میز غذا خوری اصلی ترین پارامتری است که برای هر سبک از دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد و کارایی آن با یک شکل مشابه دنبال می شود؛ اما آیا از هر میز غذاخوری برای دیزاین کردن منزل می توان استفاده کرد؟

باید به شما بگویم خیر زیرا فضای داخلی منزل، سبک ایده پردازی شما و تم های رنگی که برای دکوراسیون کردن منزل مورد استفاده قرار می دهید سه اصلی است که در حین انتخاب میز غذا خوری باید به آن توجه شود. زمانی که شما در یک آپارتمان کوچک ساکن هستید بدون تردید یک میز غذا خوری دوازده نفر سلطنتی برای شما کاربردی ندارد و تنها فضای داخلی منزل شما را تنگ و به ریخته جلو می دهد.

از سوی دیگر زمانی که فضا به اندازه کافی در اختیارتان است نیازی نیست با یک میز غذا خوری دو نفره ساده کار طراحی منزل خود را به انجام برسانید. به شما توصیه می کنیم برای دکور کردن منزل خود با استفاده از میز غذا خوری و صندلی های آن به فضای که در اختیار دارید نیز توجه کنید؛

مثلا اگر آشپزخانه منزل شما اپن است به راحتی با استفاده از چند صندلی کانتر می توانید پیشخوان آشپزخانه خود به یک میز غذا خوری لوکس و زیبا تبدیل کنید. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا شما را با کاربردهای میز غذا خوری و نحوه صحیح استفاده از این وسیله در منزل بیشتر آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

 انتخاب میز غذا خوری برای خانه های آپارتمانی نقلی

میز غذا خوری را نه می توان از دکوراسیون های مدرن امروز فاکتور گرفت و نه می توان به راحتی دست به یک خرید به صرفه زد؛ زیرا کم بودن فضا در خانه های نقلی از یک سو تمام نیازهای ما را پاسخگو نیست و از سوی دیگر دغدغه به کار گیری از تمام المان های دکوراسیون کار بسیار دشواری است.

اگر می خواهید برای دیزاین منزل خود حتما از یک میز نهار خوری استفاده کنید اما فضا به اندازه کافی در اختیار شما قرار ندارد به شما توصیه می کنیم میز های نهار خوری گرد را برای آشپزخانه های کوچک خود مورد استفاده قرار دهید. این میز ها با توجه به اینکه فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهند اما به کارگیری از تمام بخش های میز برای چیدمان صندلی کار بسیار ساده ای است. شما با یک میز غذا خوری گرد ساده به راحتی می توانید شش صندلی را جایگذاری کنید و از آن برای یک شب نشینی دوستانه کمک بگیرد.

میز غذاخوری ایده المیز غذاخوری ایده ال

روش چیدمان میز غذا خوری

میز غذا خوری را باید به شکلی مورد استفاده قرار دهید که از فضای آشپزخانه شما خیلی فاصله نداشته باشد و شما را با مشکل در رفت و آمد روبرو نکند. بر فرض اگر آشپزخانه شما به شکل سنتی است و با استفاده از یک دیوار فضای بین آشپزخانه و اتاق نشیمن از یک دیگر مجزا شده اند به شما توصیه می کنیم میز غذا خور را در داخل آشپزخانه قرار دهید.

حال اگر آشپزخانه شما اپن است و می توانید پل ارتباطی ساده ای با فضای بیرون از آشپزخانه داشته باشید به شما توصیه می کنیم میز غذا خوری را در پشت درب آشپزخانه و در مجاورت با اپن آشپزخانه قرار دهید که از اپن نیز به عنوان یک میز کمکی برای چیدمان وسایل میز کمک بگیرید.

به هیچ عنوان میز پذیرایی را در مسیرهای که رفت و آمد در آن زیاد است قرار ندهید زیرا این امر نظم منزل شما را بهم می زند. گل های طبیعی را برای دیزاین کردن میز غذا خوری خود مورد استفاده قرار دهید تا جلوه زیبا تری میز به فضای داخلی منزل شما بدهد. در نهایت به شما پیشنهاد می کنیم خیلی میز را به دیوار نزدیک نکنید که رفت و آمد برای نشستن روی صندلی ها برای مهمان های شما دشوار نشود. قرار دادن میز غذا خوری دور از میز تلویزیون نیز یک اصل اساسی است که سبب می شود درحین غذا خورد تمرکز لازم برقرار باشد.

میز غذاخوری ایده ال انتخاب میز غذا خوری بر اساس سبک دکوراسیون

میز غذا خوری خود را نیاز است بر اساس سبک دکوراسیون ایده ال منزلتان مورد استفاده قرار دهید تا ست شدن آن با سایر وسایل منزلتان به راحتی به انجام برسد. به عنوان اگر دکوراسیون منزل شما مدرن است به راحتی می توانید با استفاده از یک میز غذا خوری سفید و چند صندلی رنگی کار دیزاین را به انجام برسانید.

سبک های سلطنتی شما با استفاده از میز و صندلی های لوکس با تم رنگی طلایی به انجام می رسد البته در این راستا می توانید از میز و صندلی های غذا خوری که شکل و سبک طراحی آن ها نیز متفاوت از بهره بگیرد؛ مثلا دو صندلی با سایز بزرگ تر و یک میز حالت پاف جلو مبلی به عنوان صندلی برای این قبیل سبک ها طراحی می شود.

در نهایت برای دکوراسیون های کلاسیک شما توصیه می کنیم از میز و صندلی های که از چوب های راش و چوب سفید تهیه شده اند استفاده کنید و طراحی های گره و منبت کاری های دستی نیز بر روی این سری از میزها سبب خاص تر شدن دیزاین شما می شود؛ زیرا شما را به سمت یک ایده پردازی سنتی راهی می کند بدون اینکه شما دخالتی در آن داشته باشید و از وسیله دکوری در این راستا کمک گرفته باشید.

میز غذاخوری ایده الدیزاین روی میز غذا خوری

میز غذا خوری خود را با استفاده از وسایل بسیار متفاوتی بر اساس نیاز و سلیقه خود می توانید دیزاین کنید. بر فرض شما برای قدم اول می توانید از رو میزی های سنتی به همراه گلدان های سنتی با تم های رنگی آبی فیروزه ای و قرمز لاکی برای جلوه دادن بیشتر به میز های لوکس کلاسیک خود کمک بگیرید.

در قدم بعدی شما می توانید از چند شمع و شمعدان با تم رنگی سفید و یک رو میزی توری مشکی کار دکور کردن میزهای مدرن خود را به انجام برسانید. گل های طبیعی، شمع و شمعدان ایده مناسبی برای دکوراسیون کردن میزهای فانتزی و مدرن شما به شمار می آید. در نهایت با ساده ترین وسایل دکوری که تم های رنگی طلایی داشته باشد می توانید میز غذا خوری سلطنتی خود را دکور کنید.

این پارامترها می تواند یک گلدان طلایی رنگ یا وسایل لوکس طلایی باشد که علاوه بر دیزاین کارایی آن برای میز غذا خوری نیز ثابت شده باشد. میزهای غذا خوری خود را می توانید مانند هتل ها مجلل تر از هر زمان دیگری دیزاین کنید کافی است کمی متفاوت از گذشته دست به ایده پردازی بزنید. می توانید از سینی چرخان برای پذیرایی ساده تر از مهمان های خود استفاده کنید و یک ایده پردازی خاص را نیز به تصویر بکشید.

میز غذاخوری ایده الدیزاین اطراف میز غذا خوری با استفاده از کنسول

میز غذا خوری خود را با استفاده از یک کنسول خاص تر از گذشته مورد استفاده قرار دهید. از آنجایی که کنسول ها به صورت کشویی، کمد دار همراه با آینه و بدون آینه برای شما در نظر گرفته شده است. شما به راحتی می توانید کار چیدمان وسایل میز پذیرایی خود را با استفاده از یک کنسول کمد دار به انجام برسانید.

این مهم به شما کمک می کند در کم ترین زمان ممکن فرایند چیدن وسایل روی میز غذا خوری را به انجام برسانید. شما می توانید از مدل بدون آینه این محصول استفاده کنید و با استفاده از گلدان های طبیعی، ظروف قدیمی و وسایل لوکس کار دیزاین کردن فضای روی کنسول را دیزاین کنید.

استفاده کردن از میز غذا خوری چوبی به همراه یک کنسول لوکس چوبی یک ایده پردازی کلاسیک را برای شما به نمایش می گذارد. این به آن معنا نیست که کنسول ها تنها برای دکوراسیون های کلاسیک طراحی شده اند زیرا شما از کنسول های اسپرت به راحتی می توانید برای دیزاین کردن فضای اطراف میز غذا خوری مدرن خود کمک بگیرید.

هر وسیله ای که تم رنگی مشکی و طلایی داشته باشید نیز برای ایده پردازی های اشرافی شما گزینه ایده الی به شمار می آید و برای لوکس تر جلوه دادن آن ها می توانید از گل های طبیعی با رنگ بنفش، رو میزی های سرمه ای و گل دان های با تم رنگی آبی فیروزه ای کمک بگیرید.

میز غذاخوری ایده ال خرید میز غذا خوری به صورت آنلاین

میز غذا خوری خود را به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید. برای این مهم کافی است به فروشگاه های آنلاینی که در این راستا برای شما عزیزان در نظر گرفته اند مراجعه کنید و میز ایده ال خود را انتخاب کنید.

اگر میز غذا خوری مربعی، مستطیلی یا گرد مد نظر شما است باید این نوید را به شما بدهیم که هر سه سبک با هر تم رنگی که شما مد نظر داشته باشید این روزها در فروشگاه های اینترنتی برای تان در نظر گرفته شده است.

کافی است با مقایسه قیمت ها و یک برآورد قیمتی در هر ساعتی از شبانه روز دست به انتخاب بزیند. امید است مطالب ارائه شده پیرامون انتخاب یک میز غذا خوری ایده ال و دیزاین روی میز و فضای اطراف آن برای شما عزیزان مؤثر واقع شده باشد.

منبع: چوبکده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *