چیدمان کوسن روی مبل

نحوه چیدمان کوسن بر روی مبلمان

نحوه چیدمان کوسن بر روی مبلمان

چیدمان کوسن مبل: در این مقاله سعی داریم به موضوع نحوه چیدمان کوسن بر روی مبلمان و چیدمان کوسن مبل ال بپردازیم.

استفاده از 2 کوسن روی مبل 2 نفره

نمایش یک جفت کوسن روی مبل 2 نفره به آن ظاهری زیبا می بخشد کوسن ها را می توان در هر سمت مبل یا کمی به سمت مرکز مبل قرار داد. کوسن ها را با ابعاد یکسان و طرحی ساده و زیبا انتخاب کنید.

نحوه چیدمان کوسن بر روی مبلمان

استفاده از 3 کوسن روی مبل 2 نفره

انتخاب 3 کوسن برای مبل 2 دونفره بستگی به سلیقه و سبک شما دارد، ممکن است از نظر شکل ، رنگ ، بافت و اندازه متفاوت باشد.

نحوه چیدمان کوسن بر روی مبلمان

استفاده از 4 کوسن روی مبل 2 نفره

اگر می خواهید کوسن های بیشتری را روی مبل 2 نفره خود قرار دهید ، پس استفاده از 4 کوسن برای افزودن عمق بیشتر مناسب می باشد. به این صورت که با قرار دادن سه کوسن در یک سمت (ترتیب قرار گیری آن شروع یک کوسن بزرگتر ، سپس با اندکی کوچکتر ، و با یک مستطیل جلوی آن) و قرار گیری یک کوسن در سمت دیگر مبل می توان آن را به زیبایی چیدمان کرد.

نحوه چیدمان کوسن بر روی مبلمان

 از طرف دیگر ، برای قرار گیری 4 کوسن روی یک مبل 2 نفره ، می توانید دو جفت کوسن یکسان را انتخاب کنید. یک جفت کوسن در اندازه بزرگتر و یک جفت،کوسن با اندازه کوچکتر،کوسن های بزرگتر ممکن است به رنگ تیره و کوسن های کوچکتر به شکل متفاوتی قرار گیرد. 4 کوسن به ایجاد تقارن کمک می کند.

نحوه چیدمان کوسن بر روی مبلمان

استفاده از 3 کوسن روی مبل 3 نفره

با قرار گیری 3 کوسن روی یک مبل 3 نفره ، یک نمای ساده ایجاد می گردد . 3 کوسن را می توانید به همان روشی که می خواهید روی یک مبل 3نفره قرار دهید .

نحوه چیدمان کوسن بر روی مبلمان

استفاده از 4 کوسن روی یک مبل 3 نفره

هنگام استفاده از 4 کوسن ، یک جفت کوسن در قسمت پشتی خود انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا رنگ آن مشخص شود. سپس از کوسن کوچکتر که هم طرح کوسن بزرگتر باشد،استفاده کنید یا حداقل یک رنگ از کوسن های بزرگتر را داشته باشد. هر جفت را در دو طرف مبل قرار دهید تا حس تقارن و نظم را به شما منتقل کند.

قرار دادن 5 کوسن بر روی مبل 3 نفره شما بدون چشم پوشی کردن مبل ، چشم انداز دلپذیری را ارائه می دهد. لایه بندی انواع بافت ها ، الگوهای و رنگ ها باعث می شود همه چیز سرزنده شود. برای داشتن ظاهری جذاب ، یک جفت کوسن را در هر دو طرف و یک کوسن تک در مرکز مبل قرار دهید.

نحوه چیدمان کوسن بر روی مبلمان

استفاده از 6 کوسن روی مبل 3 نفره

استفاده از 6 کوسن فضای موجود در یک مبل 3 نفره را بیشتر می کند ، بنابراین مهم است که اندازه های مناسب را انتخاب کنید شما می توانید از 6 کوسن استفاده کنید که به طور منسجم به صورت جفت یا سه تایی مطابقت داشته باشند ، یا 6 کوسن را در 6 پارچه مختلف اما با یک پالت رنگ مشابه امتحان کنید تا جلوه زیبایی بیشتری به وجود آورید.

چه تعداد کوسن برای مبلمان ال مورد نیاز است؟

استفاده از 4 کوسن روی مبل ال

هنگام قرار دادن 4 کوسن روی مبل ال ، می توانید یک کوسن بزرگ را در هر انتها و 2 کوسن در مرکز انتخاب کنید. این چیدمان ساده و شیک می باشد.

نحوه چیدمان کوسن بر روی مبلمان

استفاده از 6 کوسن روی مبل ال

زمانی که برای مبلمان ال خود 6 کوسن را انتخاب می کنید به شما حس آرامش بیشتری را می دهد بهتر است از 2جفت در قسمت راست ، چپ و وسط استفاده کنید تا ظاهری متعادل ایجاد شود. کوسن ها را در رنگ ها و الگوهای مختلف برای ایجاد یک دکور جذاب انتخاب کنید.

در تصویر زیر از 7 عدد کوسن جهت چیدمان مبلمان ال استفاده شده است.

  از همراهی همیشگی شما عزیران صمیمانه سپاسگذاریم. هدف از گردآوری مطالب فوق آشنایی بیشتر شما با موضوع مربوطه بوده است. امیدواریم رضایت مند بوده باشد.

منبع: فارست

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *