هنگام خرید میز عسلی به چه نکاتی دقت کنیم؟-بخش اول

هنگام خرید میز عسلی به چه نکاتی دقت کنیم؟

هنگام خرید میز عسلی به چه نکاتی دقت کنیم؟-بخش اول

میز عسلی یکی از پرکاربردترین میزها در منزل است. مدل میز عسلی بستگی به دکوراسیون منزل شما دارد. در این مقاله سعی کردیم برای خرید میز عسلی راهکارهایی را به شما ارائه دهیم.

در دکوراسیون داخلی منزل فاکتورهای مختلفی نقش دارند تا فضایی دلنشین و زیبا به وجود بیاورند که با انتخاب درست آن‌ها می‎توان زیبایی منزل  و دکوراسیون آن را دو چندان نمود. یکی از این فاکتورها، مدل‎ها و انواع میز عسلی است که تکمیل کننده مبلمان و دیزاین دکوراسیون فضای منزل و پذیرایی به شمار می‎رود.

میز عسلی از جمله اقلامی است که در بخش‎های مختلف مبلمان و چیدمان منزل به کار برده می‎شود. زیبایی مبلمان بدون حضور میز عسلی تکمیل نخواهد شد. در واقع میز عسلی مکمل مبلمان در منازل به حساب می‎آید.

به همین منظور انتخاب و خرید میز عسلی بسیار حائز اهمیت است. در خرید میز عسلی باید به این نکته توجه داشته باشید که این میز علاوه بر تزیین مبلمان و دکور منزل، جهت قرار دادن ظروف و پذیرایی از مهمان نیز مورد استفاده قرار می‎گیرد. با قرار دادن لوازم بر روی میز عسلی موجب مرتب شدن فضای پذیرایی نیز می‎شود.

خرید میز عسلی

خرید میز عسلی با توجه تنوعی که دارد باید متناسب با دکوراسیون منزل و سبک آن انتخاب شود. انواع مختلف میز عسلی شامل میز عسلی کلاسیک، میز عسلی تاشو، میز عسلی سلطنتی و میز عسلی فانتزی است.

خرید میز عسلی کلاسیک

همان‎طور که از اسمش پیداست خرید میز عسلی کلاسیک مناسب افرادی است که سبک منزل و مبلمانشان کلاسیک است. میز عسلی کلاسیک اکثراً از چوب ساخته شده و دارای پایه های منحنی و طرح و نقش است.

خرید میز عسلی تاشو

این نوع میز عسلی یکی از محبوب ‎ترین نوع میز عسلی برای منازل با متراژ کوچک است که فضای کمی دارند. این میزها به راحتی قابلیت جمع شدن دارند و می‎توان آن‌ها را به راحتی بدون اینکه فضایی را اشغال کنند در گوشه ‎ای قرار داد.

خرید میز عسلی سلطنتی

خرید میز عسلی سلطنتی مناسب افرادی است که به این علاقه‎ مند بوده و مبلمان استیل دارند. این میز عسلی ‎ها نیز از جنس چوب ساخته می‎شوند و پایه ‎هایی دارای نقش و تراش دارند. اغلب اکسسوری ‎های برنز و طلایی رنگ نظیر گلدان و شمعدان و ظروف دکوری را می‎توان به راحتی با این مدل میز عسلی ست کرد و فضایی زیبا و خاص را برای منزل خود ساخت.

خرید میز عسلی فانتزی

میز عسلی فانتزی از مدل‎های جدید است که با مبلمان و دکوراسیون مدرن هماهنگ می‎شود. میز عسلی فانتزی از جنس ‎های مختلفی مانند فلز، ام دی اف و شیشه طراحی و ساخته می‎شود و به آسانی با تمامی مدل‎ها قابل ست شدن و هماهنگی دارد.

ویژگی یک میز عسلی خوب

یک میز عسلی از جمله لوازمی است که مبلمان اتاق‌ نشیمن یا پذیرایی را کامل می‌کند. یک میز جلو مبلی مناسب علاوه بر زیبایی، هویت میزبان را نیز به معرض نمایش می‌گذارد. میز عسلی در رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شود. در ساخت این میزها از مواد اولیه مختلف نیز استفاده می‌شود. طراحی‌های به‌کار رفته در بخش دیزاین این میزها نیز بسیار متنوع است. لازم نیست قیمت میز عسلی را فاکتور اصلی انتخاب خود قرار دهید، زیرا یک میز عسلی ارزان نیز می‌تواند همان میز عسلی جدیدی باشد که مدت‌هاست به دنبال آن بوده‌اید. فقط کافی است متناسب با دکوراسیون و سبک منزل خود اقدام به انتخاب و خرید میز عسلی کنید.

در واقع قیمت قیمت میز عسلی تعیین کننده کیفیت و زیبایی آن نیست. بهترین میز عسلی همان میزی است که با فضای خانه شما هم خوانی داشته ‌باشد. میزهای عسلی را بر اساس کاربرد و فضاهای متفاوت در خانه خود انتخاب کنید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید. تنها گزینه‌ای که یک میز را شیک، مدرن یا جدید جلوه می‌دهد، سلیقه و نیاز شما است. به یاد داشته باشید که میزهای کنار مبل نقش به سزایی در چیدمان منزل شما دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *