یک تشک خوشخواب مناسب

ویژگی های یک تشک خوشخواب مناسب (ویژگی 2 – 6)ویژگی های یک تشک خوشخواب مناسب (ویژگی 2 – 6)

ویژگی های یک تشک خوشخواب مناسب (ویژگی 2 – 6)

2.ضمانتنامه

یک تشک فومی با کیفیت خوب 10 سال یا حتی بیشتر برای شما می ماند. ضمانت به طور مستقیم به ضخامت و چگالی فوم تشک بستگی دارد، هرچه ضخامت بیشتر باشد ضمانت بهتری را نیز به همراه می آورد. تشک های خوب معمولاً دارای 5 سال ضمانت هستند و ممکن است برخی دیگر تا 10 سال آن را تمدید کنند. ضمانت، تمام نگرانی های آینده را دور نگه می دارد و به شما آرامش خاطر و همچنین اطمینان خاصی می دهد که روی یک محصول خوب سرمایه گذاری کرده اید.

3.راحتی

اکثر مردم فکر می کنند راحتی تشک می تواند معمولاً به این معنا باشد که آیا تشک می تواند خواب راحتی را به شما ببخشد یا خیر، اما در واقعیت، معنی راحتی فراتر از آن است. راحتی واقعی در تناسب دما، راحتی حرکات و پشتیبانی از راحتی عضلات اسکلت بدن است. یک تشک خوب حداقل دو الی سه راحتی ترکیبی به شما می دهد اما این در صورتی است که موقعیت های خواب بهتری را که برای کمر و مفاصل شما مفید هستند نیز تمرین نمایید.

4.سبک وزنی

دوام و راحتی ویژگی های مطلوبی است که فرد در یک تشک به دنبال آنها می گردد اما یک تشک سبک وزن کاملاً داستان متفاوتی است. هر از گاهی لازم است ملحفه روی تشک خود را عوض نمایید و قدرت عضلانی لازم برای بالا بردن تشک و روکش کردن آن نیز ممکن است از لحاظ سختی به عنوان یک تمرین کامل محسوب شود، بنابراین یک تشک سبک وزن واقعا لازمه این کار است که بتوانید ملحفه را بسیار آسان و سریع تعویض نمایید.
ویژگی های یک تشک خوشخواب مناسب (ویژگی 2 – 6)

5.کاربر پسند

بله، جدا از راحتی که قطعاً یک دارایی محسوب می شود، ما گاهی اوقات فراموش می کنیم و این واقعیت را در نظر نمی گیریم که هرگز فقط یک نفر نیست که نیاز به بستر دارد. راحتی هر دو نفر روی تخت به جای فقط یک نفر، نمونه ایده آل است که شما برای اینجا می خواهید. بعضی اوقات ممکن است یک نفر بهترین خواب زندگی خود را تجربه کند، در حالی که دیگری ممکن است تمام شب را غلت بزند و بچرخد تا راحت ترین موقعیت را برای خوابیدن پیدا کند. برای چنین شرایطی یافتن تشکی با کیفیت انزوای حرکتی برای شما مهم است. کیفیت، این امکان را برای شخص دیگر نیز فراهم می کند که از راحتی تشک لذت ببرد.

6.قیمت

قیمت از بسیاری جهات مهم است. معمولاً بهترین تشک ها هرگز ارزان نیستند اما هزینه آنها ارزش از بین رفتن یک کمر و پا را نخواهد داشت.

راحت، بادوام، سبک، مقرون به صرفه و کاربر پسند، این ویژگی هایی است که یک تشک خوب را ایجاد می کند. داشتن همه این خصوصیات در یک تشک قطعاً ارزش آن را دارد. برای خرید تشک عجله نکنید، زیرا در اصل ارزان است، وقت بگذارید و تمام این نکات را در ذهن خود مرور نماید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *