پیشنهادات معماری داخلی و فنگ شویی

پیشنهادات معماری داخلی و فنگ شویی برای جایگاه مناسب تخت خواب

پیشنهادات معماری داخلی و فنگ شویی برای جایگاه مناسب تخت خواب - وبسایت مبلمان رابو

بسیاری از افراد هنگامی که تصمیم به تغییر دکوراسیون اتاق خواب در منزل خود می گیرند برای اینکه تخت خواب را در جای مناسب خود قرار دهند چرا سردرگمی می شوند. اینکه تخت خواب را کجا بگذاریم تا از نظر طراحی داخلی و فنگ شویی تایید شده باشد یکی از سوال های رایجی است که در دیزاین اتاق خواب مطرح می‌شود.

پیشنهادات معماری داخلی و فنگ شویی برای جایگاه مناسب تخت خواب - وبسایت مبلمان رابو

اگر فکر می کنید میزان حساسیتی که در رابطه با تعیین جای تخت خواب دارید غیر معقول است باید بگوییم که خیلی از افراد مانند شما در این زمینه سردرگم می شوند و کاملا طبیعی است و نیاز دارد شما آگاهی کافی در مورد قوانین دکوراسیون داشته باشید.

در این مطلب سعی داریم تا شما را با نظراتی که طراحان و معماران و فنگ شویی دارد آشنا کنیم تا با آگاهی بیشتر تصمیم به چیدمان دکوراسیون منزل خود بگیرید.

در بحث فنگ شویی این موارد به طرز دیگری بیان می شود و سعی کرده ایم نمونه هایی از چیدمان درست و چیدمان غلط را برای شما بیاوریم تا در مورد این مسئله روشن شوید.

در مثال هایی که برای شما آورده ایم جایگاه مناسب تخت خواب در اتاقی که در و پنجره دارد نشان داده شده است. از نظر معماری و طراحی داخلی تخت خواب ها نباید رو به روی درب ورودی قرار بگیرند و بسته به اینکه نور اتاق شما به صورت شمالی یا جنوبی است جهت گیری ها متفاوت خواهد بود.

جایگاه تخت خواب طبق اصول فنگ شویی

در نمونه هایی که برای شما در تصاویر آورده ایم مشاهده می‌کنید که بعضی از تصاویر دارای یک سری ایراداتی هستند. یکی از آنها این است که تخت خواب ها نباید در زیر پنجره قرار بگیرند و همچنین نباید رو به روی در ورودی اتاق گذشته شوند. وقتی که در اتاق باز است تخت باید در جایی باشد که از بیرون دید نداشته باشد و همچنین به خاطر تابش صبحگاهی نور آفتاب نباید تخت خواب ها زیر پنجره قرار بگیرد.

پیشنهادات معماری داخلی و فنگ شویی برای جایگاه مناسب تخت خواب - وبسایت مبلمان رابو

از نظر فنگ شویی که بر اساس گردش انرژی “چی” انجام می شود گفته می شود که بین در و پنجره انرژی زیادی در جریان است و نباید مانع این انرژی شد پس نباید تخت خواب بین این در و پنجره قرار بگیرد.

اگر شما می خواهید دکوراسیون خاص و منحصر به فردی در اتاق خواب خود داشته باشید و مثلا تختخواب را در گوشه اتاق و به صورت کج قرار دهید از دید 2 منظر فنگ‌شویی و طراحی کاملا اشتباه است. از نظر طراحی و معماری این کار اشتباه است زیرا فضای بسیار زیادی از اتاق پرت می‌شود و از آن استفاده می شود و همچنین مسیر تردد افراد دچار مشکل میشود. فنگ شویی می گوید که انرژی های منفی در گوشه اتاق ها جمع می شوند و اگر تخت را به این صورت قرار دهید مانع گردش انرژی مثبت در اتاق می‌شوید. در این مقاله سعی کردیم نمونه‌های صحیح چیدمان را برای شما قرار دهیم تا بدانید که جای مناسب تخت خواب در اتاق خواب شما کجاست.
پیشنهادات معماری داخلی و فنگ شویی برای جایگاه مناسب تخت خواب - وبسایت مبلمان رابو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *