چطور خانه ای رویایی داشته باشیم ؟ – بخش دوم

چطور خانه ای رویایی داشته باشیم ؟

چطور خانه ای رویایی داشته باشیم ؟ - بخش دوم

خانه ای رویایی؛ رنگ خونه نو بشه انگار خونه نو شده :

یکی از کارهای به صرفه که هم باعث ایجاد تغییر در محیط می شود و هم به هزینه ی زیادی احتیاج ندارد این است که به تغییر رنگ محیط و یا وسایل اقدام کنید . برای مثال شما به دکوراسیون مدرن و یا سبک ساده علاقه دارید ولی در حال حاضر هزینه کافی برای تعویض وسایل منزل برای تغییر سبک دکوراسیون را ندارید می توانید با رنگ کردن مبلمان قدیمی خود برای مثال به رنگ سفید ویا طوسی این تغییر را ایجاد کنید. همچنیین می توانید هم زمان دیوار های خانه را نیز متناسب با سبک مورد پسند خود رنگ آمیزی کنید . تغییر رنگ محیط ، تغییری چشم گیر در دکوراسیون شما ایجاد می کند .

خانه ای رویایی؛ نور فضا را خوشگل تر میکنه :

در فضای خود سعی کنید بیشتر از نور طبیعی استفاده کنید . نور طبیعی باعث ایجاد حس رضایت و خوب در افراد می شود . اگر در منزل خود از پرده های سنگین و چند لایه استفاده می کنید که از قضا قابلیت جابه جایی نیز ندارد بهتر است به سراغ تعویض آن بروید از یک پرده حریر و یا تور ساده استفاده کنید که نور به راتی از آن عبورکند و همچنین قابلیت جابه جایی داشته باشد . اگر باز هم به نور بیشتری احتیاج دارید می توانید از آبازور ها آباژور ها برای ایجاد نور کاربردی استفاده کنید .

در کل برای این که محیط شما زیبا تر به نظر بیاید و هزینه ها و تلاش هایی که برای ایجاد فضای دلنشین و رویای خود کرده اید بهتر دیده شود باید به نورردازی فضا دقت زیادی بکنید و متناسب به دکوراسیون خود به استفاده و خرید لوستر مناسب اقدام کنید . در این زمینه همکاران ما در شرکت چشمه ی نور می توانند به شما راهنمایی های اصولی و کاربردی را بدهند تا شما لوستر مناسب دکوراسیون و مساحت منزل خود را تهییه نمایید و از آن استفاده و لذت کافی را ببرید .

از تاثیر کوسن بر تغییر محیط خانه ای رویایی غافل نشوید :

یکی دیگر از راه های آسون و مقرون به صرفه در ایجاد خانه ی رویایی استفاده از کوسن ها با طرح ها و رنگ ها متنوع می باشد . شما می توانید با انتخاب رنگ های و طرح های مناسب باعث تغییر مبلمان خود بشود و حتی با استفاده از رنگ های گرم و شادی بخش فضای خود را از حالت سرد و بی روح بودن در بیارید . هیچ وقت از تغییراتی که این وسایل کوچک می توانند در فضا ایجاد کنند غافل نشوید.

همچنین اگر علاقه دارید فضای شما لوکس و باشکوه به نظر بیاید می توانید از رنگ طلایی در وسایل و .. خود استفاده کنید . برای مثال می توانید از لوسترهایی به این رنگ استفاده کنیدالبته توجه داشته باشید که این رنگ باید با دیگر اجزا و رنگ های به کار رفته در دکوراسیون در هماهنگی باشد نه در تضاد با آن ها باشد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *