چطور خانه ای رویایی داشته باشیم ؟ – بخش سوم

چطور خانه ای رویایی داشته باشیم ؟

چطور خانه ای رویایی داشته باشیم ؟ - بخش سوم

از تاثیر کوسن بر تغییر محیط خانه ای رویایی غافل نشوید :

یکی دیگر از راه های آسون و مقرون به صرفه در ایجاد خانه ی رویایی استفاده از کوسن ها با طرح ها و رنگ ها متنوع می باشد . شما می توانید با انتخاب رنگ های و طرح های مناسب باعث تغییر مبلمان خود بشود و حتی با استفاده از رنگ های گرم و شادی بخش فضای خود را از حالت سرد و بی روح بودن در بیارید . هیچ وقت از تغییراتی که این وسایل کوچک می توانند در فضا ایجاد کنند غافل نشوید.

همچنین اگر علاقه دارید فضای شما لوکس و باشکوه به نظر بیاید می توانید از رنگ طلایی در وسایل و .. خود استفاده کنید . برای مثال می توانید از لوسترهایی به این رنگ استفاده کنیدالبته توجه داشته باشید که این رنگ باید با دیگر اجزا و رنگ های به کار رفته در دکوراسیون در هماهنگی باشد نه در تضاد با آن ها باشد .

با گل و گیاه فضا را رویایی کنید :

از استفاده از گیاهان و به ویژه گیاهان گل دار در خانه ای رویایی غافل نشوید . این گیاهان علاوه بر اینکه فضا را خوشبو تر می کنند باعث ایجاد حس لطافت و آرامش به محیط می شوند . برخی از گل ها مانند گل سانسوریا که از دسته گیاهانی است که به علت مقاومت زیادی که به شرایط محیطی دارد و به نور زیادی احتیاج ندارد به راحتی در شرایط آارتمانی رشد می کند و باعث زیبایی فضا می شود . براساس تحقیقات انجام شده این گیاه باعث ایجاد انری مثبت نیز در فضا می شود وبه استفاده از آن برای فضای اتاق خواب بسیار توصیه شده است .

چیدمان درست خانه ای رویایی:

گاهی ممکن است اصلا برای اینکه فضایی رویایی و متفاوت داشته باشید نیاز به خرید وسایل جدید نباشد بلکه بتوان با همان وسایل قبلی ولی با رعایت اصول و نکات چیدمان هریک از وسایل فضا را با همان وسایل قبلی به صورتی چید که به یک محیط یا فضای جدید تبدیل شود . برای آگاهی از اصول و نکات چیدمان وسایل خانه می توانید به مقالتی که قبل در همین وبلگ در این رابطه انتشار داده شده است رجوع کنید .

هماهنگی اجزای دکواسیون :

حواستان باشد که تقارن در چیدمان خانه ای رویایی اهمیت زیادی دارد چرا که تقارن و تعادل باعث می شود فضای شما منظم تر و زیبا تر از قبل به نر برسد .همچنین در سبک کلاسیک اصول چیدمان بر همین اساس تقارن می باشد .

امیدوارم مطالب گفته شده برایتان مفید بوده باشد . با ما همراه باشید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *