چیدمان مبل سلطنتی و راحتی باهم – بخش سوم

چیدمان مبل سلطنتی و راحتی باهم – بخش سوم

چیدمان مبل سلطنتی و راحتی باهم - بخش سوم

8 اشتباه رایج هنگام چیدمان مبل سلطنتی و راحتی باهم

1. چیدمان مبل و میز عسلی باید به‌گونه‌ای باشد که هنگام پذیرایی مجبور به جابه‌جایی آن‌ها نباشید و مهمانان خیلی راحت به آن دسترسی داشته باشند.

2. بعضی از افراد به‌اشتباه مبلمان را به‌صورت ردیفی، دورتادور پذیرایی می‌چینند درصورتی‌که این کار اشتباه است! هر ست مبلمان باید به شکلی چیده شود که افراد هنگام صحبت کردن مجبور به چرخاندن سرشان نشوند.

3. بزرگ‌ترین و رایج‌ترین اشتباهی که در چیدمان این دو مبل اتفاق می‌افتد چسباندن پشت کاناپه به دیوار است. درصورتی‌که مبل‌ها باید ۱۰ سانتی‌متر از دیوار فاصله داشته باشند.

4. سعی کنید مبلمان خود را بافاصله خیلی زیاد نچینید. اگر شما یک فضای خالی در منزلتان دارید مجبور نیستید آن را با مبل تک نفره‌ای که جدا از دیگر مبلمان‌ها است پر کنید!

5. شیوه چیدمان مبلمان باید به‌گونه‌ای باشد که هنگام راه رفتن، افراد به مبل، میز یا وسایل برخورد نکنند و صاحب‌خانه برای پذیرایی از مهمانان مجبور به جابه‌جایی میز عسلی نشود.

6. اگر فضای خانه شما کوچک است ترجیحاً از مبل استیل یا سلطنتی خیلی بزرگ استفاده نکنید زیرا بر اساس استانداردهای تعیین شده مبل‌ها باید علاوه بر یک فاصله استاندارد از دیوار، از یکدیگر هم فاصله داشته باشند. هنگامی‌که شما در فضای کوچک منزلتان از این سبک مبلمان استفاده می‌کنید مجبور می‌شوید آن‌ها را به یکدیگر بچسبانید و این مسئله زیبایی مبلمان را از بین می‌برد.

7. اگر ست راحتی خود را نزدیک به تلویزیون می‌گذارید حتماً به فاصله میان آن‌ها دقت کنید. بهترین فاصله ۵/۱ برابر اندازه قطر صفحه تلویزیون است.

8. شما باید مبلمانتان را به‌صورت تفکیک شده بچینید. احتمالاً شما هم دیده‌اید که برخی از خانواده‌ها مبلمان سلطنتی و راحتی را در کنار یکدیگر می‌چینند، این اشتباه باعث شلوغی و ناهماهنگی دکوراسیون منزل می‌شود.

کلام آخر

هنگام چیدمان مبل سلطنتی و راحتی باهم دقت کنید که میان رنگ مبلمان و وسایل موجود در فضای منزلتان هماهنگی و هارمونی وجود داشته باشد. ترجیحاً از خرید طرح‌های شلوغ خودداری کنید زیرا باعث اضطراب و پریشانی اعضای خانه و مهمانان می‌شود! اگر به چیدمان رسمی و سلطنتی علاقه‌مندید می‌توانید ترکیب رنگی طلایی با سفید، مشکی یا قرمز را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *