۱۰ طراحی برترمبل ال کلاسیک

۱۰ طراحی برترمبل ال کلاسیک که باید با آن آشنا شوید

۱۰ طراحی برترمبل ال کلاسیک که باید با آن آشنا شوید - وبسایت رابو

مبلمان ال کلاسیک از جمله عناصری از دکوراسیون هستند که شاهد حضور آنها در منازل زیادی هستیم، چرا که قابلیت انطباق با طیف وسیعی از سبک های دکوراسیون از جمله مدرن، معاصر، مینیمال و مسلما کلاسیک و سلطنتی را دارند. اما خرید آنها می تواند تبدیل چالش برانگیز باشد چرا که برای حفظ انسجام چیدمان، نیازمند حفظ تناسب بین طرح و رنگ این عنصر جذاب و دیگر وسایل منزل خواهیم بود. در این مقاله از خوگرنیوز قصد داریم تصمیم گیری در این زمینه را برای شما ساده تر کنیم و در این راستا به معرفی ۱۰ طراحی برترمبل ال کلاسیک که باید با آن آشنا شوید، خواهیم پرداخت. اگر شما هم از علاقه مندان به مبل ال کلاسیک هستید یا قصد خرید دارید، در کنار ما بمانید.

۱- مبل ال چستر

یکی از دلایل محبوبیت مبل ال ، جلوه باشکوهی است که به دکوراسیون منزل می بخشد. از طرفی مبل چستر به عنوان یکی از لوکس ترین انواع مبلمان در دنیای دکوراسیون داخلی شناخته می شود. حالا ترکیب این دو را تصور کنید که چه جلوه شیکی به منزل تان خواهد بخشید. مبل ال شش نفره هلکو مدل چستر، یکی از انواع مبل ال کلاسیک است که به ترکیب این طراحی متفاوت و باشکوه پرداخته است. استفاده از فوم سرد در قسمت نشیمن آن، فضایی بسیار راحت با حالت ارتجاعی ایجاد می کند.

۲- مبل ال کلاسیک با جلوه روستیک

در دنیای دکوراسیون اشتراکات قابل توجهی بین سبک های مختلف وجود دارد. یکی از مواردی که شاهد حضور آن هم در سبک کلاسیک و هم سبک روستیک در ابعاد بالا هستیم، چوب است. بله عناصر دکوراسیون چوبی و البته سبک روستیک هنوز هم برای ایجاد چیدمانی باشکوه از اولین گزینه ها هستند. اگر شما هم به دنبال خرید یک مبل ال کلاسیک با جلوه ای روستیک هستید، مبل ال مدل بری آفر می تواند شما را به جلوه موردنظرتان برساند.

۳- مبل ال، عنصری برجسته در دکوراسیون

اگر به دنبال انتخاب یک مبل ال هستید که در دکوراسیون منزل شما تبدیل به نقطه کانونی شود پس علاوه بر انتخاب مدل چستر، نیازمند انتخاب رنگی برجسته و قوی برای آن هم هستید. یک مبل ال کلاسیک همچون مبل ال چستر به همراه کاناپه تک نفره و پاف جلو مبلی رویال، قابلیت تبدیل شدن به نقطه کانونی دکوراسیون را دارد؛ فرقی نمی کند در پس زمینه از رنگ های خنثی یا رنگ هایی قوی برای پالت رنگ استفاده کرده اید.

۴- مبل ال کلاسیک لمسه کاری شده

عناصر دکوراسیونی که تمام یا بخش زیادی از آنها لمسه کاری شده جلوه جذابی به فضا می بخشند. با این حال بسیاری از افراد نگران این هستند که این عناصر از دکوراسیون جلوه مینیمال آن را متاثر کنند. اگر شما هم به دنبال داشتن جلوه ای مینیمال در دکوراسیون و در عین حال علاقه مند به استفاده از مبلمان لمسه کاری کلاسیک شده هستید، پیشنهاد ما به شما مبل ال ۶ نفره رویال مدل شنل است که فقط برای قسمت دسته آن بطور برجسته از لمسه کاری استفاده شده است و دیگر بخش های آن طراحی ای مینیمال دارند.

۵- مبل ال تلفیقی

تا به این بخش از مقاله به معرفی مبل الی پرداختیم که ترکیبی از سبک کلاسیک و روستیک بود، در این قسمت می خواهیم مبل ال کلاسیکی را بررسی کنیم که ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن است. مبل ال نیروانا مدل یونا، با طراحی ساده و در عین حال پیچیده اش و رنگ بندی خنثی، جلوه تلفیقی باشکوهی دراختیار شما قرار می دهد. با اضافه کردن کوسن هایی در رنگ هایی قوی همچون زرد و سبز می توانید به تکمیل جلوه آن بپردازید.

۶- مبل ال مینیمال

امروزه تکنیک های زیادی برای بزرگ تر نشان دادن فضاهای کوچک وجود دارد، که یکی از آنها استفاده از رنگ های خنثی و به ویژه سفید است که با انعکاس نور از سطح خود آن را بزرگ تر نشان می دهند. از طرفی مبل با توجه به استفاده بهینه ای که از محیط دارد، یکی دیگر از گزینه های روی میز برای یک اتاق کوچک است. اگر این دو ویژگی را توامان مدنظر دارید ما یک پیشنهاد داریم؛ مبل ال شکل نیروانا مدل ۱۵۷۳ برسید. یک مبل ال کلاسیک تلفیقی که انتخابی مناسب برای فضاهای کوچک است.
تا به این بخش از مقاله به معرفی برترین نمونه ها از مبل ال کلاسیک پرداختیم که در حال حاضر در بازار عرضه می شوند و ما هم برای تسهیل فرآیند انتخاب و خرید مشخصات آنها را ارائه کردیم. در ادامه این مقاله به معرفی سبک هایی کلی از مبل ال کلاسیک می پردازیم که البته آنها را هم می توانید به راحتی در فروشگاه های آنلاین وسایل دکوراسیون منزل پیدا کنید.

۷- مبل ال کلاسیک-سلطنتی

بسیاری از افراد برای ایجاد فضایی باشکوه از سبک دکوراسیون سلطنتی کمک می گیرند. درنتیجه برای حفظ انسجام محیط، تک تک عناصر دکوراسیون باید متناسب با آن انتخاب شوند. در این میان مبل ال کلاسیک-سلطنتی، یک عنصر تلفیقی و کاربردی است که هم انسجام فضا را ارتقا می بخشد و هم استفاده بهینه ای از فضا دارد.

۸- پیچیدگی در عین سادگی

از آنجا که سادگی تاثیرگذارترین راه ایجاد پیچیدگی است، پیشنهاد ما به شما اضافه کردن یک مبل ال کلاسیک ساده به دکوراسیون منزل تان است.  این مبل ال می تواند در رنگی خنثی یا قوی و برجسته متناسب با پالت رنگ فضا باشد. با استفاده از یک مبل ال کلاسیک با طراحی ساده، فرصت خوبی برای اضافه کردن طرح و بافت با استفاده از دیگر عناصر دکوراسیون همچون قالی یا دکور دیواری خواهید داشت.

۹- مبل ال از نوع فرانسوی

این نوع مبل در ایران به دلیل انحنایی که دارد، به عنوان مبل ال فرانسوی شناخته می شود. به دلیل سبک و نوع طراحی اش، قطعا کاربردی را که یک مبل ال دارد، دارا نیست اما اگر به دنبال انتخاب عنصری منحصربه فرد برای دکوراسیون منزل تان هستید، به دلیل انحنای ملایمی که دارد گزینه جذابی خواهد بود. برخی از انواع مبل ال فرانسوی به شکل یک نیم دایره کامل هستند و برخی دیگر طرح هایی متفاوت و غیر قابل پیش بینی دارند. طراحی خاص و پایه های چوبی آن باعث می شود جلوه ای کلاسیک و البته مدرن به فضای منزل بخشد.

۱۰- مبل ال چوبی

بسیاری از افراد به دنبال این هستند که تا حد امکان چوب را برای داشتن یک دکوراسیون باشکوه به دکوراسیون منزل شان اضافه کنند. عناصر چوبی در کنار جلوه کلاسیکی که به فضا می بخشند، دوام بالایی هم دارند. اگر شما هم از علاقه مندان به چوب هستید، توصیه می کنیم مبل ال کلاسیکی که در بخش قابل توجهی از آن همچون دسته ها و پایه ها و یا فضای میانی آن از چوب استفاده شده است، را به فضای منزل تان اضافه کنید.

منبع : خوگر نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *