آوازه مبل و منبت ملایر

آوازه مبل و منبت ملایر جهانی می شود

آوازه مبل و منبت ملایر جهانی می شود - وبسایت رابو

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رئیس هیئت مدیره بازار مبل و منبت ملایر با بیان اینکه ۶۵ درصد مبل و منبت کشور در این شهرستان تولید می‌شود گفت: ۲۵ هزار نفر در شهرستان ملایر به طور مستقیم و غیرمستقیم در صنعت مبل و منبت این شهرستان مشغول به کار هستند.

آقای کریمی با اشاره به اینکه ۳۳ درصد اشتغال شهرستان ملایر در بخش مبل و منبت است افزود: هم اکنون ۵ هزار کارگاه مبل و منبت کوچک و بزرگ در این شهرستان فعال است.  

اردیبهشت سال ۹۶، ملایر به عنوان شهر ملی منبت ثبت شد و شورای جهانی صنایع‌دستی هم، پارسال سه شهر از جمله ملایر را به عنوان شهر جهانی مبل و منبت در فهرست شهر‌ها و روستا‌های جهانی صنایع‌دستی ثبت کرد

منبع : باشگاه خبر نگاران جوان

__________________________________________________________________________

درباره ما:

رابو در واقع نام گلی است که فقط در فصل بهار در کشور ایران می روید

شرکت رابو ابتدا از سال ۱۳۸۶ فقط در زمینه تولید مبلمان فعالیت خود را آغاز نمود و سپس در سال ۱۳۹۵ در مجموعه یافت آباد پا به عرصه فروش مستقیم نهاد و سپس در سال های متمادی ۹۶و۹۷و۹۸ به ترتیب شعبه های دوم، سوم و چهارم خود را راه اندازی نمود و تا کنون فعالیت خود را به صورت جدی ادامه داده است و اخیرا در سال ۱۳۹۹ جهت رفاه هرچه بیشتر شما مشتریان گرامی اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی رابو کرده ایم تا بتوانیم بیش از پیش به شما عزیزان خدمات با کیفیتی را ارائه کنیم. امید است که در آینده ای نه چندان دور بتوانیم در این زمینه نیز رضایت شما عزیزان را بدست بیاوریم.

اهداف رابو:

گسترش تعداد شعبات در سراسر کشور
صادرات محصولات به کشورهای همسایه
ثبت نامی ماندگار در صنعت مبلمان کشور
جلب رضایت حداکثری مشتریان
طراحی مبلمان به سبک اصیل ایرانی و نه ترکیه و ایتالیا
ارائه کالا با کیفیت بالا و قیمت مناسب
رقابت با برندهای خارجی
شرکت در نمایشگاه های داخلی و بین المللی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *