آینه های دکوراتیو برای نمای داخلی آپارتمان های مسکونی

آینه های دکوراتیو برای نمای داخلی

آینه های دکوراتیو یکی از زیباترین عناصری هستند که برای دکوراسیون داخلی آپارتمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. زیبا ترین طرح ها و اشکال برای انواع آینه های تزئینی قابل اجرا هستند. تفاوتی نمی کند متراژ آپارتمان چقدر باشد و یا اینکه کدام مکان برای نصب آینه ها انتخاب شده باشد، آنچه اهمیت دارد این است که آینه های تزئینی به راحتی قابل نصب بر روی دیوارها هستند و تقریباً می‌توان آنها را با تمام مدل های دکوراسیون داخلی هماهنگ کرد.

حس بسیار لذت بخش و جذابی است اگر با استفاده از طریق آینه های تزئینی، درخشندگی و تلألو یکی از قسمت های داخل آپارتمان را دو چندان کنیم. طراحی دکوراسیون به سبک شگفت ‌انگیز با سبک های مدرن از طریق آینه های تزئینی که به صورت تلفیقی با چوب و فلز طراحی شده اند، زیباترین طرح ها را در فضای داخل آپارتمان به وجود می‌آورند. نه تنها در اتاق های شخصی بلکه حتی در سالن نشیمن یا سرویس های بهداشتی می توان از انواع آینه های دکوراتیو استفاده کرد.

آینه های دکوراتیو برای نمای داخلی

آینه های دکوراتیو برای نمای داخلی آپارتمان های مسکونی

طرح ها و ایده های خلاقانه برای آینه های دکوراتیو

آینه های تزئینی در مدل گل های آفتابگردان

آینه های دکوراتیو برای نمای داخلی

یکی از زیباترین ایده ها برای ساخت آینه های تزئینی با الهام گرفتن از گلبرگ های گل آفتابگردان است. آینه ها را می توانید به صورت گلبرگ ها و یا به صورت مرکز گل در آورده و سپس اطراف آن را با چوب یا فلز بپوشانید. این طرح از آینه تزئینی برای اتاق نوجوانان بسیار زیبا و ایده آل است.

آینه های تزیینی با مدل اشعه های خورشید

آینه های دکوراتیو برای نمای داخلی

آینه های دکوراتیو برای نمای داخلی

یکی دیگر از مدل های آینه های تزیینی که به راحتی می توانید در منزل آن را تهیه کنید، تشکیل شده از یک آینه به شکل دایره در مرکز و ابزارهای میله ای مانند از جنس چوب یا فلز که در اطراف آینه پر شده اند. این میله ها ابعاد کوچک و بزرگ دارند و نمای کلی به صورت اشعه خورشید دیده می شود.

برای زیباتر ساختن این مدل از آینه های تزئینی می توانید دایره مرکزی را کوچکتر یا بزرگتر برش بزنید و همچنین تعداد میله ها را کمتر یا بیشتر کنید. به این صورت، امکان نصب چند آینه در کنار هم از دور، همانند ستاره های درخشان بر روی دیوار خواهند بود.

آینه های تزئینی با مدل پرچم های گل

آینه های دکوراتیو برای نمای داخلی

یکی دیگر از زیباترین و چشم نوازترین ایده های خلاقانه برای طراحی دکوراسیون با استفاده از آینه های دکوراتیو، آینه هایی هستند که شبیه پرچم های گل طراحی شده اند. در این حالت نیز یک آینه دایره ای شکل در مرکز قرار می گیرد و پرچم‌های گل از جنس فلز در اطراف آن به حالت خمیده قرار می‌گیرند. نمونه‌ای از این طراحی را در شکل زیر مشاهده می کنید.

آینه های دکوراتیو با اشکال هندسی

آینه های دکوراتیو برای نمای داخلی

علاوه بر این که می‌توان از طرح های موجود در طبیعت برای طراحی و تولید آینه های تزئینی استفاده کرد، اشکال هندسی نیز برای این کار مناسب اند. چوب و فلز بهترین مواد اولیه برای ساخت قاب آینه هستند. از اشکال هندسی نظیر مثلث، لوزی، ذوزنقه و یا شبکه ‌های توری مانند که در همدیگر فرو رفته اند، می توان برای تزئین قاب اطراف آینه استفاده کرد. از طرف دیگر لازم نیست شکل آینه، همیشه دایره ای شکل باشد؛ آینه هایی به شکل مربع، شش ضلعی، بیضی و نظایر اینها می توانند مورد استفاده قرار گیرند. برای این حالت بهتر است آینه ها را به صورت سفارشی برش بزنید.

ایده های تزئینی برای قاب انواع آینه ها

آینه های دکوراتیو برای نمای داخلی

ابزارهای مختلفی برای تزیین قاب اطراف آینه و زیباتر کردن دکوراسیون داخلی خانه وجود دارد. سنگ های کریستالی درخشان، اولین و بهترین گزینه هستند چرا که نور را منعکس می کنند. سیم های فلزی، انواع قاب پلی استر در رنگ های مختلف و همچنین سیم های فلزی رنگی برای تزئین آینه های دکوراتیو بسیار زیبا هستند.

منبع: متال آرت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *