استفاده از طرح های هندسی در دکوراسیون داخلی – بخش اول

استفاده از طرح های هندسی در دکوراسیون داخلی

استفاده از طرح های هندسی در دکوراسیون داخلی - بخش اول

هیچ دلیلی وجود ندارد که شما از طرح های هندسی در دکوراسیون داخلی خود استفاده نکنید. طرح‌ ها و الگوهای هندسی به اندازه کافی هیجان انگیز و جذاب هستند و شما می‌ توانید با استفاده از آن آنچه را که یک فرد حرفه‌ ای برای کار خود نیاز دارد در اختیار داشته باشید. ما به شما نشان می‌ دهیم که چرا این الگوها به طرز فزاینده‌ ای زیاد شده‌ اند و شما چطور می‌ توانید از این امکان استفاده کنید. فقط کافی است این الگوها را دوست داشته باشید، انتخاب کنید و با به‌ کار گرفتن در نقطه مناسب به یک طراحی منحصر به‌ فرد برسید. در ادامه به بررسی موارد لازم برای یک طراحی هندسی و عواملی که آنها را محبوب کرده‌ اند می‌ پردازیم.

چرخش هفتاد ساله

در ادامه درباره روند طراحی داخلی در هفتاد سال اخیر صحبت خواهیم کرد. با دقت به این موارد می‌ توان به‌ سادگی متوجه شد که طراحی داخلی روند تکاملی خود را طی می‌ کند و روز به روز موفق‌ تر عمل می‌ کند. همچنین هر طراحی و مدی به بستر مورد نظر و مفید خود نیاز دارد. هیچ هنری بر پایه و اساس پوچی بنا نشده است. همه عناصری که مد می‌ شوند و یا بر اساس اصول زیبایی‌ شناسی در ترکیب‌ بندی‌ های مدرن قرار می‌ گیرند دارای پایگاه فکری مستحکمی هستند و یا در ترکیب با عناصر دیگر مورد استفاده قرار می‌ گیرند. کسانی که چند دهه عمر کرده‌ اند به‌ راحتی بازگشت به گذشته را در طراحی داخلی به سبکی جدید مشاهده می‌ کنند. درست در زمانی که به محیط می‌ نگرند همان عناصر مورد علاقه کودکیشان را در زمان بزرگسالی پیدا می‌ کنند. این یعنی هواپیمای زمان در حال دور زدن در باند فرودگاه است!

اما باید توجه کنید که این یک بازگشت به گذشته نیست بلکه یک حرکت رو به جلو با استفاده از آنچه در اختیار داریم است. این عناصر در طراحی مدرن مورد استفاده قرار می‌ گیرند و با پیچ و تاب تازه‌ ای تفسیر می‌ شوند. استفاده از سبک‌ های هندسی به دلیل استفاده از عناصر ساده‌ تر و شفاف‌ تر و بزرگتر دوباره روی کار آمده‌ اند و یک کشش هنری ویژه‌ ایجاد کرده‌ اند. به‌ خصوص زمانی که رنگ‌ های شفاف و یا اشباع شده برای طراحی مدرن در این سبک‌ های هفتاد ساله به‌ کار می‌ روند. به این هفتاد سال مدرن نگاه کنید. استفاده از این طرح‌ ها می‌ تواند یک ترکیب زیبا از مدرن و کلاسیک را به خانه شما هدیه دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *