ایدهایی شیک و مدرن

ایدهایی شیک و مدرن برای دفتر کار خانگی

 ایدهایی شیک و مدرن برای دفتر کار خانگی - وبسایت رابو

با توجه به الزامات متفاوتی که هر فرد برای محیط کاری خود در نظر دارد، بسیاری از ایده های طراحی داخلی برای همه افراد مناسب نیست. ولی این بدان معنا نیست که ایجاد دفتر کار خانگی کارا و تمام عیار غیر ممکن است. اگر سردرگم شدید و نمی دانید چگونه فضایی خلق کنید که به راحتی در خانه مشغول کار شوید، ما لیستی از پیشنهادات را گردآوری کرده ایم که هم به انتخاب شما کمک می کند و هم اجرایی و کاربردی است.

ایدهایی شیک و مدرن برای دفتر کار خانگی

فضاهایی برای تمرکز کردن ایجاد کنید

وقتی طراحی اتاق کارتان را در نظر گرفتید، اطمینان حاصل کنید که هیچ یک ازکارهایی که باید در این فضا به سرانجام برسد، از قلم نیفتاده است. مسلما به یک میز تحریر نیاز دارید تا کارهای اداری را انجام دهید. برای تکمیل طیف وسیعی از وظایف، فضای تمرکز بر آن ها را از یکدیگر جدا کنید. همچنین در فضای کاری اصلی، جایی اضافی برای برگزاری مذاکرات و جلسات با مشتریان در نظر بگیرید. اگر چندین نفر از اعضای خانواده باید در این فضای با هم سهیم شوند تا به کارهای شان رسیدگی کنند، برای هر نفر فضایی ویژه اختصاص دهید تا نظم امور نیز رعایت شود.

ایدهایی شیک و مدرن برای دفتر کار خانگی

در دفتر کار خانگی خود از چندین کمد یا قفسه کمک بگیرید

داشتن اتاق کاری منظم برای بسیاری از افراد چالش برانگیز است؛ مخصوصا اگر فردی هستید که خود را زیر انبوهی از کارهای تان روی میز تحریر، دفن می کنید؛ بنابراین به کارگیری چندین کمد یا قفسه برای شما ضروری است. اگر فضای کافی دارید، برای وسایل بزرگ تر از کمدهای دیواری استفاده کنید. همچنین قفسه های باز و بدون در برای تلفیق وسایل پر کاربرد و دکوری راه حلی ساده است.

ایدهایی شیک و مدرن برای دفتر کار خانگی

از رنگ های خنثی (طوسی، قهوه ای روشن، کرم) استفاده کنید

رنگ هایی که در طراحی داخلی بکار برده می شود تاثیر بسیار زیادی بر روحیه افراد دارد و این یکی از اصول بنیادی در نظریه رنگ هاست. مثلا آبی، حس آرامش به همراه دارد ولی زرد باعث نگرانی و اضطراب می شود. شما باید در اتاق کارتان تمرکز داشته باشید؛ پس می توانید طیف وسیعی از رنگ ها را به کار گیرید و از تاثیرات روحی مثبتی که به همراه دارند؛ بهره ببرید. ولی پیشنهاد ما این است که پالت رنگ های خنثی را انتخاب کنید چون باعث می شود تمرکز بیشتری در کارتان داشته باشید.

ایدهایی شیک و مدرن برای دفتر کار خانگی

با وسایل شخصی، دفتر کار خانگی خود را متمایز کنید

همان قدر که داشتن تمرکز در اتاق کار حائز اهمیت است؛ لذت بردن از آن فضا نیز مهم است. از وسایل تزیینی کمک بگیرید و آثاری هنری بر دیوار نصب کنید که بازتابی از سلیقه شخصی تان است؛ یکی از راه حل های ساده برای انجام این کار به کار بردن وسایل شخصی با رنگ های مورد علاقه تان است. وسایلی که رنگ های زنده و هماهنگ دارند، انتخاب کنید و در سراسر اتاقتان بکار ببرید.

ایدهایی شیک و مدرن برای دفتر کار خانگی

دفتر کار خانگی خود را با عناصر طبیعی بیارایید

تحقیقات نشان می دهند که نور خورشید در فضای کاری، تاثیر بسیار زیادی بر بهره وری و خلق و خوی کارکنان دارد. این مفهوم در اتاق کار خانگی نیز صدق می کند. میز تحریر را کنار پنجره قرار دهید و از پرده های نازک استفاده کنید. در طراحی داخلی، برای استفاده از سایر عناصر طبیعی نیز تردید نکنید. گیاهان به فضای اتاق سرزندگی و طراوت می بخشند و روحیه شما را بهتر می کنند.

منبع : خوگر نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *