بزرگتر نشان دادن پذیرایی باریک

ایده هایی جهت بزرگتر نشان دادن پذیرایی باریکایده هایی جهت بزرگتر نشان دادن پذیرایی باریک

ایده هایی جهت بزرگتر نشان دادن پذیرایی باریک

در این مقاله سعی داریم با به کارگیری چند روش ساده بتوان اتاق پذیرایی باریک را دلنشین و زیبا طراحی کرد پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

اگر پذیرایی شما به صورت یک راهرو باریک است، از چند ایده هوشمندانه برای بزرگتر کردن فضا استفاده کنید.
1- یک راهرو مستقیم ایجاد کنید:
رفت و آمد در یک پذیرایی باریک با وجود چیدمان نامناسب مشکل است. با تکان دادن وسایل، به جای یک پیاده رو طولانی در وسط مبلمان، فضای صمیمی ایجاد کنید. یک صندلی را در یک طرف دیوار پذیرایی خود قرار دهید. به این نحو که مبل را یک سمت دیوار قرار دهید و دو صندلی را روبروی مبل قرار دهید، با ایجاد یک محل نشیمن کوچک، مسیری روشنی را در پشت صندلی های ایجاد کرده اید.
ایده هایی جهت بزرگتر نشان دادن پذیرایی باریک

2- یک مسیر منحنی ایجاد کنید:

با ایجاد یک مسیر منحنی در پذیرایی، فضای باریک را از بین ببرید. با استفاده از هر دو دیوار برای مبلمان خود و تقسیم فضای خود به دو منطقه، این ترفند تصویری راپیاده سازی کنید.
منطقه یک: مبل و صندلی را در طرف های مقابل اتاق در برابر دیوارها قرار دهید. صندلی را در زاویه ای رو به روی مبل قرار دهید.

منطقه دو: دو صندلی زاویه دار و یک میز کوچک را در گوشه ای که در همان طرف اتاق است به عنوان مبل قرار دهید.

ایده هایی جهت بزرگتر نشان دادن پذیرایی باریک

در نتیجه ، شما چیدمان دلنشین تری خواهید داشت، فضای را با دو منطقه به حداکثر رسانده اید و یک جریان آسان را در سراسر پذیرایی ایجاد کرده اید.

3-مبلمان را از دیوارها دور کنید:

در صورتی که مبلمان خود را به دیوار بچسبانید جلوه باریک تر به فضای اتاق نشیمن شما می بخشد.پس در مرحله اول، تمام مبلمان خود را از دیوارها دور کنید و یک صندلی را در گوشه اتاق با مقداری فاصله از مبلمان قراردهید.نتیجه آن یک اتاق نشیمن دنج خواهد بود.

ایده هایی جهت بزرگتر نشان دادن پذیرایی باریک

4-از اجسام دایره ای استفاده کنید:

خطوط افقی طولانی را با مبلمانی که دارای لبه های نرم و گرد است از بین ببرید. استفاده از میزهای کنار مبلی گرد و همچنین پاف کوچک میتواند چیدمان اتاق شما را تغییر دهدو همچنین از وسایل کم نور و لامپ های گرد استفاده کنید.

ایده هایی جهت بزرگتر نشان دادن پذیرایی باریک

به راحتی  با انجام این چند روش ساده میتوانید فضای پذیرایی خود را بزرگتر نشان دهید.امیدواریم از مطالب گفته شده لذت برده باشید.

منبع: فارست

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *