با شناخت ترند مبلمان ۲۰۲۲، امسال هم به روز بمانید – بخش دوم

با شناخت ترند مبلمان ۲۰۲۲، امسال هم به روز بمانید – بخش دوم

با شناخت ترند مبلمان ۲۰۲۲، امسال هم به روز بمانید - بخش دوم

  • ایده سرمایهگذاری روی لوازم و مبلمان

در دهه گذشته، مصرف‌گرایی به‌طور فزاینده‌ای بین افراد رایج شده بود. ولی از سال جدید، گرایش به سرمایه‌گذاری روی اقلام لوکس و رسمی بیشتر از قبل دیده خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود مردم به سرمایه‌گذاری روی قطعات باکیفیت، بادوام و ماندگار تمایل بیشتری نشان دهند. در مقابل مبلمانی که در حال حاضر مد روز هستند اما مدت زیادی دوام نمی‌آورند، دیگر طرفدار نخواهند داشت.

  • آثار هنری ایهامی و جزئیات تزئینی

در سال جدید افراد به سمت آثار هنری ایهامی که آن‌ها را به فضایی خاص منتقل می‌کند، روی خواهند آورد. به‌عنوان ترند مبلمان ۲۰۲۲ در مجموع شاهد خواهیم بود که اشخاص سبک دکوراسیون داخلی و مبلمان خود را راحت‌تر و صمیمانه‌تر انتخاب می‌کنند. همچنین در هر منزلی، جزئیات دکوری و تزئینی دیده خواهد شد که ویژه است، در نتیجه استایل آن فضا را خاص‌تر جلوه می‌دهد.

  • سلامت‌محوری در ترند مبلمان ۲۰۲۲

هدف نهایی ترند مبلمان ۲۰۲۲ سلامت‌محوری در کل خانه است. بنابراین شاهد استفاده از اشیائی با خواص ضدمیکروبی مانند اشیاء از جنس مس و برنز خواهیم بود. پیشنهاد می‌کنیم شما هم برای وسایل نورپردازی، مبلمان و یراق‌آلات کابینت خود، به دنبال اشیائی از جنس برنز و مس باشید.

  • مبلمان مینیمالیستی با انحنای هندسی

در ترند مبلمان ۲۰۲۲ شاهد بازی آشکار و پنهان هستیم که ایهام را در فضای خانه بیشتر می‌کند. به عنوان مثال کابینت‌هایی با درب شیشه‌ای و پوشش سندبلاست، دریچه یک نگاه اجمالی به داخل آن را باز می‌کند. الگوهای عصایی هم در چند سال گذشته، کاربرد زیادی داشته‌اند. اکنون هم می‌بینیم که الگوهای عصایی با تکرارهای هندسی، بسیار کاربردی شده‌اند. مثلا پایه‌های میز و صندلی از این الگو پیروی می‌کنند.

در ضمن میزهای کار کمتر به‌صورت محصور ساخته می‌شوند و مانند گذشته، آن‌ها را به شکل باز می‌سازند. این الگوهای باز برای کسانی‌که به زیبایی‌شناسی مینیمالیستی گرایش دارند، بی‌نظیر عمل می‌کند. زیرا این سبک بدون حس قدیمی بودن، یک حس مطبوع تازه را در بیننده برمی‌انگیزد.

سخن پایانی

یکی از ترندهای بسیار جذاب سال ۲۰۲۲ استفاده از مواد طبیعی به جای مواد مصنوعی است. در مورد ترند مبلمان ۲۰۲۲ هم باید گفت مبل‌هایی که از چوب، بامبو و راتان ساخته می‌شوند، نسبت به مبل‌های ساخته‌شده از مواد مصنوعی محبوب‌تر شده‌اند. چراکه مواد طبیعی، گرمای خاصی به محیط می‌دهند. در نتیجه احساس راحتی، صمیمیت و نزدیکی به طبیعت را در شما برمی‌انگیزند.

شاید شما هم ترجیح می‌دهید از مبل‌های ساخته‌شده از مواد طبیعی استفاده کنید. در این شرایط بهتر است از کوسن‌های پنبه‌ای با کاورهای بافت‌دار یا کوبلنی استفاده کنید. همچنین می‌توانید پرده‌های دارای نقش برجسته در فضای خود نصب کنید تا محیطی هماهنگ‌تر داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *