با یک مبل فرانسوی مجلل، دکوراسیون خود را ارتقا دهید

با یک مبل فرانسوی مجلل، دکوراسیون خود را ارتقا دهید

با یک مبل فرانسوی مجلل، دکوراسیون خود را ارتقا دهید

فرانسه را می توانیم یکی از کشورهای پیشگام در صنعت مد، فشن و شیک ترین و بروزترین دکوراسیون های دنیا معرفی کنیم. این کشور بستر انواع هنرهای طراحی لباس و طراحی دکور داخلی و طراحی انواع لوازم خانگی می باشد.

مبل فرانسوی چیست؟

تمام تلاش فرانسوی ها در ابعاد مختلف مد این است که بتوانند در اوج باشند و حالا با بررسی دنیای مد و فشن و طراحی داخلی، متوجه می شویم که طراحان و هنرمندان فرانسوی نقش بسیار موثری را در چنین مواردی ایفا می نمایند. مبل فرانسوی یکی از مهم ترین دستاوردهای فرانسوی ها در دنیای لوازم دکوری و خانگی می باشد. در واقع مبل فرانسوی یک نوع مبل کلاسیک است که از دیرباز تاکنون، طرفداران خاص خودش را داشته و دارد.

بررسی ابعاد مختلف طراحی مبل فرانسوی

مبلمان فرانسوی عموما می تواند نوعی مبلمان اشرافی نیز محسوب شود چرا که اکثر مبلمان های فرانسوی در دو سبک عادی و برای مردم عادی و اشرافی برای سرمایه داران و افراد پولدار و معروف تولید می شود.

اما هر دوی این دو ترکیب می توانند نشانی از فرهنگ کشور فرانسه باشند که از گذشته تاکنون و هنوز هم ، همان اصالت همیشگی خود را حفظ نموده اند. مهم ترین فاکتوری که در طراحی و تولید انواع مبل فرانسوی رعایت می شود، حفظ ظرافت در عین زیبایی است، همه میدانند که مبل های فرانسوی، همیشه در رده ی مبلمان های ظریف قرار میگرفتند.

اگر به دنبال یک مبل فرانسوی کلاسیک هستید، بهتر است که بدانید در طرح های کلاسیک این مبلمان به هیچ وجه، از طرح های مردمی استفاده نمی شود و حتما باید یک سری اصول خاص و اشرافی در طراحی و تولید ان ها رعایت گردد. مبلمان فرانسوی به حدی معروف و زیبا هستند که این صنعت کم کم از فرانسه به کشورهای مختلف رسوخ کرده و حالا کلکسیون های مختلفی از انواع مبل فرانسوی در بهترین موزه های دنیا وجود دارد.

المان هایی که به واسطه ی آن ها می توانیم مبل های فرانسوی را تشخیص دهیم!

پایه های مبل فرانسوی

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که می توانیم به‌ واسطه ی آن تشخیص دهیم که یک مبلمان، فرانسوی است یا خیر، پایه های مبل است. پایه های مبلمان فرانسوی اصولا دارای ظرافت خاصی با یک انحنای همیشگی هستند و معمولا این انحنا به سمت بیرون است. در واقع شما هیچ مبلمان فرانسوی را نمی توانید بیابید که پایه های زمخت و یکسره داشته باشد.

کنده کاری ها و طراحی های روی مبل

یکی دیگر از مهم ترین فاکتورهای مبل فرانسوی این است که بر روی چوب های این مبلمان، کنده کاری ها و ظریف کاری های مختلفی وجود داردکه هر کدام از این ظریف کاری ها می تواند نشان دهنده ی دوران خاصی باشند.

یادتان باشد که هر چقدر این کنده کاری ها، ظرافت بیشتری داشته باشند، اصالت و زیبایی مبل فرانسوی به همان نسبت بیشتر خواهد شد. در واقع این طراحی ها و کنده کاری ها باید به طوری باشند که بر روی تمامی قسمت های پایه، پشتی و دسته و غیره وجود داشته باشد و در نهایت نیاز است بدانید که کیفیت این کنده کاری ها بر روی قیمت مبلمان نیز تاثیر می گذارد.

در نهایت باید خدمت تان عرض کنیم که مبلمان کلاسیک می توانند در رنگ های مختلفی طراحی و تولید شوند. خود این مبلمان به تنهایی فضای شلوغی دارند و اصلا برای چیدمان فضا نیازی نیست که از دکوری های اضافی استفاده کنید.

علاوه بر این، حواستان باشد که مبلمان کلاسیک فرانسوی، یک مبلمان برای نشستن و نشیمن ها می باشند و هیچ جوره، گزینه ی مناسبی برای دراز کشیدن و استراحت نخواهند بود. در واقع ترجیحا از این مبل ها زمانی استفاده می شود که برای راحتی از گزینه های دیگری استفاده گردد. اما در نهایت برای راحت تر کردن مبلمان های فرانسوی، در کرشته از انواع شزلون ها استفاده می کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *