بهترین مبل ها برای اتاق های کوچک 

بهترین مبل ها برای اتاق های کوچک پذیرایی (نکته 1 – 3)

بهترین مبل ها برای اتاق های کوچک پذیرایی (نکته 1 – 3) - وبسایت رابو

در این مقاله قصد داریم به طور عمیق به موضوع مبل های اتاق نشیمن بپردازیم. نکاتی را که باید قبل از خرید در نظر بگیرید و مراقب آنها باشید را به شما ارائه می دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

تزئین یک فضای کوچک می تواند چالش برانگیز باشد. موارد زیادی برای فکر کردن وجود دارد! اما مبل بدون شک مهمترین عنصر در اتاق است، بنابراین اجازه دهید این کار را از همان ابتدا درست کنیم. امیدواریم هنگامی که به انتهای این پست می رسید، احساس کنید که در جستجوی چه چیزی هستید.

1.    شما می توانید هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید

توصیه می شود که در تزئین اتاق های کوچک اغلب از مبلمان رنگ روشن استفاده نمایید. این کار باعث نوعی چرخش چشم می شود. اما واقعیت این است که شما می توانید هر رنگی را که دوست دارید برای مبلمان خود انتخاب کنید، رنگ مبل باعث بزرگتر یا کوچکتر شدن اتاق نمی شود.

این امر کمتر مربوط به رنگ مبل و بیشتر مربوط به رنگ های محیط اطراف است. بسیاری از رنگهای مختلف در یک اتاق می توانند از لحاظ بصری غیرقابل تحمل باشند، و باعث می شود منطقه به هم ریخته و بسته به نظر بیاید. اما مبل خودش می تواند هر رنگی باشد.

2.    مبل دارای بازوی نازک بهترین گزینه است

همه مبل های کوچک به طور کامل از قانون “بازوی نازک و کوچک” پیروی نمی کنند. اما بگذارید ابتدا توضیح دهیم که چرا بازوی کوچک و نازک بهترین گزینه است.

در یک اتاق نشیمن کوچک، شما تمایل ندارید مبلمان حجیم باشد. البته راحتی مهم است، اما شما می خواهید ضخامت هر قطعه را کاهش دهید. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید روی مبل خود بازو داشته باشید، اما در حالت ایده آل آنها کوچک و نازک هستند. بازوهای کلفت و بلند باعث می شود مبل فوق العاده جعبه مانند به نظر بیاید باشد و فضای اتاق را محدود کند و جریان هوا را مسدود کرده و مبل را از سایر لوازم اتاق جدا کند.

می توانید بازوی کمی ضخیم تر داشته باشید به شرطی که بازویی کوتاه باشد. و می شود یک بازوی بالاتری داشت، به شرطی که بازویی نازک باشد، در واقع، فقط از انتخاب یک بازوی با ضخامت بالا خودداری نمایید و اشتباه نکنید.

3.    اطمینان حاصل کنید که مبل از کف زمین فاصله دارد

این موضوع هنگام در نظر گرفتن مبل های اتاق نشیمن کوچک بسیار مهم است. تعداد انبوهی از گزینه های آنلاین را پیدا خواهید کرد که کاملاً روی کف زمین قرار داده می شوند. هرچند که زیبا هستند، اما برای فضاهای کوچک مناسب نیستند.

شما تمایل دارید در زیر مبل هوایی در جریان باشد. وقتی وارد اتاق می شوید می خواهید زیر مبل را کمی ببینید. این جزئیات کوچکی است، من می دانم، اما تفاوت زیادی ایجاد می کند. مبل های با پایه های نازک گزینه مناسبی هستند.

مردم اغلب هنگام خرید تختخواب در اتاق خواب های کوچک همین اشتباه را انجام می دهند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *