بهترین چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی – بخش دوم

بهترین چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی – بخش دوم

بهترین چیدمان مبل و تلویزیون در پذیرایی - بخش دوم

استفاده از مبل‌های چرخ دار

در این مدل باید بزرگ‌ترین مبل راحتی یا یک کاناپه را در مقابل تلویزیون قرار دهید. مبل‌های تکی را به شکلی انتخاب کنید که قابلیت جابه‌جایی آسان را داشته باشند. با این کار می‌توانید در صورت وجود دورهمی‌های یا گپ‌های خانوادگی و دوستانه صندلی‌ها را به سمت کاناپه بچرخانید. در غیر این صورت و زمانی که تمایل به تماشای دسته‌جمعی تلویزیون را داشته باشید، این صندلی‌ها به‌راحتی به سمت تلویزیون خواهند چرخید.
استفاده از این صندلی‌ها در مواردی که بخواهید از شومینه یا میز عسلی نیز استفاده کنید نیز کار شما را ساده‌تر خواهند کرد. در مقاله نحوه چیدمان میز عسلی ایده های بسیار جذابی گفته شده است.

قرار دادن زاویه دار تلویزیون

می‌توانید تلویزیون را به‌صورت زاویه‌دار روی میز تلویزیون قرار دهید. معمولاً این اتفاق زمانی می‌افتد که شما ترجیح می‌دهید مبلمان خود را برای مثال دورتادور شومینه بچینید. در این حالت باید تلویزیون را طوری قرار دهید که از رو کاناپه و مبل‌های راحتی دیگر کاملاً قابل تماشا کردن باشد.

نصب تلویزیون روی دیوار کنج

در برخی از خانه‌ها به‌خصوص خانه‌های کوچک، دیوارهای کنج یکی از بهترین نقاط برای نصب تلویزیون هستند. مزیت این کار در این است که با چنین چیدمانی می‌توان تلویزیون را از اکثر نقاط منزل تماشا کرد.

قرار دادن مبل و میز غذاخوری روبروی تلویزیون

ممکن است به دلیل کمبود فضا در نظر داشته باشید که میز غذاخوری خود را جایی در اطراف تلویزیون قرار دهید. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با قراردادن کاناپه روبروی تلویزیون و در وسط منزل، فضایی اختصاصی برای تماشای تلویزیون بسازید. فضایی که به کمک کاناپه و در پشت آن ایجاد شده است، مکانی مناسب برای جای گرفتن میز غذاخوری خواهد بود.

قرار دادن مبل روبروی تلویزیون به صورت عمودی

این نوع چیدمان مبل و تلویزیون مورد در منازلی که فضای کافی برای قراردادن کاناپه در مقابل تلویزیون را ندارند، مورداستفاده قرار می‌گیرد. این کاناپه معمولاً برای درازکشیدن و تماشای تلویزیون در حالت خوابیده مناسب است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *