ترکیب رنگ آبی و خاکستری

ترکیب رنگ آبی و خاکستری در چیدمان نشیمن

ترکیب رنگ آبی و خاکستری در چیدمان نشیمن - وبسایت مبلمان رابو

نشیمنی متفاوت با ترکیب رنگ آبی و خاکستری

خاکستری به نوعی پادشاه رنگ‌ها در دکوراسیون محسوب می‌شود. اگرچه شاید این موضوع به نظر شما اغراق‌آمیز برسد، ولی واقعیت این است که در شاخه ترکیب رنگ‌ها این جمله واقعیت محض است. خاکستری یک رنگ خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید به دست می‌آید و به راحتی می‌تواند با بیشتر رنگ‌ها ترکیب شود. رنگ آبی نیز که یکی از محبوب‌ترین رنگها محسوب می‌شود. این رنگ که یادآور زیبایی آسمان و اقیانوس است در طراحی داخلی بسیار مورد توجه بوده و آرامش را در فضا شناور می‌کند. ترکیب این دو رنگ آبی و خاکستری، از لحاظ زیبایی تاثیر چندین برابری خواهد داشت و ظاهر نشیمن شما را با وقار، زیبا و خاص می‌کند.

دیوارهای آبی در این اتاق نشیمن، در ترکیب با مبل‌های خاکستری فضایی گرم و کاملا خانه ساخته‌اند. استفاده از کوسن‌های سفید و حتی آویختن تابلوهایی با زمینه سفید به دیوار، به جذابیت فضا افزوده است.

دیوارهایی با تم خاکستری که اندکی آبی نیز به آنها افزوده شده به همراه مبل‌های به رنگ آبی تیره در طراحی این خانه به کار گرفته شده است. همچنین در طراحی این فضا، از کف رنگ چوب برای افزودن گرمی بیشتر به محیط بهره گرفته شده است. آباژورهایی با نور سفید و استفاده از کوسن‌هایی با ترکیب رنگ سفید و خاسکتری در کنار یکدیگر، به ایجاد یکدستی و همگونی فضا اضافه کرده است.

در طراحی این فضا، از رنگ کرم قهوه ای برای دیوارها استفاده شده و فقط در ناحیه کف و مبلمان به ترکیب رنگ‌های آبی و خاکستری پرداخته شده است. استفاده از فرش آبی برای کف، و همچنین تعدادی کوسن به رنگ آبی، ترکیب رنگ مطلوبی را در این اتاق ساده و زیبا ایجاد کرده است. میزان دقت به جزئیات در طراحی را می‌توانید در استفاده از میزی با رگه‌هایی از رنگ آبی که در کنار مبل قرار گرفته است مشاهده کنید. این بدین معناست که برای استفاده از یک رنگ، لازم نیست همه وسایل و مبلمان را به همان تم رنگی با شدت و غلظت زیاد انتخاب کرد، بلکه جزئیات کوچکی نیز هستند که استفاده از آنها در طراحی خانه بسیار آن را متفاوت خواهد کرد.

این فضا یک ترکیب تمام عیار از آبی و خاکستریست. کف ودیوارهای خاکستری، به همراه فرشی با تم خاکستری استفاده شده است. د ر حقیقت طراح با استفاده از این روش کاری کرده که به نظر بیاید فضا را رنگ خاکستری در بر گرفته. استفاده از مبل‌هایی به رنگ آبی و در عین حال براق، از لحاظ بصری توجه چشم را به خودش جلب می‌کند. در ادامه برای افزودن به زیبایی فضا، از رنگ سرمه‌ای مات برای میز و پرده استفاده شده. حتی تابلویی که در گوشه دیوار آویخته شده نیز اثری از رنگ آبی دارد.

در طراحی این فضا، از طیف‌های رنگی مختلف آبی برای وسایل مختلف استفاده شده و از لحاظ بصری محیطی چشم نواز ایجاد کرده است. تم آبی رنگ دیوارها، با تم آبی کوسن و چهارچوب‌های پنجره متفاوت است. استفاده از پشتی‌های آبی برای مبل‌ها نیز، انتخاب هوشمندانه دیگری جهت یکدست کردن تم رنگی فضا محسوب می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *