تفاوت سبک مدرن و کلاسیک

تفاوت سبک مدرن و کلاسیک در دکوراسیون

تفاوت سبک مدرن و کلاسیک در دکوراسیون - وبسایت مبلمان رابو

هنگامی که تصمیم به چیدمان دکوراسیون منزل خود می گیرید تنها ملاکی که باعث انتخاب سبک مشخصی برای دکوراسیون منزل شما می‌شود سلیقه شما و سایر افراد خانواده است. ممکن است بارها به گوش شما خورده باشد که در منزلی از مدل دکوراسیون مدرن و چیدمان مدرن استفاده شده است و در یک فضای دیگری از دکوراسیون کلاسیک برای چیدمان منزل و یا محیطی استفاده شده است و ممکن است شما به خوبی تفاوت و شباهت های این دو سبک را ندانید به همین علت این مقاله را تهیه کرده ایم تا شما متوجه تفاوت های دکوراسیون مدرن و کلاسیک باشید.

 همانطور که گفتیم اصلی ترین چیزی که باعث انتخاب یک سبک مشخص برای دکوراسیون منزل شما میشود سلیقه شماست اما علاوه بر سلیقه بهتر است شما با دکوراسیون های مختلف هم آشنا باشید تا با توجه به ساختار خانه و معماری آن متوجه شوید که چه سبکی برای منزل شما مناسب تر است.

تفاوت سبک مدرن و کلاسیک در دکوراسیون - وبسایت مبلمان رابو

از بین سبک های مختلفی که امروزه در بین افراد مختلف باب شده است دکوراسیون کلاسیک و مدرن جزو محبوب ترین ها است که یکسری تفاوت های مشخصی باهم دارند و هر منزلی دکوراسیون و سبک مشخص خود را می‌طلبد که بهتر است با داشتن کمی اطلاعات سبکی که دقیقاً مورد نیاز سبک ساخت منزل شما است را پیدا کنید.

تفاوت های دکوراسیون مدرن و کلاسیک

از بین این دو سبک سبک کلاسیک به گونه ای است که وسایلی که برای چیدمان این سبک باید خریداری شود دارای قیمت های بیشتری هستند و چیدمان دکوراسیون داخلی با سبک کلاسیک شامل هزینه‌های زیادی برای افراد می‌شود و خیلی از وسایلی که در دکوراسیون کلاسیک استفاده می شود مثل مبل کلاسیک، گرانقیمت و آنتیک هستند و بعضی از آنها ساخته دست هستند و یا از جنس چوب هستند که تمام مواردی که گفتیم هزینه زیادی برای افراد بر میدارد.

پس با توجه به نکاتی که گفته شد واضح است که دکوراسیون کلاسیک برای خانه های کوچک و آپارتمانی خیلی گزینه مناسبی نیست و بهتر است از این سبک دکوراسیونی برای خانه هایی که بزرگتر هستند و متراژ بالایی دارند استفاده کنید تا دست شما برای شلوغ کردن دکوراسیون باز باشد.

تفاوت سبک مدرن و کلاسیک در دکوراسیون - وبسایت مبلمان رابو

یکی دیگر از عوامل مهمی که درمورد دکوراسیون کلاسیک باید حتما رعایت شود نورپردازی مناسب منزل است زیرا اگر برای خانه ای که دکوراسیون کلاسیک برای آن در نظر گرفته اید نور محیط کم باشد بخاطر وجود وسایل و مبل هایی که رنگ های تیره و گرم دارند خانه دلگیرتر می شود.

ولی در مقایسه با سبک کلاسیک ما سبک مدرن را در طرف دیگر داستان داریم که اگر بخواهید در منزل خود دکوراسیون مدرن و سبک مدرن را داشته باشید حتی با هزینه اندک هم می توانید یک دکوراسیون خوب و شیک را ترتیب دهید زیرا وسایلی که در دکوراسیون مدرن به کار می رود معمولا سبک تر هستند و قیمت کمتری دارند.

تفاوت سبک مدرن و کلاسیک در دکوراسیون - وبسایت مبلمان رابو

لازم نیست که حتما همه قسمت های خانه وسیله گذاشته شود و اصلا از ویژگی‌های سبک مدرن خلوت تر بودن فضا و استفاده کمتر از دکوری های بزرگ و بیشتر است. پس با توجه به نکاتی که در مورد سبک مدرن گفته شد مشخص است که از این سبک برای هر خانه ای با هر متراژ می توانید استفاده کنید و یکی از نکات خیلی مثبتی که در مورد دکوراسیون مدرن وجود دارد این است که اگر شما بخواهید دکوراسیون خانه را تغییر دهید برای سبک مدرن این کار خیلی راحت تر انجام می شود و با توجه به اینکه بیشتر خانواده ها امروزه ساکن خانه های کوچک و آپارتمانی هستند این شانس را دارند که یک سبک زیبا در خانه خود داشته باشند.

 البته باز هم می‌گوییم که تمام این ها به سلیقه خود شما و افرادی که با آنها زندگی می کنید بستگی دارد و ما نمی گوییم که هیچ دکوراسیونی بهتر از دیگری است و انتخاب آن صرفاً بر اساس سلیقه و سبک منزل شما خواهد بود.

تفاوت سبک مدرن و کلاسیک در دکوراسیون - وبسایت مبلمان رابو

منبع : دکورپلاس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *