تفاوت مبل سلطنتی و کلاسیک

اگر از شما بپرسند تفاوت مبل سلطنتی و کلاسیک در چیست؟ چه پاسخی خواهید داد؟

اغلب مردم تفاوت این دو مدل از مبل را با یکدیگر نمی دانند و ممکن است آن ها را با یکدیگر اشتباه بگیرند. این دو مبل تفاوت هایی با یکدیگر دارند که آن ها را از یکدیگر متمایز کرده و تبدیل به دو دسته ی مجزا در مبلمان نموده است.

تفاوت مبل سلطنتی و کلاسیک
برای دیدن انواع مبلمان و قیمت آن ها اینجا کلیک کنید.

مبل سلطنتی

همانطور که از اسم مبل سلطنتی پیداست این مبل تجملاتی بوده و بیشتر برای خانه های لوکس به کار می آید. یکی دیگر از نام های این مبل استیل است. این مبل که بیشتر از چوب ساخته شده است، نشیمن راحتی نداشته و در کل مبل راحتی برای استراحت نمی باشد. چوب استفاده شده در این مبل اغلب چوب راش و گردو است. اکثر مبل های سلطنتی دارای تاج های منبت کاری شده با طرح های پیچیده هستند.

مبل سلطنتی انواع مختلفی داشته که می توان به مبل استیل، مبل استیل دسته پارچه، مبل سلطنتی دورو منبت، مبل مصری و مبل عربی اشاره نمود.

تفاوت مبل سلطنتی و کلاسیک

مبل کلاسیک

مبل های کلاسیک از آن دسته مبل هایی هستند که در آن ها از منبت کاری ظریفتری استفاده شده است. این مبل ها به نسبت کوچکتر بوده و با تنوع بالایی در بازار ارائه شده اند. از انواع این مبل ها می توان به دو نوع مبلمان دسته چوبی و دسته متکایی اشاره نمود. در بین انواع مبلمان کلاسیک مدل دسته چوبی نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب کرده است. در مبلمان کلاسیک میزان متنوعی از منبت کاری ارائه شده که اغلب مشتریان خواهان این مدل با منبت کاری ظریف تر هستند. این مبل ها برای فضاهای کمتر و کسانی که خانه های کوچکتری داند ولی علاقمند به دکوراسیون تجملاتی هستند بسیار مناسب است. مبلمان کلاسیک در ست های 7نفره و 8نفره وارد بازار شده اند که در ست های 8نفره از دو کاناپه سه نفره و دو کبل تک نفره استفاده شده است. این ست می تواند تنوع بیشتری در چیدمان به منزل شما بدهد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *