توجه به جانمایی کتابخانه در منزل

توجه به جانمایی کتابخانه در منزل

توجه به جانمایی کتابخانه در منزل

ما در شرایطی زندگی می‌کنیم که چیزهایی که در صفحه های ویدیویی ظاهر می‌شوند بیشتر از چیزهایی که در صفحه های کتاب ها نوشته می‌شوند مورد توجه قرار می‌گیرند؛ با این وجود در پایان یک روز طولانی یا آغاز یک آخرهفته، چیزی بهتر از این نیست که یک کتاب خوب را شروع کنید. برای برخی از ما کتاب هایمان چیزی بیشتر از فقط یک سرگرمی هستند و به همین دلیل کتاب های موجود در خانه های ما مستحق چیزی بیشتر از این هستند. آن ها باید در دکوراسیون کتابخانه های خانگی نمایش داده شوند که به اندازه هر اتاق دیگری در منزل زیبا هستند.

توجه به جانمایی کتابخانه در منزل

همه تصمیمات در مورد دکوراسیون کتابخانه در خانه بستگی زیادی دارد به اینکه این قفسه کتاب در چه فضایی قرار گرفته. به عنوان مثال یک کتابخانه که بخشی از آن قابلیت قرارگیری تلویزیون را دارد در اتاق نشیمن تصور کنید، به راحتی دکوراسیون چنین کتابخانه ای می تواند با کتابخانه ای در اتاق خواب شما متفاوت باشد.

در اتاق خواب می توانید چیدمانی فشرده تر با وسایل تزیینی کمتر داشته باشید ولی در اتاق نشیمن چون کتابخانه بخشی از اکسنت وال یا دیوار شاخص است باید دقت بسیار بیشتری را در چیدمان داشته باشید.

مکمل دکوراسیون کتابخانه منزل

به نظر شما مکمل دکوراسیون کتابخانه در خانه چه وسایلی هستند؟

  • آباژور
  • مبل یا صندلی راک
  • تزیینات
  • میز

ولی چرا برای تکمیل این دکوراسیون به این وسایل نیاز داریم؟ قرار است شما از کتابخانه استفاده کنید پس بهترین حالت این است که فضایی تعریف شده برای نشستن و مطالعه کتاب داشت هباشید. این فضا می تواند چند پاف یا یک صندلی راک یا یک مبل تکنفره باشد. بهتر است چنین فضایی نور مناسب و تعریف شده ای داشته باشد که به تناسب فضا می توانید از آباژور ایستاده یا رومیزی و یا چراغ مطالعه استفاده کنید. یک میز عسلی کوچک کنار مبل راحتی شما را هنگام مطالعه بیشتر می کند تا کتاب یا لیوان چای خود را روی آن قرار دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *