جدیدترین مدل مبلمان اسپرت و ال شیک برای منازل مدرن

جدیدترین مدل مبلمان اسپرت

جدیدترین مدل مبلمان اسپرت

در دنیای امروز می توان گفت یکی از مهم ترین و پرکاربردترین وسایل منزل مبل می باشد که میزان استفاده از آن به طور قابل چشمگیری رو به افزایش است. در نتیجه بسیار زیاد انواع سبک های مختلف آن را که شامل مدل های راحتی، استیل، سلطنتی، کلاسیک، مبل اسپرت و ال را در بازار و منازل مشاهده می کنیم.

اگر به دنبال دکوراسیون و دیزاینی زیبا و خاص برای منزل خود هستید، مبل اسپرت بهترین انتخاب برای شما می تواند باشد. زیرا جدا از حس راحتی و آرامشی که به شما القا می نماید دارای طراحی متفاوت و منحصر به فرد می باشد و دارا بودن این دو گزینه در کنار هم باعث نکته مهم تمایز بین سبک های دیگر شده است. به هنگام خرید این سبک ها شما امکان انتخاب رنگ، متریال، طرح و سبک های زیادی را خواهید داشت.

مدل های شیک و جدید مبل اسپرت کلاسیک

مبلمان کلاسیک و همینطور سلطنتی از جمله مدل های پرطرفدار از زمان های گذشته بوده است و به عنوان مبلمان رسمی شناخته شده است. اگر فضای منزل شما کوچک می باشد بهتر می باشد که از مدل های ظریف این سبک مبلمان استفاده کنید ولی کارایی اصلی این مبلمان برای منازل بزرگ و با شکوه مناسب می باشد. رنگ های بکار رفته در قسمت چوبی این مبل ها غالبا سفید، گردویی و طلایی بوده و جنس چوب آن راش است که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار بوده و گاها برای تولید این مدل ها از چوب های مصنوعی استفاده می گردد که درجه کیفیت پایین تری را شامل می شود. منبت کاری هایی که به صورت دستی بر روی این مبل ها انجام شده است زیبای آن را دو چندان کرده است.

طرح های کلاسیک و فانتزی آن اغلب انتخاب زوج های جوان برای جهیزیه می باشد که بسته به علائق و سلیقه طرحی را برای دکوراسیون منزل خود بر می گزینند. از آنجا که کوسن های رنگی جلوه ویژه ایی به دیزاین منزل می دهند هیچگاه کوشن ها را فراموش نکنید اگر خواهان چیدمانی شیک و زیبا هستید. خرید مبلمان کلاسیک نشان دهنده اصالت و ظرافت می باشد و معمولا دارای ابعاد بزرگی هستند.

مدل مبل راحتی شیک و اسپرت

در هر خانه ایرانی یک ست مبلمان راحتی وجود دارد و اصولا برای خانه هایی که دارای ابعاد کوچکی هستند و امکان قرار دادن دوست مبل نمی باشد از مبلمان راحتی استفاده می گردد. راحت و ریلکس بودن این سبک باعث شده است برای تماشای تلویزیون و استراحت بسیار کارآمد باشد. یکی از دلایل مهم در استفاده از مبلمان راحتی بین عموم مردم، متنوع بودن رنگ ها و همچنین مدل های آن می باشد که باعث گردیده خرید اینگونه مبلمان افزایش یابد. اصولا این مدل فاقد چوب در قسمت روی کار می باشد وکل کار با پارچه های متنوع و چرم های موجود در بازار پوشانده شده است.

اگر به دنبال یک خرید ایده آل هستید باید در هنگام خرید به راحتی، رنگ، جنس و استاندارد های مبل های راحتی توجه کافی نشان دهید. سعی کنید انتخابتان متناسب با دکوراسیون داخلی منزل تان باشد و همیشه خاص بودن در مدل و رنگ را لجاظ نمایید تا چیدمان جدیدتان شیک و منحصر به فرد باشد.

منبع: آرام چوب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *