شیک ترین دکوراسیون منزل با رنگ سبز

دکوراسیون منزل با رنگ سبز

دکوراسیون منزل با رنگ سبز

طراحی داخلی ساده و شیک یک خانه کار آسانی نیست و باید به عوامل مختلفی توجه کرد. یکی از این عوامل “رنگ” است. رنگ می‌تواند به قدری در فضا تاثیر بگذارد که انسان را چه از لحاظ جسمی، چه از لحاظ روحی تحت تاثیر قرار بدهد. پس باید در انتخاب رنگ فضاهای خانه نهایت دقت و سلیقه را به خرج داد و محتاطانه عمل کرد.

یکی از رنگ‌هایی که انتخاب آن برای دکوراسیون پیشنهاد می‌شود، رنگ سبز و مکمل رنگ سبز در دکوراسیون است. از آنجایی که این رنگ ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و سرشار از آرامش است حضور آن در کنار دیگر رنگ‌ها می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

ما در این مقاله در کنار معرفی ویژگی های رنگ سبز بیش از 50 تصویر از شیک ترین دکوراسیون منزل با رنگ سبز را در ترکیب با رنگ‌های مختلف قرار داده ایم.

ویژگی های رنگ سبز

خسرو شکیبایی در یکی از دکلمه‌هایش می‌گوید:”معتقدیم خونه هرچی که باشه، باید سبز باشه بله سبز  و همیشه سبز!”

در روانشناسی رنگ‌ها هر رنگی دارای ویژگی‌های مخصوص به خودش است که رنگ سبز نیز دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خودش است. این رنگ، رنگ طبیعت است و سرشار از انرژی عشق به خانواده و دوستان است. رنگ سبز از ترکیب رنگی آبی و زرد ساخته می‌شود و در دسته رنگ‌های سرد قرار دارد. این رنگ با آرامش که به همراه دارد تعادل و توازن را در فضا برقرار می‌کند.

دکوراسیون سبز و طوسی

یکی از ترکیب‌هایی که خیلی طرفدار دارد، دکوراسیون سبز و طوسی است و برای کسانی که به شدت طرفدار رنگ سبز هستند پیشنهاد می‌شود زیرا رنگ طوسی رنگی خنثی است و باعث می‌شود رنگ سبز در فضا خود را به خوبی نشان بدهد.

دکوراسیون سبز و طلایی

یکی از ترکیب‌های لوکس و لاکچری ترکیب رنگی سبز و طلایی است. طلایی رنگی است که معمولا در فضاهای لوکس و فاخر استفاده می‌شود که این ترکیب در کنار رنگ سبز مخصوصا سبز یشمی جلوه ویژه ای از خود نشان می‌دهد.

دکوراسیون سبز و قرمز

رنگ قرمز، رنگی گرم است که در ترکیب با رنگ سبز که در دسته رنگ‌های سرد است ترکیب متعادلی ایجاد می‌کند. اما این ترکیب رنگی خیلی حساس است و باید علاوه بر شجاعت در درست بودن تناژ  رنگ سبز و قرمز دقت به خرج داد.

دکوراسیون سبز و صورتی

سبز و صورتی یکی از ترکیب‌های محبوب است که در اکثر دکوراسیون‌ها دیده می‌شود. این ترکیب رنگی با خود آرامش خاصی به همراه دارد که می‌تواند برای رنگ اتاق خواب دخترانه بهترین انتخاب باشد.

دکوراسیون سبز و زرد

رنگ زرد، رنگی شاد و جذاب است که می‌تواند در ترکیب با رنگ سبز جذابیتش چندین برابر شود.

دکوراسیون سبز و کرم

ترکیب رنگی سبز و کرم می‌تواند بهترین ترکیب رنگی برای اتاق پذیرایی باشد. این ترکیب رنگی فضایی خنثی و لوکس ایجاد می‌کند و زیبایی خاصی در فضا ایجاد می‌کند.

منبع: بسازو بچین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *