دکوراسیون منزل با رنگ طوسی

بتن،رنگارنگی و هنر در دکوراسیون منزلی مدرن

بتن،رنگارنگی و هنر در دکوراسیون منزلی مدرن

دکوراسیون منزل با رنگ طوسی
اگر می خواهید در دکوراسیون داخلی منزل، هنر را بگنجانید اما درباره جای مناسب آن و اینکه ایا اصلا برای دکوراسیون شما مناسب است دچار ترید هستید در ادامه با دکوبوم با مشاهده خانه مدرنی با دکور بتنی سرد به عنوان پس زمینه برای یک تابلو نقاشی دیواری پر جنب و جوش و پالت رنگی و تاثیرات آن بر این تابلو همراه باشید….

رنگ ها و آثار هنری به ایجاد فضاهای غنی و پر جنب و جوش و شادی آور کمک زیادی کرده است و مبلمان معاصر، روشنایی منحصر به فرد و دیوارهای مدرن از ویژگی های چشمگیر فضا محسوب می شود.

سبز و قرمز رنگ های اصلی در مبلمان اتاق نشیمن بوده که در هماهنگی با تابلوی معاصر دیواری است که روی ستون های بتونی آویزان شده است.

دیوار بتنی با رنگ بنفش با ایجاد تضاد کنار مبل های راحتی اتاق را جوان و تازه تر جلوه گر نموده و اکسسوری های تیره و دکوری های هنری فضا را تکمیل نموده است.

سه چراغ آویز مسی در یک ردیف بالا و قسمت مرکزی میز ناهار خوری آویخته شده اند و تنالیته مسی به کار رفته در روشنایی های آویز مکمل خطوط قرمز در تابلوی نقاشی می باشد دو صندلی در دو طرف ناهار خوری با رنگ قرمز رنگ متفاوتی از بقیه صندلی ها دارند و تنوع بصری و هماهنگی را با سایر قسمت ها سبب شده اند تناژ خاکستری صندلی با دیوارهای بتنی در هارمونی می باشد.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با طرحی باز به صورت پلان خطی با کابینت های در یک سمت به همراه یک جزیره برای افزایش کارایی طراحی شده است.

پنجره های سرتاسری و بلند از کف تا سقف نورکافی را وارد فضا نموده و با فریم خاکستری تیره با دیواره های بتنی خام منطبق می باشد.

قرارگیری میز ناهار خوری در کنار پنجره چشم انداز خوبی برای تماشای بیرون و ورود نور طبیعی را ایجاد کرده است.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب با سبکی مدرن و با تناژ رنگارنگ دیزاین شده و بالای تخت با رنگ صورتی ملایم و لطیفی تم رنگی آرامش بخشی در اتاق ایجاد کرده است. استفاده از تابلوی نقاشی با همان سبک اتاق نشیمن، لامپ های کنار تختی منحصر به فرد با پارتیشن ها و مبل راحتی سورمه ای ترکیبی چشم نواز و شیک برای دکوراسیون اتاق خواب ایجاد کرده اند.

منبع : دکوبوم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *