دکوراسیون منزل مناسب ماه تولدتان-6ماه دوم

دکوراسیون منزل مناسب ماه تولدتان-6ماه دوم

دکوراسیون منزل مناسب ماه تولدتان-6ماه دوم

مهر

شما عاشق چیز هایی هستید که باعث شوند تعادل برقرار شود، بنابراین اصلا عجیب نیست که برای ایجاد چنین فضایی در خانه خود تلاش کنید. شما از رنگ های پاستلی استفاده می کنید تا برای مهمانان جالب باشند و به گونه ای نباشند که دل را بزنند. همچنین با چیدمان مبلمان و تابلو های دیواری، تعادل را برقرار می کنید.

اتاق های شما نیز کاملا با هم همخوانی دارند و اصلا شلوغ و بهم ریخته نیستند. همچنین عاشق خریدن چیزهایی هستید که نشان دهنده خوش سلیقگی شما باشد و حال و هوای خوبی به ارمغان بیاورند. وسایلی مانند پرده های روباز ، کوسن های زیبا و آینه تزئینی که همه این موارد درجه یک نیز هستند و هرگز از مد نمی افتند، اما خیلی هم پر زرق و برق نیستند.

آبان

صادقانه بگوییم، حتی اگر یک اتاق کوچک در جنگل هم داشته باشید، خوشحال خواهید شد. با این حال خانه رویایی شما باید جنبه های شخصیتی شما را که برایتان مهم هستند، منعکس کند. محافظه کار، درونگرا، و اسرار آمیز. مطمئنا شما در خانه خود از رنگ های تیره استفاده خواهید کرد، شاید در قالب مبلمان یا اینکه با تابلو های دیواری.

همچنین دوربین مداربسته و سیستم امنیتی به شما کمک میکند که همه چیز را تحت نظر داشته باشید. علی رغم اینکه خانه شما کاملا خصوصی است، یک در مخفی در پشت کتابخانه خواهید داشت که رو به کوچه باز میشود.

آذر

اگرچه ممکن است تمایل زیادی به گذراندن وقت در خانه نداشته باشید، اما این بدان معنا نیست که ایده ای برای فضای رویایی خود ندارید. شما دوست دارید خانه ای داشته باشید که همه جا همراه با شما بیاید؛ مانند یک چادر مسافرتی کوچک که به راحتی میتوانید به هر کجا که سفر می کنید، ببرید.

به طور کلی خانه های کوچک به جمع و جور بودن معروف هستند. همچنین به شما امکان می دهند که با نصب کردن قاب عکس ها به دیوارهایی که مدام رو به روی چشم شما هستند، یاد سفر هایی که رفتید را زنده نگه دارید.

دی

خانه رویا های شما باید منعکس کننده چیزهایی باشد که برای آنها ارزش قائل هستید، یعنی سخت کوشی و کارآمدی شما! اگرچه اکثر افراد فضایی را میخواهند که از محیط کار دور شوند، اما چیدمان خانه شما شبیه دفتر کارتان است. (بیایید صادق باشیم، شما حتی در خانه به کار خود ادامه می دهید.) به دنبال یک سبک دکوراسیون شیک با نماد های مینیمالیستی هستید.

شما میخواهید خانه شما سازماندهی شده و به راحتی قابل کنترل باشد تا با خیال راحت روی باقی مسائل تمرکز کنید. از نظر اثاث ، یک میز بزرگ شامل قفسه های محکم و کشوهای اضافی در لیست شما قرار می گیرد. شما سعی می کنید وسایل جادار زیادی داشته باشید تا هرگز مجبور نباشید فکر کنید که چه چیزی در کجا قرار دارد.

بهمن

شما دمدمی مزاج و منحصر به فرد هستید و مطمئنا به هیچ عنوان سلیقه ای مانند دیگران نخواهید داشت. به احتمال زیاد شما از وسایل سازگار با محیط زیست استفاده خواهید کرد و به پنل های خورشیدی، سیستم های جمع آوری آب باران و موارد مشابه فکر خواهید کرد.

مطمئناً از ایجاد فضایی لذت می برید که به شما اجازه می دهد با افکار خود تنها باشید و به شما این امکان را می دهد تا راه های بهتری را برای کمک به جهان اطراف خود پیدا کنید. اما اینکه شما اتاق های اضافی با فضای کافی را برای کمک کردن به اطرافیان خود هنگام نیاز در نظر بگیرید، اصلا جای تعجب ندارد.

اسفند

علاوه بر اینکه به وقت گذاشتن برای خودتان اهمیت می دهید، دوست دارید خانه خود را نیز با رنگ های جذابی که به خودتان و دیگران آرامش می دهد، دیزاین کنید. به عنوان یک ماهی که از آغوش دریا جداشده ( اشاره به نماد اسفند ماه و عنصر آب) یک سایه خنک آبی یا لاجوردی می تواند بهترین انتخاب رنگ برای شما باشد.

حتما از مبلمان راحت و نرم استفاده می کنید و از آنجایی که دوست دارید احساس آرامش داشته باشید، تلاش می کنید تا خانه ای خلوت و دلباز داشته باشید؛ نه بهم ریخته و پر از وسایل! و در آخر، طبیعتا شما دوست دارید به گونه ای نزدیک به آب باشید. خواه خود خانه در نزدیکی دریا واقع شده باشد، یا این که فقط یک استخر بزرگ در فضای باز برای دعوت مهمانان خود داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *