راهنمای آنلاین خرید سیسمونی

راهنمای آنلاین خرید سیسمونی و تمام اقلام مورد نیاز کودک

راهنمای آنلاین خرید سیسمونی و تمام اقلام مورد نیاز کودک - وبسایت رابو

اگر اولین بار است که برای خرید سیسمونی اقدام می‌کنید، شما در این مسیر تنها نیستید. لیست دور و درازی که فروشنده هم به شما معرفی می‌کند قطعا بهترین لیست نیست و هرکسی با توجه به شرایط منزل، جنسیت فرزند، بودجه و سلیقه خرید خود را انجام می‌دهد.

حتی اگر ایده‌ای برای خرید سیسمونی نوزاد نداشته باشید، فروشگاه‌های مختلف لیست بلند بالایی از تمام اقلام مورد نیازتان را در اختیارتان قرار می‌دهند. اما فقط تعداد محدودی از اقلام سیسمونی در همان سن به درد فرندتان می‌خورند و بهتر است روی همان کالاها تمرکز داشته باشید.

اگر اولین بار است که طعم پدر و مادر شدن را می‌چشید، خرید سیسمونی نوزاد به همان اندازه که هیجان انگیز است می‌تواند سردرگم کننده باشد. همین حالا و قبل از تولد فرزندتان احتمالا از خودتان بپرسید کالسکه بخرم یا نه؟ فرزند من به مینی واش نیاز دارد یا باید از ماشین لباسشویی استفاده کنم؟ اصلا فضای منزل برای خرید این حجم از وسایل جوابگو است؟

شما در خرید سیسمونی تنها نیستید!

حتی اگر اولین بار است که برای خرید سیسمونی اقدام می‌کنید، شما در این مسیر تنها نیستید. لیست دور و درازی که فروشنده هم به شما معرفی می‌کند قطعا بهترین لیست نیست و هرکسی با توجه به شرایط منزل، جنسیت فرزند، بودجه و سلیقه خرید خود را انجام می‌دهد.

در میان وسایلی که باید برای سیسمونی نوزاد تهیه کنید کمد لباس نوزاد، وسایل بهداشتی، پوشاک و سرویس خواب مهم‌ترین اقلام هستند. حتی اگر بخواهید از لیست اقلام اضافی سیسمونی فاکتور بگیرید احتمالا به یک کمد مناسب با وسایل بچه نیاز دارید که بخواهید حجمی از شلوغی اتاق نوزاد را برطرف کنید.

راهنمای آنلاین خرید سیسمونی و تمام اقلام مورد نیاز کودک - وبسایت رابو

اگر هنوز لیست کاملی از سیسمونی نوزاد ندارید در این مسیر تنها نیستید. سایت‌های زیادی راهنمای آنلاین خرید سیسمونی نوزاد دارند که می‌توانید بهترین اقلام سیسمونی را در آن‌ها جستجو کنید.

خرید سیسمونی با توجه به فضای منزل

اگر بودجه مشخصی برای خرید سیسمونی ندارید، تناسب اقلام لیستتان با فضای خانه ممکن است از دست برود. با تغییر سبک زندگی فضای اتاق کودک محدودتر از همیشه شده و اگر احتمال جا به جایی منزل وجود داشته باشد خرید سیسمونی سخت‌تر می‌شود.

کمد لباس نوزاد یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که فضای زیادی در منزل اشغال می‌کند. بنابراین در خرید کمد باید دقت بیش‌تری به خرج دهید و محدودیت فضا را در نظر داشته باشید.

از طرف دیگر برای شستشو لباس بچه مینی واش خیلی به صرفه‌تر از راه اندازی ماشین لباسشویی است. بنابراین با خرید یک مینی واش در انرژی مصرفی صرفه جویی چشمگیری خواهید داشت.

راهنمای آنلاین خرید سیسمونی و تمام اقلام مورد نیاز کودک - وبسایت رابو

انواع مینی واش در مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. سطل شستشو مینی واش‌ها و توان آن‌ها متفاوت است و برخی از آن‌ها امکان اتصال مستقیم به ورودی و خروجی آب را دارند. برای مرور دقیق‌تر بهترین مینی واش‌های موجود در بازار می‌توانید از سایت راهنمای خرید مامان لیست (https://mamanlist.com) استفاده کنید.

لیست سیسمونی را مطابق با بودجه خود محدود کنید

بخش زیادی از اقلام موجود در سیسمونی ممکن است تا عبور از سن نوزادی استفاده نشود. کالسکه یکی از همین اقلامی است که این روزها از لیست خرید خیلی از پدرها و مادرها با توجه به استفاده از خودرو برای جا به جایی حذف شده است. در عوض والدین خرید کریر یا صندلی خودرو را برای حمل و نقل نوزاد ترجیح می‌دهند.

آینده نگری در انتخاب اقلام سیسمونی نوزاد

کافی است نگاهی به بازار فروش سیسمونی نوزاد داشته باشید و ببینید که این بخش از بازار هم از تحولات اخیر ارز بی نصیب نمانده است. خوشبختانه والدین در انتخاب سیسمونی می‌توانند با آینده نگری بیش‌تری عمل کنند و از این راه در بخش زیادی از هزینه‌ها صرفه جویی کنند.

به جز مینی واش، سرویس خواب و کمد لباس برای نوزاد از اقلامی هستند که اگرچه هزینه بیش‌تری برای خرید آن‌ها صرف می‌کنید اما اگر با دوراندیشی خریداری شوند می‌توانند برای دوران کودکی و نوجوانی مناسب باشند.

ناگفته نماند که خرید بخشی از کالاهای سیسمونی برای نوزاد کاملا سلیقه‌ای است. خرید مینی واش برای خانواده‌هایی که از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنند یا به صورت دستی پوشاک نوزاد را شستشو می‌دهند شاید هزینه گزافی باشد. از طرف دیگر مینی واش می‌تواند جایگزین سبک، کم حجم و ارزان قیمتی نسبت به ماشین لباسشویی باشد.

مطابق با راهنمای خرید سیسمونی نوزاد به نظر می‌توانید اقلام متنوع سیسمونی را کاملا آگاهانه و به دور از تبلیغات تو خالی و بیهوده انتخاب کنید.

خرید سیسمونی را به تعویق نیندازید!

خرید سیسمونی نوزاد تاریخ مشخصی ندارد. به محض این که خبر ورود نوزاد به جمع خانواده تایید می‌شود والدین در صدد تهیه لیست اقلام مورد نیاز نوزاد هستند. هر چند که برخی از کالاها مثل پوشاک نوزاد، انتخاب رنگ سرویس خواب و کمد لباس خرید شما را تا زمان تعیین جنسیت به تعویق می‌اندازند، اما پیشنهاد ما تکمیل سیسمونی در اسرع وقت است.

به لطف مدل‌های کلاسیک و مشترک موجود در بازار، برای خرید پوشاک یا سرویس خواب و کمد هم نیازی به تعیین جنسیت نیست. مدل‌های کلاسیک می‌توانند برای دختران و پسران و در هر سنی قابل استفاده باشند.

کمد و پوشاک نوزاد؛ دو جز حذف ناشدنی در سیسمونی

کمد و سرویس خواب نوزاد تاثیر زیادی در شکل گیری دکوراسیون اتاق کودک دارند. بر خلاف تصور، همان طور که در خرید تخت و سرویس خواب می‌توانید آینده نگر باشید بهتر است در خرید کمد هم دوراندیشی داشته باشید. ضمن این که حجم پوشاک و لباس‌های کودک در هر سنی تغییر می‌کند و ممکن است به حجم بیش‌تری برای قرار دادن وسایل نیاز داشته باشید.

کمد نوزاد در کنار مابقی محصولات اتاق خواب کودک شما می‌تواند علاوه بر ایجاد فضایی راحت برای قرارگیری لباس و لوازم، زیبایی و جلوه خاصی در محیطی که قرار می‌گیرد به ارمغان آورد. اگر وقت کافی برای گشت و گذار حضوری یا مقایسه نمونه‌های آنلاین را ندارید، راهنمای خرید به نظر را برای انتخاب کمد نوزاد مرور کنید.

انتخاب سرویس خواب مناسب نوزاد برای سیسمونی

همان طور که گفتیم سرویس خواب و کمد نوزاد گران قیمت‌ترین اقلام سیسمونی هستند. تنوع این بخش از خرید سیسمونی می‌تواند از یک گهواره کوچک شروع شود و با یک سرویس چند منظوره با تخت، کشو، دراور و پاتختی ادامه داشته باشد. البته سرویس خواب فقط محدود به تخت و گهواره کودک نیست. اگر از خرید کالسکه برای صرفه جویی در هزینه‌ها فاکتور بگیریم، انتخاب نوع سرویس خواب ( ملحفه، بالش و روکش سرویس) اهمیت زیادی دارد.

سرویس خواب و تخت از جمله اقلامی هستند که در خرید آن‌ها باید به برند، کیفیت ساخت و متریال به کار برده شده دقت کنید. شاید هیچ اقدامی به اندازه مرور آنلاین و مقایسه امکانات کالاها روشنگر نباشند. پیشنهاد ما مرور وب سایت‌های راهنما خرید آنلاین است که نقاط قوت و ضعف کالاها را از منظر تخصصی و متناسب با نیاز کاربران بررسی می‌کنند.

سخن آخر:

برای این که ورود نوزاد به جمع خانواده شیرین‌تر شود، لیست خرید سیسمونی نوزاد را با اقلام اساسی محدود کنید. 

برای خرید سیسمونی فضای اتاق کودک در منزل، بودجه و نیازهای کودکتان را در هر سن و هر فصل سال در نظر بگیرید. در این مسیر از اطلاعات کاربردی سایت‌های راهنما خرید آنلاین غافل نشوید.

منبع : ایلنا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *