سبک دکوراسیون داخلی ایتالیایی چیست؟ – بخش سوم

سبک دکوراسیون داخلی ایتالیایی چیست؟ – بخش سوم

سبک دکوراسیون داخلی ایتالیایی چیست؟

سبک دکوراسیون داخلی ایتالیایی چیست؟ - بخش سوم

 اکسسوری‌

در این سبک استفاده صحیح و به جا از اکسسوری‌ها برای ایجاد جذابیت ظاهری و بصری تاثیرگذار است. استفاده از مجسمه‌های هنری، اشکال تاریخی، کریستال‌ها وآینه‌ها نقش پررنگی در استایل ایتالیایی دارند. در کل طراحی سبک ایتالیایی بسیار پر زرق و برق صورت می‌گیرد. یکی دیگر از گزینه‌های تجملگرایی استفاده فراوان از اکسسوری‌های طلایی رنگ است. مجسمه‌های هنری که از سنگ مرمر ، چوب و .. فلز ساخته شده اند. شیشه، کریستال و آینه‌ها نیز نقش بزرگی در استایل دادن به دکوراسیون خانه ای به سبک ایتالیایی دارند.

سرویس بهداشتی در دکوراسیون داخلی به سبک ایتالیایی

ترکیب هنر و معماری در همه جای دنیا باعث خلق شاهکار‌های بسیاری شده است که نظر هر بیننده ای را به خود مجذوب می‌کند. کاشی‌های دارای طرح‌های خاص و سنگ‌های مرمر با رگه‌های زیبا برای فضای سرویس بهداشتی و حمام، به دکوراسیون داخلی این فضا‌ها زیبایی خیره کننده ای می‌بخشد.

آینه و میزی که در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند با آینه و میز‌های سرویس بهداشتی در خانه‌های معمولی کاملا متفاوت هستند. پس فضای سرویس بهداشتی هم باید به اندازه ای باشد که بتوان چنین وسایل زینتی را به راحتی در آن قرار داد.

طراحی نشیمن به سبک ایتالیایی

مهم‌ترین قسمت خانه که ایده، سلیقه و سبک دکوراسیون شما را نشان می‌دهد نشیمن خانه است. چیدمان نشیمن خانه شما باید در حد بسیار عالی و با توجه به جزئیات طراحی شود. در طراحی ایتالیایی از سقف تا کف باید تمام اجزا در نهایت دقت و ظرافت و لوکس بودن انتخاب شوند.

تمامی جزئیات باید با کیفیت بالای متریال باشند. لوسترهای چند طبقه کریستالی،مبلمان ایتالیایی، آکسسواری‌های نقره و کف‌پوش‌های مرمر و دیوارهایی با گچبری‌های پرنقش و نگار و ظریف جزء الزاماتی هستند که باید در نشیمن رعایت شوند تا یک نشیمن با طراحی ناب ایتالیایی داشته باشیم.

اتاق خواب به سبک دکوراسیون داخلی ایتالیایی

اگر انتخاب شما پیاده کردن طراحی ایتالیایی است باید این طرح را در همه قسمت‌های خانه اجرا کنید. اتاق خواب‌ها یکی از قسمت‌هایی هستند که با اجرای این شیوه معماری چه در نوع سنتی و قدیمی و چه در نوع مدن آن تغییری اساسی خواهند کرد. برای طراحی اتاق خواب نیز باید به سراغ همان وسایل تجملاتی برویم. از آباژور قدیمی و عتیقه بگیرید تا انواع مدرن آن‌ها، تخت خواب‌های سلطنتی طلا کوب و مبل‌هایی مجلل برای اتاق خواب‌ها نیز می‌توانید استفاده نمایید.

یکی دیگر از نیاز‌های اجرای معماری ایتالیایی داشتن فضا به اندازه کافی است. خانه و هم چنین فضای اتاق‌ها باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوانیم اصول مربوط به این طراحی شیک و منحصر به فرد را به درستی اجرا کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *