سبک دکوراسیون داخلی ایتالیایی چیست؟ – بخش اول

سبک دکوراسیون داخلی ایتالیایی چیست؟ – بخش اول

سبک دکوراسیون داخلی ایتالیایی چیست؟

سبک دکوراسیون داخلی ایتالیایی چیست؟

دکوراسیون داخلی اصلی ترین نیاز در دنیای مدرن امروز به شمار می‌آید. به جرات می‌توان گفت که دکوراسیون ایتالیایی جزو تجملاتی‌ترین و اشرافی‌ترین سبک های دکوراسیون به شمار می‌آید. ظرافت اعجاب انگیز و توجه به جزییات بسیار در این سبک خارق العاده است. در این سبک از دکوراسیون داخلی هارمونی رنگ‌ها با یکدیگر، استقاده از وسایل آنتیک بسیار به چشم می‌آید، دکوراسیون ایتالیایی با جزییات و پیچیدگی‌های بسیارش خاص و بی‌نظیر است. در این سبک از دکوراسیون داخلی از وسایل لوکس و قیمتی و حتی عتیقه به طور افراطی استفاده می‌شود، دکوراسیون داخلی ایتالیایی که در آن از وسایل لوکس و قیمتی به طور افراطی استفاده می‌شود، می‌تواند برای هرچه ارزشمندتر و اعیانی‌تر شدن خانه به افرادی که قصد دکور کردن خانه خود را با قیمتی‌ترین اجزا و گران‌ترین چیدمان دارند، کمک شایانی کند.

سبک ایتالیایی مدرن

در این سبک همان معماری و طراحی تجملاتی و لوکس به شکل و شمایل مدرن و امروزی است. در سبک ایتالیایی جزییات در مرکز توجه هستند و اگر می‌خواهید از این سبک معماری استفاده کنید باید برای ابتدایی ترین وسایل خانه هم وقت انتخاب بگذارید. طراحان این سبک رویکردی ساده گرایانه دارند اما این سادگی به شیک ترین شکل ممکن اجرا می‌شود و تفاوت خانه‌های این نوع طراحی به راحتی قابل درک است.

مبلمانی شیک و ساده و آشپرخانه‌هایی با رنگ روشن در طراحی دکوراسیون داخلی خانه‌هایی با این سبک وجود دارند. لوستر‌های کریستالی هم بهترین انتخاب برای این مدل طراحی ایتالیایی اما در حجم و اندازه کوچک تر و جمع و جور تر از نوع معماری سنتی هستند. این شیوه نسبت به نوع اول دارای تزیینات کمتری است. برای داشتن خانه ای با این سبک معماری و دکوراسیون داخلی کافی است از هر چیزی که می‌خواهید بخرید انتخاب شما ساده ترین و در عین حال گران قیمت ترین و با کیفیت ترین نوع آن باشد. وسایل لوکس مدرن خود به خود خانه ای با این سبک ایجاد خواهند کرد.

سبک ایتالیایی قدیمی و سنتی

در سبک ایتالیایی قدیمی و سنتی معمولا برای پوشاندن کف خانه از سنگ‌های مرمر گران قیمت و با کیفیت استفاده می‌شود. لوستر‌هایی بسیار تجملاتی که اندازه بزرگ دارند و بسیار چشم گیر هستند و برای روشنایی خانه بکار گرفته می‌شوند. دیوار‌ها معمولا دارای گچ‌‌ بری‌های زینتی هستند و با تابلو‌های گران قیمت آراسته شده اند.

قالیچه‌های ابریشمی فانتزی روی سنگ‌های مرمر زیبایی خیره کننده ای ایجاد می‌کنند. معمولا در طراحی گچ‌ بری‌های دیوار از رنگ‌های طلایی و اشرافی و نقش و نگار‌های قدیمی و تاریخی استفاده شده است. عتیقه جات هم که یکی از بهترین المان‌ها برای تزیین در دکوراسیون داخلی این خانه‌ها هستند و هم چنین در گوشه و کنار خانه مجسمه‌های گران قیمت را می‌توانید مشاهده کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *